دیدار دو تیم لیورپول و نیوکسل با درگیری شدید بین نیمکت دو تیم در پایان بازی همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
تحرکات زیرپوستی مدیران و مربیان برای آخرین خریدها ادامه دارد، شاید امروز هم اتفاقاتی در بازار رخ دهد.
چه کسی اینترنت را اختراع کرد؟ مانند بسیاری از اختراعات برجسته، کار سختی است که فقط یک نفر را خالق اینترنت بنامیم.
نخستین عکس‌های ماه محرم در دوران قاجار به ثبت رسیده و اجتماع بزرگ عزاداران از همان زمان تا امروز مورد توجه عکاس‌ها قرارگرفته است. نخستین عکاسی که از عزاداری‌های محرم تهران عکاسی کرده، آنتوان سوروگین است.
تیم فوتبال سپاهان با وجود جدایی دو هافبک تدافعی خود هنوز اقدامی برای پر کردن جای خالی آنها نداشته است.
اغلب ما مخترع اسکاتلندی‌الاصل، الکساندر گراهام بل را مخترع تلفن می‌دانیم، اما چند نام دیگر هم وجود دارد که با این اختراع پیوند خورده‌اند.
اراذل و اوباشی که در فوتبال ایران جولان می‌دهند، از کجا می‌آیند و چرا قدرت می‌گیرند؟
سیلوان مومیکا، 37 ساله، شهروند عراقی پس جدایی از حشد الشعبی عراق به سوئد پناهنده شده بود.
روزنامه جوان نوشت: آقای عبدی! مخاطب این «شما» چه کسی است؟ ترامپ یا آن‌ها که «نواصولگرا» می‌نامید؟! اگر به نواصولگرایان کنایه می‌زنید، آن‌ها الان در تلاش برای توافق هسته‌ای با غرب هستند و در زمان خروج امریکا از برجام، نه در دولت روحانی بودند، نه در طرف ترامپ، نه سرپیاز نه ته‌پیاز. چرا باید حالا به آن‌ها بگویید «انتخاب با شما»؟! در این نوشته با خودتان سخن می‌گویید یا با دیگران؟!
میهمان اگر نان‌خور صاحب‌خانه محسوب شود، کفاره او به عهده میزبان است، مگر اینکه میهمان فطریه را به وکالت از طرف او پرداخت کند. توجه داشته باشید میهمان با یک شب، نان‌خور محسوب نمی‌شود و فطریه به عهده خودش است.
جرارد پیکه گفت: شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...
ارلینگ هالند با وجود نمایش شگفت انگیز مقابل لایپزیش معتقد است که هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
می‌توان گفت وقتی به فردی حسودی می‌کنید، نسبت به فرد یا موقعیت او احساس منفی پیدا می‌کنید. این در حالی است که در واقعیت، احساس عمیقی که موجب حسادت شما می‌شود، جذب چیزی شده است که طرف مقابل دارد و شما ندارید.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
چه‌کسی می‌تواند حب میهن داشته باشد و با امید به ماندن آخرین نسل‌های ایرانیان خوشحال نشود؟ آن‌که اعتراض می‌کند لابد به نتیجه آن امیدوار است، لابد می‌ماند تا اعتراضش به‌ثمر بنشیند، لابد به نوعی دریافته آینده‌اش به سرنوشت زمینی که در آن زاده شده، پیوند خورده است. آینده و سرزمینی که به هیچ‌رو از آن گریزی نیست!
غرب هرگز نخواسته به طرف جنگ روسیه علیه اوکراین تبدیل شود. با این وجود، طرح‌های پوتین برای الحاق مناطقی از اوکراین به فدراسیون روسیه و زرادخانه هسته‌ای او اکنون این استراتژی را تهدید می‌کند. از این نقطه به بعد خویشتن داری تنها سیاست مسئولیت پذیرانه خواهد بود.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میانه مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
ابراهیم رئیسی در دیدار با پوتین گفت: از یک طرف مذاکره می‌کنند و از طرف تهدید؛ چه کسی در میان مذاکرات با تهدید نسبت به شورای حکام و دیگر مجامع مذاکره می‌کند؟
عضو هیات علمی گروه جامعه‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: زندگی شهری پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد؛ مثلاً امکان دارد شما در حال رفتن به محل کار خود باشید و ببینید کسی به فرد دیگری حمله می‌کند، با دخالت شما برای شما نیز پرونده‌ای تشکیل می‌شود و این پرونده امکان دارد شما و خانواده‌تان را تا سال‌های سال درگیر کند. به دلیل اینکه دو طرف دعوی ممکن است به شما بگویند چه کار داشتی که دخالت کردی. ممکن است که خود شما زخمی شوید، چون که مهارت خاصی ندارید.
سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: گروه بهمن خودروهای خوب و مناسبی تولید کرده است و امیدواریم سطح کیفیت محصولات این مجموعه روز به روز افزایش یابد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یک تعدادی از معاونین وزرا و ائمه جمعه هم با هم تفاهم کرده بودند یک روز صبح از خواب بیدار شدند و گفتند کار را زمین بگذاریم و بگوییم ما دیگر این نظام را نمی‌خواهیم خب معلوم است با آنها برخورد می‌شود. کسی با آنها شوخی ندارد. کسی نمی‌تواند با نظام در بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ