اصلاح‌طلبان به آقای معین می‌گفتند آلبوم بعدی‌تان کِی منتشر می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات گفت: امام برخلاف نظر بسیاری از فقها تاکید کردند که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت نقش داشته باشند؛ یا اینکه ایشان با تفکیک سازی افراطی مخالفت کردند. گفتمان نوفل لوشاتو اگر عملیاتی می شد برای زنان فرصت ساز بود. قاطبه اصلاح‌طلبان به عنوان مسلمانانی نواندیش تلاش دارند که خود را با اقتضائات زمان و مکان جلو ببرند و خود را با زمان هماهنگ کنند. این نه تنها عیب یک جریان سیاسی نیست، بلکه حسن یک جریان سیاسی است. جریان اصلاحات مطالبات جامعه را مدنظر قرار می‌دهد؛ همچنان که آقای خاتمی صریحا علیه حجاب اجباری موضع گیری می‌کند که ناشی از حاکمیت چنین تفکری است.
زیدآبادی نوشت: برخلاف تصور آقای حداد، مسئلۀ ایران دیگر نه مشارکت اصلاح‌طلبان در قدرت است، نه نوع امتیازدهی و امتیازگیری جناح‌های سیاسی از یکدیگر و نه حتی نحوۀ برگزاری انتخابات اسفندماه. مسئلۀ اصلی تغییر معنادارِ رویکرد‌هایی است که انبوهی از مشکلات را بر سر جامعۀ ایرانی ریخته و بحران‌هایی در همۀ جوانب زندگی به وجود آورده است که اگر با روش‌های علمی و کارشناسی و شناخته‌شده حل یا کنترل نشوند، ممکن است نه از تاک نشانی ماند نه از تاک نشان!
کمتر از ۹ ماه تا انتخابات مجلس باقی مانده است و فعالیت سیاسی اصلاح‌طلبان در بلاتکلیفی خاصی قرار دارد. این بلاتکلیفی در کنار آرای متناقض و بعضا نظریات شاذ برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب موجب شده است که آینده سیاسی روشنی را برای آنان رقم نزند. رویه‌ای که با انتخاب آذر منصوری به‌عنوان رئیس جبهه اصلاحات مشخص است که باید انتظار مواضع رادیکال‌تری را از جریان اصلاح‌طلب داشته باشیم.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
اصلاح‌طلبان در حالی به آرایش انتخاباتی و شعار‌های خود شکل می‌دهند که جریان رقیب‌شان این روز‌ها بیش از هرچیز استراتژی سکوت رسانه‌ای درباره انتخابات را پیگیری می‌کند. از طرفی دیگر، اما پراکندگی و افتراقی در تقابل اطرافیان سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و مرتضی آقا تهرانی به عنوان سه سرلیست در فهرست شورای ائتلاف بزرگ اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم نمودار شده است.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای ظریف می‌خواهد جاده را برای اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها صاف کند که به نظرم به نتیجه هم نمی‌رسد.
«ترافیک اصلاح‌طلبان و اصولگرایان» تیتری بود که در اخبار مربوط به مراسم ختم ایشان توسط خبرگزاری‌ها زده شد. شاید در کمتر جایی بود که همه آقایان دور هم جمع شوند یعنی در مراسم ختم ایشان آقای ناطق نوری، آقای قالیباف، آقای لاریجانی، آقای جهانگیری، همه وزرای دولت‌های اصلاحات و اصولگرا حضور داشتند در حدی که چنین تیتری زده شد. در خانه ما هم همه قشری رفت‌وآمد می‌کردند. آقایان علی مطهری، قالیباف، اسماعیلی وزیر ارشاد، نمایندگان مجلس هم تلفنی هم حضوری با همه مراوده داشتند. در کل ایشان با همه اقشار هم مراوده داشتند و هم از آن‌ها انتقاد می‌کردند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی در ۱۵ نکته توصیه‌ای برای اصلاح روند ساختار موجود دادند اما می‌بینید تندروها در رسانه‌ها به چه شکل با پیشنهادات آقای خاتمی رفتار می‌کنند.
ابطحی نوشت: آقای خاتمی در چارچوب بیانیه اخیرش توضیحات می‌داد. یکی از دوستان گفت حرف‌ها و سخنانتان معمولا دارای ملاحظات یزدی است. اما این یکی کمی از مرز رد شده بودید.
کیهان نوشت: درباره سخنان آقای انصاری گفتنی است؛ قطعا جناح بازی و حزب بازی امر مذمومی است که اتفاقا برخی چپ‌های سابق و شبه اصلاح‌طلبان سابق، مصداق تام این رذیله سیاسی هستند. برخی از آن‌ها در این مسیر انحرافی تا جایی پیش رفتند که دشمنان انقلاب را به دوستی و دوستان انقلاب را به دشمنی گرفتند و نهایتا شریک نقشه‌های دشمن در حوزه براندازی و ایجاد آشوب شدند. روشن است که در چنین موقعیتی نیرو‌های انقلابی نمی‌توانستند بی‌تفاوت و بیطرف باشند.
احمد حکیمی‌پور گفت: مرحوم شیبانی حساسیت جناحی نداشت، ولی نسبت به مسائلی که به حقوق مردم باز می‌گشت حساس بود. هرچند در طیف‌بندی، اصولگرا محسوب می‌شد، اما در مجلس دوم ایشان در لیست جریان اصلاح‌طلب هم قرار گرفته بود. وقتی بازرگان فوت کرده بود، به خاطر می‌آورم ایشان در مجلس با همان پالتوی معروف، در حال کپی کردن وصیت مرحوم بازرگان بود
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: در اعتراضات اخیر، علیرغم مکاتبه آقای خاتمی با رهبری و ملاقات اصلاح‌طلبان با مسئولان عالی‌رتبه برای جلوگیری از خشونت و اصلاح امور، نشانه‌ای از این‌که خواسته‌ها مورد توجه حاکمیت قرار گرفته باشد نیست که کاش بود.
آقای عبدی به عنوان یک اصلاح‌طلب، منتقد انقلاب هستند، چون از هزینه‌های انقلاب هراس دارند؛ هراس خشونت، بی‌ثباتی، ناامنی، آسیب به زیرساخت اقتصادی جامعه. چنین هراسی واقعی است و قابل درک و باید جدا به آن‌ها توجه کرد. اتفاقا مردم عادی هم از ریسک خشونت و اغتشاش و خشونت در هراس هستند.
بادامچیان گفت: بخشی از اصلاح طلبان منزوی هستند و بخش دیگر نیز اصلاح‌طلبان افراطی مانند آقای تاجزاده‌اند و انشالله خداوند او را از این گرفتاری نجات دهد یک بار هم به او نگاه می‌کردم که گفت به چه نگاه می‌کنی گفتم به آینده نکبت‌بار تو!
مهدی آیتی گفت: وقتی آقای جهانگیری وزیر صنایع بود بسیاری از فعالان حوزه صنعت به نابودی کشانده شدند و همه آن وضعیت اسف‌بار ناشی از سوءمدیریت شخص آقای جهانگیری بود.
دولت برای اجرای موثر برجام و بهره‌مندی از فواید آن، ناچار به جدا کردن راه خود از اصولگرایانِ مخالف این توافق است. مهم‌ترین چالش داخلی پیش روی دولت آقای رییسی در آینده به واقع همین است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان رقیب دولت آقای روحانی اشتباه محاسباتی داشته و به تصور آنکه یک هفته بعد از آمدنشان همه چیز بر وفق مراد می‌شود، این اشتباهات و موانع را ایجاد کردند و امروز هم می‌بینید اگر آقایان تصمیم قوی و پایدار داشتند، امروز به این شکل سکوت نمی‌کردند و به همین دلیل دو سال فرصت‌های کشور از دست رفت و مردم ما امروز زیر فشار اقتصادی، تورمی و بحران‌های ارزی قرار گرفتند. این موارد دستاورد مجلس یازدهم و عدم محاسبه دقیق جوانب کار و فضای بین‌المللی است.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما موفقیت آقای رئیسی را موفقیت خود می‌دانیم و هر کمکی هم که از دستمان برآید برای موفقیت دولت مضایقه نمی‌کنیم، زیرا همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید تلاش کنیم این کشتی به ساحل نجات رسیده و به گل ننشیند.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در پاسخ به سوال «چرا هیچ امام جمعه اصلاح طلبی نداریم؟» گفت: من نمی توانم بگویم آن امام جمعه اصلاح طلبی که گذاشتند چه کار کرد؛ ولی می توانم بگویم آقای ناصری امام جمعه یزد اصلاح طلب است.
امروز مطالبی همچون جهش عجیب قیمت دلار در بازار آزاد، خبری مهم برای یارانه بگیران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، سه نماد پتروشیمی پرحاشیه بازگشایی می شوند، افزایش بیش از ۵۰ درصدی قیمت در این نماد، ضرر پالایش یکم چه زمانی جبران می ‌شود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با تغییر رسمی مبنای ارزی محاسبه حقوق ورودی، فعلا اجرای سیستمی آن تا آماده سازی سامانه و بارگذاری کد تعرفه به صورت دستی انجام می‌شود. گمرک اعلام کرده که احتمالا تا شنبه (۷ خرداد)، سامانه گمرک آماده اجرای سیستمی تغییر حقوق ورودی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو، تعمیق و توسعه همکاری با شرکت های دانش‌بنیان را راهکاری برای تسریع در اجرای پروژه های توسعه ای در صنعت خودروی کشور دانست.
طلا و نقره در بحبوحه کاهش اندک دلار آمریکا در بازده اوراق قرضه، شاهد افزایش قیمت بودند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی اصلا یک صفحه برنامه هم ندارد. مقام معظم رهبری در دیداری که در ماه رمضان با مسئولان داشتند اعلام کردند که برنامه هفتم توسعه در سال ۱۴۰۰ تهیه و در سال ۱۴۰۱ اجرا شود. اما دولت حالا برنامه پنج ساله توسعه را هم ندارد. در حالی که مجلس از خودشان است و دولت هم از خرداد ماه انتخاب شده باید به فکر برنامه پنجم می‌افتاد اما با گذشت یک سال این برنامه مشخص نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ