خرم‌آباد- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه بیش از ۹۶ درصد عرصه‌های ملی صاحب اسناد حدنگاری شده‌اند، گفت: با عزم ملی، حدنگاری اراضی زراعی طی ۱۵ ماه آینده به اتمام می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از برداشت ۱۳ هزار هکتار معادل ۵ درصدی شالیزارهای این استان خبر داد و گفت: ۹۶ درصد مزارع برنج گیلان به مرحله خوشه دهی رسیده است.
دکتر سهراب‌پور می‌گوید: ۹۶ درصد از مرگ‌های ناشی از تمام هپاتیت‌ها مربوط به هپاتیت B و C ،۶۶ درصد مربوط به هپاتیت B و ۳۳ درصد مربوط به هپاتیت C است.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: تعداد زندانیان مرتبط با چک در سال ۱۳۹۶ روزانه بالغ بر ۱۰ نفر بود اما پس از اجرایی شدن قانون جدید چک با کاهش بیش از ۹۶ درصدی مواجه شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: ۹۶ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گلستان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
پارگی ۹۰درصد کشاله قاسمپور؛ سومین طلای دنیا در ابهام
افشاگری مقام دولتی علیه سجادی: ۹۰درصد سهام استقلال و پرسپولیس هنوز مال وزارت ورزش است
رئیس کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک گفت: از ۱۷۲ دستگاه مشمول اتصال به پنجره واحد الکترونیک نزدیک به ۹۷ درصد شان متصل شده‌اند.
آمارهای یک موسسه آمریکایی نشان می دهد که ۹۰ درصد از کارآفرینان و مدیران فعال در بخش فناوری های نوین اسرائیلی خواهان ترک اراضی اشغالی به دلیل بحران های حاکم بر آن هستند.
مشهد ـ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در پاییز ۱۴۰۱ به گزارش مرکز آمار رشد صنعت ۱۱.۶ بود که از سال ۹۶ چنین رشدی نداشته ایم.
بنابر اعلام وزارت اقتصاد، ۹۸ درصد مجوزهای کسب و کار تا ۲۶ بهمن ماه به درگاه ملی مجوزها متصل شدند که نتیجه عملکرد دولت سیزدهم در زمینه تسهیل محیط کسب و کار در کشور است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می کنیم.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه تنها ۱۰۱ حکم از برنامه سوم توسعه اجرایی شده است، گفت: ۹۶ درصد احکامی که مهلت آن گذشته اجرایی نشده و این احکام بار مالی نداشته است.
رئیس اطلاعات ارتش رژیم اسرائیل طی مواضعی بی‌اساس مدعی شد که ایران احتمالاً به‌زودی غنی‌‌سازی اورانیوم را دست‌کم تا سطح ۹۰ درصدی مورد کاربرد در تسلیحات هسته‌ای ارتقاء خواهد داد.
شهردار منطقه ۴ تهران از روزهای پایانی تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید باقری ـ فرجام خبر داد و گفت: این پروژه با ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی به روزهای افتتاح خود نزدیک می شود.
از ابتدای امسال تاکنون موارد مرگ ناشی از آنفلوانزا بین ۳۰ تا ۴۰ نفر در کشور بوده است و در گروه سنی زیر پنج سال نیز تنها یک مورد فوتی گزارش شد؛ این در حالیست که در سال ۹۶ شمار جانباختگان ۲۱ نفر بود و نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد که هرسال ۴۰ درصد از مراجعین با علائم سرماخوردگی به آنفلوانزا مبتلا هستند.
مدیر صندوق توسعه بازار سرمایه با بیان اینکه به واسطه طرح ۱۰‌بندی حمایت از بازار سرمایه، مدیریتی در کفه‌ی عرضه‌ها انجام می‌شود، گفت: طبق آخرین برآوردها بالغ بر ۹۶ درصد از سهامداران خرد تحت پوشش این حمایت قرار می‌گیرند؛ یعنی حدود ۹ میلیون و ۸۲۰ هزار نفر سهامدار با خرید اوراق تبعی مخصوص به این طرح، سبدپرتفوی خود را بیمه می‌کند.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
طبق اعلام بانک مرکزی، امروز در سامانه ۷۴۸ میلیون یورو ارز عرضه شده که مجموع ارز معامله شده ۲۸ میلیون یورو بوده است؛ یعنی ۹۶ درصد ارزها خریدار نداشته اند.
شاهین العبیدی کارشناس امور امنیتی عراق گفت: وابستگی تروریست های داعش به سلاح های آمریکایی افزایش پیدا کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مشهد ـ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تنها ۲۴ درصد از مخازن سدهای استان پر آب است که نسبت به سال آبی گذشته حدود ۹ درصد کاهش یافته است.
ارومیه – روند خشک شدن دریاچه ارومیه از سال ۷۶ آغاز شد اما امسال با خشک شدن ۹۵ درصد این تالاب بین المللی، بدترین وضعیت تاریخ دریاچه از نظر کم‌آبی رقم خورده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیش بینی شده اتصال روستاهای بیش از ۲۰ خانوار تا پایان سال به ۹۵ درصد برسد.
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ