طبق مصوبه مجلس، قوه قضائیه موظف است شعب ویژه دادسرا و دادگاه رسیدگی به جرائم پولی و بانکی را دایر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فهرست شعب منتخب بانک صادرات ایران برای تداوم خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات چهارشنبه و پنج‌شنبه پایان هفته جاری اعلام شد.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
دوره آموزشی سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین، ویژه کارکنان شعب استان تهران با حضور معاونین مناطق این استان برگزار شد.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
بجنورد_ مشاور امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه قضایی علاوه بر شعب ویژه برای محیط بانان نسبت به اولویت این پرونده ها اقدام کند.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
دادستان تهران گفت: جهت رسیدگی به جرایم احتمالی ارتکابی در رابطه با چهارشنبه آخر سال، شعب ویژه‌ای در همه نواحی عمومی دادسرای تهران ایجاد شده است.
به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بخشش 6 درصدی جرائم مطالباتی مشتریان با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات و با هدف مساعدت به مدیونین در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه در تعزیرات و دیوان عدالت اداری شعب تخصصی ویژه شرکت‌های دانش بنیان و بررسی مشکلات آن‌ها فعال است، گفت: در صورت لزوم در دادگاه‌ها نیز این شعبات تشکیل می‌شود.
اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) بانک گردشگری با نرخ سود 23درصد در شعب این بانک عرضه می‌شود.
رئیس کل محاکم تهران، از تشکیل شعب ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی خبر داد.
عرضه گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در شعب بانک ملت آغاز شد.
عرضه گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در شعب بانک ملت آغاز شد.
شعب ویژه ورزش شورای حل اختلاف تهران با حضور رئیس مرکز توسعه شورای حل و اختلاف و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در پی تشکیل شعب شورای حل اختلاف ویژه تصادفات، فرد می‌تواند بدون مراجعه به دادسرا و دادگاه حقوق خود را پیگیری کند.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: این دیوان برای رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی، امنیتی و برخی موضوعات دیگر، شعب ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضایی همان‌گونه که در برخورد با سارقان به‌عنف و مسلح با قاطعیت و بدون اغماض در صحنه حاضر شد، در برخورد با عوامل ایجاد ناامنی در جامعه، عناصر اصلی اغتشاشات و ایادی بیگانگان قاطعانه و به‌جد در میدان عمل حضور دارد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از استقرار شعب ویژه رسیدگی به جرایم علیه امنیت عمومی خبر داد.
محمد کریمی گفت: با ایجاد شعب ویژه در دادسرا‌های عمومی و انقلاب استان، تحقیقات حوادث اخیر به سرعت در حال انجام است.
بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌شدگان اجباری از تأمین‌اجتماعی می‌توانند هدیه ازدواج دریافت کرده و دریافت این هدیه نیاز به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارد. اما چه کسانی می‌توانند هدیه ازدواج از تامین اجتماعی بگیرند؟ در گزارش زیر بخوانید
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه شعب رسیدگی به اختلاف شرکتهای دانش بنیان در حال افزایش است، گفت: تهران و البرز در اولویت هستند.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: مطابق مصوبه هیات دولت، از امروز وضعیت مصارف برق ساختمان‌های اداری، سرپرستی و شعب بانک‌های پایتخت به‌صورت ویژه، رصد می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ