مدافع راست نساجی در مصاف روز گذشته تیمش مقابل پیکان عملکرد خوبی از خود برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصدومیت دیشب رونالد آرائوخو بار دیگر ثابت کرد که پست اصلی او دفاع راست نیست و بهتر است ژاوی از او در قلب دفاع استفاده کند.
سامان تورانیان مدافع جوان مس کرمان خرید جدید باشگاه استقلال خواهد بود.
به مصاحبه دوپهلوی رامین رضائیان پس از پیروزی برابر مس کرمان آنطور که باید و شاید پرداخته نشد.
ژول کنده به ژاوی و مدیران بارسا اطلاع داده که این تابستان قصد جدایی دارد و برای این مهم، دلایل خاص خود را هم دارد.
طبق ادعای آاس، ژول کُنده دیگر نمی‌خواهد در دفاع راست بارسا به میدان برود و به ژاوی گفته است که فصل بعد از او فقط در پست دفاع میانی استفاده کند.
در خاطرات هاشمی‌رفسنجانی آمده است: «سیداحمد مصطفوی‌کاشانی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به همراه چند تن از افسران ارتش هفته گذشته به اتهام تحریک ارتشیان علیه سپاه پاسداران بازداشت شدند. این عده به حکم دادستانی نیرو‌های مسلح دستگیر شدند. اتهام کاشانی، تنظیم، تهیه و تکثیر و توزیع شب‌نامه‌ها با الهام از ضدانقلاب در حساس‌ترین مقطع دفاع مقدس ملت مسلمان ایران منتشر شد تا توجه نیرو‌های مسلح را در جبهه‌های جنگ به مسائل غیرواقعی بکشانند.»
حالا امیر قلعه‌نویی است که باید از میان صادق محرمی و رامین رضائیان دو بازیکن با کیفیت فوتبال ایران دست به انتخاب بزند.
احمد موسوی پس از طی کردن یک جلسه محرومیت خود به ترکیب نساجی برگشت.
لوسیا، مادر دنی آلوز، روز پنجشنبه با وکلای مدافع راست سابق بارسلونا ملاقات کرد.
دانیال اسماعیلی‌فر می‌گوید او به عنوان یک مدافع راست باید در ابتدا وظایف دفاعی خوب را به خوبی انجام دهد.
بن وایت: بعد از تمرین، آخرین کاری که می‌خواهم انجام دهم تماشای فوتبال است.
کیه‌ران تریپیه در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکسل داشته و از بهترین گزینه های دفاع راست برای تیم ملی انگلیس محسوب می‌شود.
کی‌ران تریپیر در فصل جاری عملکرد درخشانی در پیراهن نیوکاسل داشته و از بهترین گزینه های دفاع راست برای تیم ملی انگلستان می باشد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا معتقد است در نقل و انتقالات ژانویه نیاز به تقویت دارد و به خصوص در دو پست حتما باید بازیکنانی جدید به خدمت بگیرد.
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
کابوس دفاع راست برای تیم ملی انگلیس ظاهرا تمامی ندارد. امروز خبر رسید که یک دفاع راست دیگر مد نظر گرت ساوت‌گیت با مصدومیت جدی مواجه شده است.
دانیال جهانبخش، مدافع راست پیکان بازیکن نجات بخش حسینی مقابل فولاد بود.
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
نمایش صادق محرمی برابر میلان رضایت‌بخش بود، به نحوی که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت او را دومین بازیکن برتر دینامو برابر روسونری نامیده بود.
بارسلونا قصد دارد به فاصله دو روز تا پایان نقل و انتقالات، توماس مونیه، دفاع راست بلژیکی دورتموند، را جذب کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نگران دفاع راست است و از مدیران باشگاه درخواست جذب یک بازیکن جدید برای این منطقه کرده است.
سیامک نعمتی دفاع راست دوم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ