جمعی از نمایندگان در نامه به هیئت رئیسه مجلس خواستار در اولویت بررسی قرار گرفتن لایحه کاهش ساعت کار هفتگی کارکنان اداری شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از نمایندگان در نامه به هیئت رئیسه مجلس خواستار در اولویت بررسی قرار گرفتن لایحه کاهش ساعت کار هفتگی کارکنان اداری و افزایش تعطیلات آخر هفته شدند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بررسی فصل مربوط به مباحث دفاعی و امنیتی لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.
رئیس مرکز پژوهش‌ های مجلس در جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: تورم مزمن عامل کاهش ارزش حقوق بازنشستگان است.
احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل عمومی و ساخت‌وساز در پایتخت گفت: شهرداری دو ماه است لایحه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی مدیریت شهری در کاهش تورم و افزایش تولید را ارائه نکرده است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو در دستورکار قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو موافقت کردند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
گودرزی گفت: با بیان اینکه براساس پیشنهاد دولت ساعت کاری ادارات در هر هفته از ۴۴ ساعت به ۴۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کاهش می‌یابد، گفت: نمایندگان در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند که ممکن است ساعت کاری کارکنان دولت بیش از این میزان کاهش یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه مربوط به کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی موافقت کردند.
ابتدا غذا را از روی اجاق بردارید و کناری قرار دهید تا کمی سرد شود. سپس از این راه‌حل‌ها استفاده کنید. چند تکه یخ را داخل ظرف حاوی سوپ یا خوراک پرچرب بریزید، سپس به سرعت آن‌ها را خارج سازید. اگر لازم بود، این کار را چند بار تکرار کنید. با انجام هر دو روش می‌بینید که هر بار مقداری چربی، روی برگ کاهو یا یخ، لایه می‌بندد.
رئیس کمیته آسیب‌های اجتماعی مجلس گفت: اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده کاهش یافته که مجلس برای اصلاح آن‌ اقدام جدی خواهد کرد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: توجه به قانون جوانی جمعیت، ارائه مشوق‌های مالیاتی، تامین اعتبار برای ساخت مسکن و کاهش تعرفه گمرکی کالاهای اساسی از نکات مثبت لایحه بودجه است.
حق شناس گفت: قوانین می‌گوید دستمزد کارکنان دولت باید متناسب با نرخ تورم افزایش پیدا کند، اما وقتی کمتر از این نرخ افزایش دارد، مفهومش این است که قدرت خرید کارکنان دولت در سال آینده نه تنها جبران نمی‌شود، بلکه حدود ۵۰ درصد هم کاهش پیدا می‌کند. بنابراین وقتی نه تنها افزایش حقوقی درکار نیست و حدود ۵۰ درصد هم کاهش دارد، اثر غیرمستقیمش این است که بخشی از کارکنان دولت زیر خط فقر می‌روند.
دولت در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در راستای تشویق تولیدکنندگان ۷ درصد مالیات واحدهای تولیدی را کاهش داد.
کارشناسان هواشناسی می‌‌‌گویند اینورژن در شرایط کاملا طبیعی بیش از چند ساعت دوام ندارد. اما پایداری آن بر فراز مناطق شهری و صنعتی بستگی به عوامل متعددی از قبیل قطر یا ارتفاع لایه هوای مهاجم، کاهش بار آلودگی، میزان وزش باد و بارندگی دارد.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
عضو شورای شهر تهران گفت:لایحه کاهش زمان صدور پروانه ساخت هنوز به شورای شهر ارائه نشده است و من از ارائه این پیشنهاد بسیار پشیمان هستم.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی و استخدامی کشور مبنی بر اصلاح «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور اعضای دولت با لایحه پیشنهادی سازمان اداری استخدامی و استخدامی کشور مبنی بر اصلاح «ساعات کار کارکنان دولت» موافقت کردند.
لایحه حفاظت رودخانه‌ها و کاهش خطرات سیل در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با لایحه اصلاح تبصره‌های ۱ و ۷ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور درباره کاهش درصد حقوق گمرکی برخی کالاهای وارداتی موافقت کردند.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا با هدف کاهش انتشار گازهای خانگی و کاهش قیمت داروهای تجویزی لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری کاهش تورم را امضا کرد.
آنها از طریق ابزارهایی که در اختیار دارند، می‌توانند علت اصلی کاهش سرعت اینترنت را عنوان کنند. کما اینکه زمان ما این ابزارها بود و به لحظه می‌توانستیم متوجه شویم که اگر، ایراد کیفی در شبکه وجود دارد مربوط به کدام لایه و کدام قسمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ