آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ دی ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با رشد مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسید، قیمت هر گرم طلا نیز به ۲ میلیون تومان رسید.
قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز افزایشی بود و قیمت سکه امامی به ۲۲ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت سکه و طلا نسبت به دیروز با تفاوت چندانی مواجه نشده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی را شاهد نبود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.
ریزش ربع سکه ادامه داشته و به قیمت ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
با عرضه ربع سکه در بورس کالا، امروز بازار آزاد شاهد ریزش ربع سکه بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز نوزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۴۵۳ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هجدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۱ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۳ میلیون و ۷۳۳ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، قیمت خودرو امروز ۱۵ دی ۱۴۰۱ + عکس، حذف ریسک تحمیلی از یک نهاد بدون ریسک، چرا قیمت طلا و سکه نوسانی شد؟، مجمع فتوسا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، خبر‌هایی از افزایش سرمایه نماد‌های شاخص ساز، عوامل تاثیرگذار بر بورس این روز‌ها کدامند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز یازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم یک میلیون و ۸۵۹ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۱۹میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار تومان است.
سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و ۲۰ میلیون تومان را رد کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز در پنجشنبه در بازار تهران ۱۸ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان قیمت خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ