شهردار منطقه ۹ از اجرای طرح جهادی بازرسی HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) در بوستان‌ها و فضاهای سبز غرب تهران به منظور پیشگیری از حوادث و ایمن سازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مرد با معرفی خود به عنوان سرهنگ و سرگرد پلیس مبارزه با مواد مخدر، در یکی از بوستان‌های غرب تهران گروگانگیری کردند.
کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلام‌شهر، «رنگین‌کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم‌شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.
یزد- معاون خدمات شهری شهرداری یزد از انجام بازدیدهای هفتگی برخط در روزهای شنبه هر هفته برای حل مشکلات بوستان های شهر خبر داد.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ۲۴۹ مورد بوستان در تهران برای جاگذاری مخازن آب اضطراری در نظر گرفته شده است که ۹۹ مورد آنها جاگذاری شده است.
بوستان کوهپایه به مساحت ۷۷۰ مترمربع یکی از بوستان‌های محلی در اسدآباد زعفرانیه است که ۲۲ اسفند پارسال شخصی با در اختیار داشتن رای قضایی و حکم قلع درخواست ساخت و ساز در این بوستان کرده‌است.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان از وجود معتادان و هنجارشکنان برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.
بوستان‌های شهر قزوین نظیر بوستان ملی باراجین و ملاخلیلا، از ساعات نزدیک به افطار پذیرای مردم در روز طبیعت هستند.
برای ۱۳ فروردین ماه، بوستان‌های شهر مقدس قم از ساعت ۱۶ عصر تا چهار بامداد روز بعد آمادگی پذیرایی از همشهریان گرامی را دارند.
دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان‌های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
در بستر برنامه شهر مهمان‌نواز در بهار ایران میهمانان نوروزی تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز می‌توانند در مکان‌های مشخص شده تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ اسکان یابند.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری گفت: فضای بوستان‌های شهر تهران قابل دفاع نیست. فضایی باید در بوستان‌ها فراهم شود که خانواده‌ها با آرامش در آنجا حضور یابند. سعی شد تا پایان تعطیلات نوروز، مراعاتی با دستفروشان تئاتر شهر و بوستان دانشجو داشته باشیم و پس از آن دستفروش‌ها را در آنجا نداشته باشیم.
شهردار منطقه ۶ تهران از اجرای طرح بهسازی و بازسازی در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: معابر بوستان لاله برای تردد سالمندان و شهروندان مناسب سازی شد.
شهردار تهران گفت:کمترین فضای سبز، در منطقه ۱۰ تهران وجود دارد که یک بوستان در این منطقه امروز افتتاح شد.
شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران گفت: طرح رفع خاموشی بوستان‌های منطقه در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و به شکل ویژه بوستان‌ها مورد اصلاح روشنایی قرار گرفته اند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مدتی است که اسکوتر‌های برقی در برخی از بوستان‌های تهران فعال هستند و مردم می‌توانند از این وسیله استفاده کنند، اما آن چیزی که ما در سازمان حمل و نقل به دنبال آن هستیم، این است که از اسکوتر برقی به عنوان یک مد حمل و نقلی استفاده کنیم.
شهردار منطقه ۱۰ تهران از رفع خاموشی بوستان‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: از مهر ماه امسال ۵۷ پایه برج نوری نصب شده است.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
شهردار منطقه ۱۴ گفت: بوستان‌های موضوعی برای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی متناسب و مورد نیاز خانواده‌ها در دستور کار شهرداری منطقه ۱۴ قرار گرفت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۴ از ایمن‌سازی و تجهیز بوستان‌های این منطقه خبر داد.
رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: به تازگی طرحی در ورودی بوستان‌ها در حال اجرا است که از ورود سگ به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود و این طرح در بیشتر بوستان‌های پایتخت در حال اجرا است.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در پی قطع درختان باشگاه انقلاب، شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در راستای قطع درختان باشگاه انقلاب شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
رئیس سازمان بوستان‌های شهرداری تهران گفت: در راستای قطع درختان باشگاه انقلاب شهرداری تهران از این مجموعه شکایت کرد و دادخواست تجدیدنظر در تاریخ نوزدهم مردادماه صادر شد.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ