به نظر می رسد سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن از شرایط این فصل تیمش رضایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
راسموس هویلوند با انتقال به منچستریونایتد در حال تبدیل شدن به رکورد فروش باشگاه آتالانتا است. او یکی دیگر از بازیکنانی است که زیر نظر جان پیرو گاسپرینی شکوفا می‌شوند.
سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی، در حال بررسی شرایط پیوستن به لس آنجلس اف سی است.
پی اس جی پس از رسمی کردن انتخاب لوئیز انریکه حالا به سراغ رسمی کردن نقل و انتقالات خود رفته است.
علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
طبق ادعای اکیپ، سرخیو راموس و پی اس جی در حال مذاکره برای تمدید قرارداد تا سال 2024 هستند.
کریستف گالتیه تایید کرد که سرخیو راموس در حال مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن است تا قراردادش با این تیم را تمدید کند.
پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
پس از سانحه تلخ رانندگی که شب گذشته برای پسر رامون دیاز رخ داد، حالا او در بازداشت به سر می برد.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
رامون دیاز که روزگاری پس از شکست برابر استقلال از هدایت الهلال اخراج شده بود، حالا این تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، شبی به یاد ماندنی را در جام حذفی فرانسه سپری کرد و حالا کاپیتان دوم پی‌اس‌جی نام دارد.
یکی از بزرگ‌ترین فراعنه مصر، رامسس دوم در طول سلسله نوزدهم مصر، از ۱۲۷۹ تا ۱۲۱۳ قبل از میلاد سلطنت کرد. مومیایی او در سال ۱۸۸۱ کشف شد، با این حال، مورخین هرگز نتوانسته‌اند دقیقاً مشخص کنند که او چه شکلی است.
بعد از کریستیانو رونالدو حالا النصر تمام تمرکز خود را روی جذب سرخیو راموس قرار داده است.
باشگاه النصر عربستان نه تنها قصد جذب کریستیانو رونالدو را دارد که می‌خواهد در ادامه سرخیو راموس را نیز به خدمت بگیرد.
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
سرخیو راموس که رکورد بهترین شروع در لیگ یک فرانسه را داشت، حالا از این حیث در پی اس جی نیز رکورددار است.
راموس معمولا عادت داشت که مو‌های بلندی را داشته باشد، اما حالا به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته که ظاهر متفاوتی را انتخاب کند.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.
سرخیو راموس در بهترین شرایط سال‌های اخیر خود قرار دارد و پس از صحبت با لوئیس انریکه، حالا امیدوار است بتواند به تیم ملی اسپانیا برگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ