باشگاه منچستریونایتد برای جذب این بازیکن برزیلی که بسیار آماده و سر حال است ۱۰۰ میلیون یورو پرداخت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد، پس از دیدار با دورتموند از سرمربی این تیم خواستند تا بجای جیدون سانچو و آنتونی، به فاکوندو پیستری، ستاره فراموش شده این تیم بیشتر فرصت بدهد.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، به خشونت خانگی، تهدید و ضرب و شتم نامزد سابقش متهم شد.
پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، آنتونی را پس از حمله به الکسیس مک آلیستر در جریان شکست منچستریونایتد مقابل برایتون به شدت مورد انتقاد قرار داد.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ فصل آینده از امیدهای اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
شیاطین سرخ از فرصتی که برای ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی داشتند نهایت استفاده را بردند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید که فشار و تنش در جریان بازی باعث می‌شود که بازیکنان احساساتی و حتی با هم درگیر شوند.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، از آنتونی، وینگر برزیلی این تیم، که به دلیل نمایش ضعیف در بازی مقابل آرسنال با انتقادهای زیادی مواجه شده است حمایت کرد.
آنتونی بازیکن تیم فوتبال منچستریونایتد در دقیقه ۲۱ دروازه تیم فوتبال چارلتون را باز کرد.
نشریه سان ادعا کرد که اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از آنتونی، ستاره برزیلی تیمش، به دلیل عملکردش در دیدار مقابل منچسترسیتی به شدت ناراضی است.
آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد، که امشب در مقابل شریف مولداوی اولین بازی اروپایی خود را برای شیاطین سرخ انجام می‌دهد می‌گوید برای این بازی هیجان زیادی دارد.
آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، درباره علت رابطه پرتنشی که با ژوزه مورینیو داشت؛ صحبت کرده و می‌گوید سرمربی پرتغالی به او بی‌احترامی کرده است.
مدیران آژاکس از این که منچستریونایتد در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی اقدام به خرید آنتونی، ستاره برزیلی این تیم، کرد عصبانی هستند.
در حساس‌ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد مقابل آرسنال پیروز شد.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، که تنها چند روز پیش از آژاکس به یونایتد منتقل شد در اولین بازی‌اش برای شیاطین سرخ گلزنی کرد.
هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی به نیمکت‌نشینی رونالدو در دیدار امشب مقابل آرسنال اعتراض کردند و تصمیم اریک تن‌هاخ را غیر قابل قبول می‌دانند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بی تاب بازی برابر آرسنال است. او احتمال به میدان رفتن آنتونی، خرید برزیلی جدید یونایتد، در این بازی را نیز رد نکرد.
آنتونی، ستاره برزیلی سابق آژاکس، با امضای قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست.
آنتونی، ستاره برزیلی جدید منچستریونایتد، می‌گوید از چند هفته پیش خودش را بازیکن این می‌دانسته و دیدار شیاطین سرخ و لیورپول را مثل یک هوادار دوآتشه تماشا کرده است.
با پیوستن آنتونی، وینگر سابق آژاکس، به یونایتد، تعداد ستاره‌های برزیلی که پیراهن این تیم را به تن کرده‌اند افزایش یافت.
انتقال آنتونی از آژاکس به منچستریونایتد خشم باشگاه هلندی را برانگیخته و آژاکسی‌ها نسبت به این انتقال موضع گرفته و واکنش‌هایی تند نشان دادند.
باشگاه منچستریونایتد از توافق با آژاکس بر سر انتقال «آنتونی» خبر داد.
آنتونی، ستاره برزیلی و جوان آژاکس، با قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست.
پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، از تصمیم آنتونی برای جدایی از آژاکس و پیوستن به یونایتد دفاع کرد.
آنتونی، وینگر آژاکس، اعلام کرده که به دنبال جدایی از این باشگاه و پیوستن به منچستریونایتد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ