استقلال عصر روز جمعه در دیداری دوستانه مقابل داماش گیلان شکست دو بر صفر را تجربه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسپانسر جدید باشگاه استقلال بابت هر مسابقه 6 میلیارد تومان به آبی پوشان پرداخت می کند.
موضوع جدایی عثمان دمبله از بارسلونا جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود و نگرانی بابت آن بیش از پیش شده است.
یکی از موج‌سواران نخبه دنیا در حال موج‌سواری در سواحل اندونزی دچار سانحه شد و مقابل چشمان بهت‌زده تماشاچیان از شدت خونریزی جان باخت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی پوشان فصل سختی را پشت سر گذاشته و تغییرات زیادی را انجام دادند اما تاثیری نداشت، گفت: استقلال به خون تازه نیاز دارد و باید تحولات کلی در این تیم صورت بگیرد.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرد سالخورده ای هنگام سرویس کولر آبی به علت برق گرفتگی جان باخت.
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.
ستاره‌های آبی مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفتند.
چک‌مارک‌های آبی قدیمی برای تایید حساب‌های تجاری نیز استفاده می‌شدند. در حال حاضر این حساب‌ها دارای یک علامت طلایی هستند و عکس پروفایلشان مربع است. این حساب‌های تجاری، برچسبی با عنوان «یک حساب تجاری رسمی» از طرف توییتر دریافت می‌کنند و آن‌ها نیز باید آبونمان ۸ دلاری ماهیانه بابت توییتر آبی را بپردازند. هدف این طرح این است که شما بدانید در حال توییت زدن به شرکت مناسب و درستی هستید.
تیم فوتبال استقلال بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر این بار برابر ملوان با ارائه یک بازی برتر به پیروزی پرگل دست یافت تا از زیر فشار خارج بشود.
هنوز بحث کنار گذاشته شدن وریا غفوری از استقلال در پایان فصلی که آبی‌ها بدون باخت قهرمان لیگ برتر شدند باز است. هنوز خیلی‌ها معتقدند آن تصمیم اتخاذشده از سوی مدیرعامل وقت استقلال یک تصمیم غیر فوتبالی بوده است
سازمان لیگ فوتبال از محکومیت 26.2 میلیارد تومانی استقلال بابت تبلیغات محیطی خبر داد.
باشگاه چلسی بابت اخراج خرید قرضی جدید خود 2.1 میلیون ضرر خواهد کرد.
سپاهان در اولین بازی فصل استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده بود و حالا آبی‌ها برای گرفتن انتقام یکی از اصلی‌ترین بازیکن های کلیدی خود را در اختیار ندارند.
استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و سیاوش یزدانی این فرصت را دارد تا برای سومین بازی متوالی برای آبی‌ها به میدان برود.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال نساجی در لیگ بیست و دوم در دو تقابل با استقلال شکست خورده تا نیمی از باخت هایش در این فصل را مقابل آبی پوشان تجربه کرده باشد.
مهاجم استقلال و یکی از دو گلزن برتر این تیم احتمال دارد پس از انجام ۱۱ بازی برای آبی‌ها مجددا به پرتغال برگردد.
مدیرعامل استقلال با اشاره به بدهی‌های بزرگ این باشگاه مدعی شد نیازمند زمان است تا مشکلات آبی‌ها را برطرف کرده و البته این امیدواری را به هواداران تیمش داد که نگرانی بابت این موضوع نداشته بانشد.
عثمان دمبله امشب برابر اینتر گلزنی کرد و هر زمان او گل زده، بارسا بازنده نشده است. آبی و اناری ها امشب برابر اینتر حق باختن ندارند.
مهدی قایدی ستاره بی چون چرای آبی ها در بازی با ملوان بود. او بعد از حضور در میدان یک گل زد و یک گل سخت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را 3-1 ببرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نتوانست شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشته باشد گفت: باخت این تیم برابر سپاهان تجربه خوبی برای آبی پوشان خواهد شد.
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ