وسلی فوفانا با قراردادی شش ساله به ارزش ۷۰ میلیون پوند به چلسی پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، هرگونه احتمال جذب بازیکن را محتمل دانست ولی ترجیح داد از بازیکنی نام نبرد.
در مورد سویه جدید کرونا طبق اعلام مراجع رسمی می‌دانیم که امکان انتقال آن نسبت به سویه‌های قبلی بسیار بیشتر است، ولی علائم مشابه با کرونا دارد هرچند که با علائم کرونای اولیه بسیار متفاوت است. البته، چون اکثر افراد واکسن تزریق کرده‌اند تا حدی نسبت به آن ایمنی دارند.
چلسی به طور رسمی شماره بازیکنان در فصل جدید را اعلام کرد ولی به سه ستاره این تیم شماره‌ای اختصاص داده نشده است.
ماه گذشته اینتر میامی اعلام کرد لیونل مسی را به خدمت گرفته ولی چرا مسی هنوز قرارداد جدید خود را با این باشگاه امضا نکرده است؟
آندره‌آ پیرلو رسما به عنوان سرمربی جدید سمپدوریا که فصل گذشته در سری آ حضور داشت ولی به دسته پایین‌تر سقوط کرد معرفی شد.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
خانیکی گفت: ظرفیت‌‎های معنوی جامعه در سطوح رسمی رو به کاهش، ولی در لایه‌‎های زیرین جامعه رو به افزایش است؛ جامعه ایران، به لحاظ اجتماعی، «هم‌پذیرتر» از گذشته شده است. البته مداخله‌های سیاسی نه تنها این هم‌پذیری را به رسمیت نشناخته و تقویت نکرده، بلکه شاهد پولاریزاسیون و قطب‌بندی کردن‌های بیشتر در حوزه سیاست هستیم.
رافا بنیتس پیشنهادی رسمی از لسترسیتی دریافت کرده تا جانشین برندان راجرز شود ولی هنوز به آن پاسخ نداده است.
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
باشگاه رئال مادرید اصرار دارد که تاکنون 99 جام رسمی کسب کرده و امشب می تواند به جام شماره 100 خود برسد ولی یوفا و فیفا عقیده‌ای دیگر دارند.
روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه اتلتیکو به جذب ممفیس دیپای دادند ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده است.
شکی وجود ندارد که زین‌الدین زیدان تمایل زیادی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی فرانسه داشت ولی با تمدید رسمی قرارداد دیدیه دشان امیدهای او تا چند سال دیگر ناامید شد.
پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور یکماه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند ولی تماسی رسمی با او گرفته نشد و او مجبور شد پیشنهاد آجورلو را قبول کند
پیمان بابایی مهاجم سابق تراکتور یکماه منتظر پیشنهاد پرسپولیس ماند ولی تماسی رسمی با او گرفته نشد و او مجبور شد پیشنهاد آجورلو را قبول کند
بنا بر اظهارات رسمی مسئولان حوزه فضای مجازی بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده، ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد که تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است.
به رغم اینکه اردوی تیم استقلال در کشور پرتغال بصورت رسمی لغو شده است، ولی مسئولان باشگاه استقلال در صدد برپایی اردو در کشور امارات هستند.
بابی مدلی چهار سال قبل و پس از انتشار ویدیوی جنجالی اش بر علیه معلولان، از داوری در لیگ برتر کنار گذاشته شد ولی او شنبه پیش رو قضاوت در لیگ برتر را از سر خواهد گرفت.
آنتوان گریزمان در سال 2019 از اتلتیکو راهی بارسلونا شد ولی پس از دو فصل ناموفق به این باشگاه برگشت. قرارداد او دو ساله و قرضی بود اما به تازگی دائمی شد. او شب گذشته بالاخره از هواداران اتلتیکو عذرخواهی کرد.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند بعد از درگذشت ملکه بریتانیا مسابقات لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد ولی تا این لحظه خبری رسمی در این باره منتشر نشده است.
وسلی فوفانا که امروز رسما به چلسی پیوست از باشگاه سابقش لسترسیتی انتقاد و این باشگاه را به اظهارات خلاف‌ واقع و گمراه‌کننده متهم کرد.
وسلی روز گذشته در اولین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در اردوی ترکیه حضور یافت تا خود را مهیای حضور در ترکیب گل‌گهر کند.
وسلی گومز هافبک برزیلی پس از موفقیت در تست‌های پزشکی به‌صورت رسمی به گل‌گهر پیوست.
آنچه به محتوا و قصه مربوط می‌شود طی بیست سال اخیر در فیلم‌ها به افکار، توقعات و توهمات طبقه متوسط اختصاص پیدا کرده است؛ یعنی طبقه‌ای که خودش را مرکز دنیا می‌بیند ولی در واقع ده‌درصد از مردم را شامل نمی‌شود و دغدغه‌هایش هم مهم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ