به‌تازگی در استرالیا پیازی تولید شده است که موقع خرد کردن آن، چشم‌ها نمی‌سوزد و اشکی هم ریخته نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، از شروع خوب و تفاوت بوندسلیگا با لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.
سرمربی یونانی گل‌گهر از کیفیت زمین‌های چمن در لیگ ایران ابراز تعجب می‌کند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، درباره انتقال احتمالی هری کین به بایرن مونییخ واکنشی جالب نشان داد.
اگر طی ۷۲ ساعت آینده این بازیکن سرشناس دوباره به استقلال برگشت اصلاً تعجب نکنید.
تنیسور برجسته روسی گفت که نگران نحوه استقبال مردم از او در گرنداسلم ویمبلدون 2023 بود.
فلورین مالودا، ملی‌پوش سابق فرانسوی، معتقد است کسی نباید از شنیدن خبر تمدید قرارداد احتمالی کیلیان امباپه تعجب کند.
حضور محمد صلاح در العداله عربستان، باعث تعجب بازیکن برزیلی این تیم شده است.
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از مبلغ منتشر شده در خصوص توافق چلسی و آرسنال بر سر فروش هاورتز متعجب شده است.
فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا گفت: در پهلوگیری ها و بازدید از بنادری که داشتیم برای میزبانان ما جای تعجب داشت که این ناو دنا ساخت ایران است.
فرمانده ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا گفت: در این پهلوگیری ها و بازدید از بنادری که داشتیم برای میزبانان ما جای تعجب داشت که این ناو دنا ساخت ایران است.
بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران که روزگاری نه چندان دور مردم از دیدن تجهیزات ورزشی شان تعجب می کردند، حالا به چهره های شناخته شده در ورزش و بین مردم تبدیل شده اند.
بازیکنان تیم ملی هاکی روی یخ ایران که روزگاری نه چندان دور مردم از دیدن تجهیزات ورزشی شان تعجب می کردند، حالا به چهره های شناخته شده در ورزش و بین مردم تبدیل شده اند.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی، از این که پپ گواردیولا در دیدار برابر رئال مادرید از جولین آلوارز استفاده نکرده است ابراز تعجب کرد.
تیری آنری، میکا ریچاردز و جیمی کاراگر از انتخاب کوین دی بروینه به عنوان بهترین بازیکن زمین تعجب و انتقاد کردند.
کدام عامل مداخله گر می‌تواند خطر ابتلا زوال عقل را بیشتر کاهش دهد؟ پاسخ آن چیزی است که حتی برخی از محققان آن را تعجب آور می‌دانند: جلوگیری از کاهش شنوایی.
مطالعه جدیدی که در مجله Occupational & Environmental Medicine منتشر شده، عنوان می‌کند که بودن در طبیعت می‌تواند پادزهری در جهت کنترل اضطراب و مدیریت فشار خون باشد.
بر اساس یک مطالعه جدید، وقت گذراندن در بیرون از منزل و بودن در طبیعت، جنگل، دریا و و هرآنچه که تداعی‌گر یک طبیعت زنده است، می‌تواند نیاز به دارو‌های اضطراب و دیگر دارو‌ها را کاهش دهد.
امروز اتفاقاتی افتاده که سردار آزمون را بسیار عصبانی کرده است. سردار در این باره به شکل مفصل با ورزش سه صحبت کرده است.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.»
اهمیت و سروصدای فوتبال در حدی هست که از کشیده‌شدنش در هر منازعه پرسروصدایی تعجب نکنیم.
فدریکو والورده می گوید که روند خوب گلزنی‌اش با توجه به شرایط بدنی عالی‌ای که دارد، نمی تواند عجیب باشد. او از نقش پاس‌های فوق العاده مودریچ در رئال هم گفت.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: این حادثه خیلی جای تعجب دارد. مسئولین چکار می کنند؟ چرا مجوز دادند؟ چرا افراد را وادار به اصلاح نکردند تا اینگونه ریزش نکند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ