فوت‌مرکاتو ادعا کرد که شب گذشته نماینده رئال مادرید در هتلی در لندن با پدر جود بلینگام دیدار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از چند نتیجه نامطلوب، یورگن کلینزمن در یک موقعیت متزلزل پای به فیفادی سپتامبر می‌گذارد.
تصاویری از ملاقات چهره به چهره حجت الاسلام رئیسی با تولیدکنندگان برای حل مشکلات بخش تولید را مشاهده می‌کنید.
نشست خبری پاکو خمس، صبح امروز برگزار خواهد شد.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان می‌توانند پنج‌شنبه ۱۹مرداد با مسئولان سازمان وظیفه عمومی ملاقات کنند.
بهزاد غلامپور و وحید طالب‌لو در تمرین روز گذشته استقلال برخوردی صمیمانه با یکدیگر داشتند.
ستاره خط دفاعی تراکتور در دیدار تدارکاتی تیمش با اولین مربی و کاپیتانش رودررو و خاطراتش را مرور کرد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آخرین مرحله از ملاقات‌های رسمی خود در اسلام آباد، پنجشنبه شب با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان ملاقات کرد.
ملاقات پلنگ جویبار با حریف مکار روس در باکو
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
دروازه‌بان تیم ملی امروز میزبان مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، بود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، با تعدادی از بانوان که درخواست ملاقات حضوری با معاون رئیس‌جمهور داشتند، دیدار و گفتگو کرد.
دبیرکل وزارت دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ستاد مرزبانی فراجا ملاقات کردند.
دبیرکل وزارت دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ستاد مرزبانی فراجا ملاقات کردند.
برنامه ملاقات مردمی مسئولان قضائی دادگستری استان تهران به منظور استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضائی برگزار شد.
پدر لیونل مسی با خوان لاپورتا، رییس بارسا ملاقات کرد تا درباره بازگشت او به بارسا حرف بزند. او بعد از این جلسه تاکید کرد: «مسی دوست دارد برگردد.»
در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد فردی به علت دیدن فرزند ۶ ماهه خود به منزل پدرزنش مراجعه کرده که به علت ممانعت از ملاقات با فرزندش با خانواده همسرش درگیر شده و با استفاده چاقو مادر زن، پدر زن و برادر همسرش را به شدت مجروح که در اثر شدت جراحات وارده هر سه نفر در محل درگیری فوت شده اند.
خوان لاپورتا و خورخه مسی پنجشنبه گذشته در بارسلونا با یکدیگر ملاقات کردند و خروجی آن شاید بازگشت مسی به بارسا در تابستان باشد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد/ گروگان ۴۰ میلیارد تومانی آزاد شد/ ملاقات با شیطان!/ مرگ دخترک فال‌فروش زیر چرخ‌های سمند فراری/ سلاخی گوشی‌های سرقتی در خانه مالخر!/ کینه مرگبار پسر به خاطر ازدواج پدر
تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشته‌اید، گفت: با بچه‌ام ملاقات داشتیم نمی‌شود دروغ گفت. همیشه زنگ می‌زند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.
حضرت رسول (ص) هنگام دیدار با او، دست دخترش را می بوسید و به او خوشامد می گفت و او را در جای مخصوص خودش می نشاند. فاطمه زهرا(ع) نیز همین ادب را در مورد پدرش داشت و هنگام ملاقات با پدر، دست او را می بوسید. بارها پیامبر خدا خطاب به این دختر شایسته و والاقدر خود، گفته بود: پدرش به فدایش!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ