با کسب مدال نقره توسط عضو تیم ساندای پسران، جمع مدالهای ایران به عدد ۱۰ رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هلدینگ ماهان به همراه ۲ شرکت فولادی و معدنی در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالورژی و تجهیزات وابسته، حضوری فعال داشت.
در پایان هفته چهاردهم تکلیف فینالیست‌های لیگ برتر هندبال زنان مشخص شد.
روز گذشته صدا و سیمای مرکز کرمان بدون اشاره به حاشیه‌های ماجرا، دلیل مرگ این بانوی ۵۹ ساله را ایست قلبی عنوان کرد. علی بابایی، فرماندار شهرستان کرمان هم دیروز اظهار داشت: عصر روز (یکشنبه) بین گروهی از مسافران در منطقه گردشگری شهر ماهان نزاع رخ داده است که متاسفانه تعدادی مجروح و فوت شدند.
هم اکنون شرکت ماهان در هفته در روز‌های یک شنبه و پنج شنبه دو پرواز رفت و برگشت (در مجموع چهار پرواز) در مسیر تهران دمشق و بالعکس دارد و شرکت "اجنه الشام" سوریه نیز در روز‌های شنبه و سه شنبه دو پرواز رفت و برگشت (چهار پرواز) از دمشق به تهران و بالعکس دارد.
یک فروند هواپیمای ایرباس تهران- پکن شرکت ماهان در آسمان آلماتی دچار نقص فنی شد.
ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
ذوالانواری سخنگوی ماهان گفت: ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست.
درخواست اعاده دادرسی متهم «ماهان صدرات مرنی» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.
درخواست اعاده دادرسی متهم «ماهان صدرات مرنی» یکی از متهمان اغتشاشات اخیر در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.
اجرای حکم «ماهان صدرات» از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر متوقف شد.
وکیل مدافع ماهان صدرات از توقف اجرای حکم موکلش خبر داد.
بر اساس اعلام شاکی مدافع ماهان صدرات، حکم وی متوقف شد.
آنچه از جانب ماهان صدرات رخ داد به بی بی دو عالم بخشیدم
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
به لطف الهی در نیمه شب حکم ماهان صدرات متوقف گردید. صدای مادربزرگ‌های ماهان ومردم کشورم که با بی اعتنایی به رسانه‌های بیگانه از آیت الله اژه‌ای درخواست رافت اسلامی نمودند شنیده شد. یاد ندارم جز روضه ارباب گریه کرده باشم، اما امروز در ملاعام برای لغو حکم گریه کردم. صدای قبلی ما شنیده شد.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
باتوجه به اینکه اتهام ماهان صدرات محاربه بود، اعلام رضایت شاکیان تاثیری در حکم اعدام او نداشت.
ماهان صدرات مرنی، جوان متولد ۷۸، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات ایران است. نام او توسط خبرگزاری قوه قضائیه اعلام و اتهاماتش «محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب ایجاد ناامنی و ترس در محیط شده است، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، آتش زدن موتورسیکلت و تخریب گوشی شاکی خصوصی و ایراد جرح عمدی با چاقو نسبت به شاکی، اعلام شد.
شاکیان پرونده ماهان صدرات، یکی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر ایران که با اتهام محاربه، در خطر اعدام قرار دارد، اعلام رضایت کرده و همزمان ابراز امیدواری کردند که قوه قضائیه هم در حکم اعدام این جوان بازداشتی تجدیدنظر کند.
شرکت های توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان و احیا استیل فولاد بافت در همایش ششمین دوره ممیزی عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) ایمیدرو تقدیر شدند.
بر اساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و مسدود کردن خیابان کرده است.
سفارت هند در تهران با صدور بیانیه‌ای در خصوص گزارش‌های رسانه‌ای درباره تهدید به بمب‌گذاری در پرواز هواپیمای ماهان در مسیر تهران به مقصد گوانگژو،گفت: مجوز فرود اضطراری صادر شده است.
رسانه‌های هند اعلام کردند ساعاتی پیش یک هواپیمای ایرانی وارد آسمان این کشور شده و با ارسال پیام «تهدید به بمب‌گذاری»، خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی نو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ