تندیس جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برای گلرنگ
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران ( TIT) در هفتمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.
در جریان برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، «تندیس تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» به بانک تجارت اعطا شد.
در جریان برگزاری اولین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری، «تندیس تاثیرگذاران تامین مالی نوآوری و فناوری کشور» به بانک تجارت اعطا شد.
باستان‌شناسان هفت سر گاو را در اطراف یک محراب معبد پیدا کردند که به نظر می‌رسید در آنجا به حالت عبادت بر روی زمین قرار گرفته بودند. محققان می‌گویند کشفیات جدید نور تازه‌ای بر زندگی مذهبی و آیین‌های این شهر باستانی می‌تاباند.
در سومین اجلاس سراسری «یک‌صد واحد مشتری‌مدار»، شرکت ارتباط فردا وابسته به بانک آینده مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس مشتری‌مداری را دریافت کرد.
بانک سامان از موسسات اقتصادی فعال و نوآور کشور با اعطای تندیس «آرش صنعت ایران» تقدیر کرد.
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
ایرانسل، با کسب بیشترین امتیاز، موفق به دریافت تندیس زرین ۶ ستاره سرآمدی روابط عمومی شد.
شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان برگزیده تندیس برتر «تک ستاره» در حمایت از صنعت سلامت‌محور معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.
همراه اول تندیس سیمین جشنواره ملی «صنعت سلامت‌ محور» را دریافت کرد و بابت مسئولیت‌پذیری و تاب‌آوری سازمانی در دوران کووید و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان در حوزه سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به بانک تجارت تعلق گرفت.
1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به حیدر جمعه برای نمایش «امل» از عراق تعلق گرفت. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر این بخش به مرجان آقانوری برای نمایش «آلاء» از ایران به‌عنوان اثر برگزیده رسید. 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر بخش کارگردانی به جواد الاسدی برای نمایش «امل» از عراق به‌عنوان اثر برگزیده رسید. نمایش «امل» به کارگردانی جواد الاسدی از عراق با دریافت 1500 دلار جایزه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر به‌عنوان بهترین نمایش این بخش معرفی شد.
بانک سامان موفق شد تندیس طلایی دوازدهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را از آن خود کند.
اهدای تندیس روابط عمومی برتر به روابط عمومی فرمانداری تهران
ایرانسل، همانند سال‌های گذشته، موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژه روابط‌عمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابط‌عمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.
دبیر هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه گفت: آئین بزرگداشت ابوریحان بیرونی و اعطای تندیس و لوح تقدیر بخش علمی آموزشی جشنواره فیلم مدرسه به صورت مشترک برگزار خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو تندیس برتر و لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم را دریافت کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر از نصب تندیس یادبود اداره جست‌وجوی اسرا و مفقودین هلال‌احمر در بوستان اندیشه تهران خبرداد.
اهدای تندیس مدیر موفق ملی به اقدامیان
تندیس مدیر موفق ملی در انقلاب چهارم به اقدامیان
در سومین اجلاس سراسری مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم، از محمد جواد اقدامیان مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تولیدی ویستابست تجلیل به عمل آمد.
شهردار منطقه ۲۲ از نصب تندیس سردار شهید همدانی در بزرگراه شهید همدانی در روزهای آینده خبرداد.
دبیرکل کانون صرافان ایران گفت: بر اساس معاملات صورت گرفته، در حال حاضر نرخ ارز در بازار توافقی معادل هر دلار ۲۹ هزار تومان برای خرید صرافان و ۲۹۳۰۰ تومان برای فروش است.
شهادت شاهدی که سابقه دار بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ