یک شرکت هواپیمایی داخلی، پرواز فوق العاده برای بازگرداندن زائران ایرانی از فرودگاه نجف به فرودگاه امام خمینی برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
دینامو زاگرب با مدافع ایرانی خود امیدوار به جبران شکست دور رفت مقابل آ ا ک آتن است.
پرسپولیس راهی تبریز می‌شود، جایی که در سال‌های اخیر تنها یک بار در آن بازنده بوده است.
علیرضا کوشکی با یک شیرجه مشکوک توانست پنالتی برای گل‌گهر‌ بگیرد و زمینه‌ساز برد تیمش باشد.
جعفر یازرلو گفت: سازمان هواپیمایی کشور به‌دلیل گرمای هوا در سطح کشور کلیه فعالیت‌های پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی را تعلیق کرد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به‌دلیل گرمای هوا،به مدت ۵ روز خبر داد.
محمد گنج‌خانلو برای شرکت در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با پنج روز تاخیر عازم اسکاتلند شد.
عثمان دمبله امروز در فرودگاه بارسلونا و هنگام سفر به سمت پاریس مشاهده شد.
یک طوفان ناگهانی پرواز 6 ساعته بایرنی ها به سنگاپور را 2 ساعت به تعویق انداخت.
پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور کیش به تبریز به دلیل نقص فنی نتوانست از باند پرواز جدا شود.
هواپیمای فوق سبکی که گرداگرد برج میلاد پرواز کرد، رکورد سریع‌ترین پرنده فوق‌سبک دو نفره را در سال ۲۰۰۵ به نام خود ثبت کرده‌اند.
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از۲ پرواز فوق‌العاده غیر از پرواز های برنامه ای در روزهای هفتم و هشتم تیرماه به مقصد مشهد مقدس به درخواست‌های زوار برای شرکت در دعای ویژه عرفه خبر داد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۴۲۲ مجوز پروازی فوق العاده در مسیر تهران- مشهد و تهران -اهواز خبر داد.
پارسینه نوشت: در این ویدئو محل استراحت فوق لاکچری خدمه پروازی بوئینگ ۷۷۷ سری ۳۰۰ را مشاهده خواهید کرد. در واقع خلبان ها و‌ مهمانداران پس از اتمام ساعت پروازی به نوبت به این محل رفته و استراحت می کنند.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
برنامه‌های ایرباس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با نسل آینده پرتاب‌گر‌های فوق سنگین سازگار باشند. این پرتاب‌گرها، بلندترین و قوی‌ترین موشک‌هایی هستند که روزی انسان‌ها را به فضا می‌برند. از جمله این این پرتاب‌گر‌ها می‌توان موشک «استارشیپ» (Starship) شرکت «اسپیس‌ایکس» (SpaceX) را نام برد که در نخستین پرواز آزمایشی مداری خود منفجر شد.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ از برقراری ۷۳۳ پرواز فوق العاده در ایام نوروز خبر داد.
سرپرست فرودگاه امام خمینی گفت: مجوز ۴ هزار پرواز برنامه‌ای و ۷۳۳ پرواز فوق العاده صادر شده است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۶۰۰ مجوز پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
هواپیما‌های رادیو کنترلی طرفداران بسیاری در نقاط مختلف جهان دارند و به پرواز درآمدن‌شان نیز همواره جذابیت‌های ویزه خود را داشته است. در تصاویر زیر ایرباس ۳۸۰ کنترل از راه دور را می‌بینید که مانور جالبی دارد.
پرش یوسف النصیری هر چند رکورد تاریخی رونالدو را نشکست، اما فوق ستاره پرتغالی را با چشمان گریان به خانه فرستاد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این شرکت هواپیمایی بعد از اخذ مجوزهای لازم اقدام به انجام پرواز فوق العاده بازگشت ایرانیان از فرودگاه نجف خواهد کرد.
سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق اطلاعیه توقف پروازهای میان دو کشور تا اطلاع ثانوی را در پی اتفاقات اخیر عراق صادر کردند.
مقتدی صدر در بیانیه ای کناره گیری خود از صحنه سیاسی عراق را اعلام کرد که پس از آن، هواداران منسوب به جریان صدر اعتراض کردند و سطح تنش ها در برخی از شهرهای عراق افزایش یافته است. در پی این تحولات وزارت کشور ایران اعلام کرد زائران ایرانی تا اطلاع ثانوی به عراق سفر نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ