اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پیشرفت تکنولوژی و علم، پرده‌های شنی در آینده جای پرده‌های پارچه‌ای را خواهند گرفت. منبع: خبرفوری
کمپانی «لاو» با موادی نظیر چوب بامبو، اجزای ساختاری چوبی دارای گواهی FSC و عایق طبیعی متشکل از پشم گوسفند یا کنف، داخل این کمپر را تزئین کرده است. کمپانی «وایلد درایوز» حتی ملافه‌های پارچه‌ای بامبو را به مشتریان این کمپر ارائه می‌کند که تا حد زیادی به تزئینات و اجزای داخل کمپر جلوه زیست محیطی داده باشد؛ بنابراین هر کسی که به دنبال کاهش مصرف کربن در هنگام کمپینگ است، باید در داخل این «ون خاص» احساس راحتی کند.
فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که مشکلات تیمش بیشتر از مسائل روحی روانی نشات می گیرد.
یکی از این تصاویر یک گوزن شمالی غول پیکر را در حال قدم زدن در یک پارکینگ نشان می‌دهد. در تصویری دیگر سه اسب از نژاد کلایدسدال را می‌بینیم که مردی را احاطه کرده اند؛ و در یک تصویر هم یک اسب آبی دیده می‌شود که جلوی یک پسربچه‌ی کم سن و سال قد علم کرده است.
کریستیانو رونالدو به دیدار پسربچه‌ای رفت که خانواده‌اش را در زلزله اخیر ترکیه و سوریه از دست داده، اما شیفته این ستاره پرتغالی فوتبالی است.
مهدی قایدی یک بار دیگر ثابت کرد که مهره ای کلیدی در تیم ریکاردو ساپینتو است و این روزها استقلال روی کاکل او می چرخد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از درگیری خیابانی با عده‌ای دیگر و شلیک به وسیله کلت کمری، مرگ دردناک پسر بچه‌ای سه ساله را رقم زده بود.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران گفت: نورا، ماهلین، فاطمه، هانا و رستا و امیرعلی، آراد، شاهان، علی و آیهان ۵ اسم دخترانه و پسرانه‌ای هستند که در یک سال اخیر بیشترین فراوانی را در بین متولدین تهرانی داشتند.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که مالباخته‌ها همگی بین ۱۰تا ۱۴ساله بودند و زمانی که برای تفریح به پارک رفته بودند به دام سارق خشن گرفتار شده‌اند. سارق برای آنکه آن‌ها را بترساند با چاقو دستشان را خط می‌انداخت و بعد گوشی‌شان را می‌قاپید و فرار می‌کرد.
پسربچه‌ای که خواست شبیه به رونالدو نازاریو باشد از مدرسه اخراج شد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: حادثه‌ای که در ایذه اتفاق افتاده توسط یک تیم تروریستی انجام شد و این تیم از فضای ملتهب اغتشاشی که تعداد معدودی ایجاد شده بود استفاده کردند و مستقیم به سمت مردم، از جمله پسر بچه‌ای که در ماشین بود تیراندازی کرده و آن‌ها را به شهادت رساندند.
این پیراهن تنها در ایران تولید می‌شود. پارچه‌ای که برای تولید و طراحی لباس تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از تایلند وارد شده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خانم ۳۰ ساله که داخل خودرو با آسیب‌های شدید محبوس و دچار آسیب‌های شدیدی شده بود به بیمارستان منتقل شد. یک آقای ۳۰ ساله و پسر بچه‌ای ۱۲ ساله که داخل کامیون حضور داشتند متأسفانه جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ