وارث پیراهن سیدجلال با یک تکل استثنایی، دروازه تیمش را نجات داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید صادقی با یک خوشحالی گل ویژه نخستین گل فصل را جشن گرفت.
سپاهانی برای برگزاری جشن پیروزی در اولین مسابقه لیگ دستشان پر بود از جمله دو شیر متفاوت که روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند.
دانشمندان یک مطالعه در مقیاس بزرگ انجام دادند و اکنون معتقدند که روح انسان پس از مرگ، به فضا پرواز می‌کند.
یکی از حرکات خارق‌العاده مسی در جریان برد 2 بر صفر آرژانتین برابر استرالیا در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است.
امام خمینی (ره) در دوران پر برکت حیات خود برای همسر و سایر اعضای خانواده نامه‌هایی نوشته‌اند که هر کدام از این نامه‌ها خود حاوی مطالب و نکات ارزشمندی برای تحکیم بنیان خانواده است. با مطالعه دقیق این نامه‌ها می‌توان به جایگاه زن و خانواده از منظر امام خمینی (ره) پی برد، موضوعی که کمتر به آن توجه و پرداخته شده است.
سرمربی مس رفسنجان پس از پیروزی برابر ملوان به تمجید از عملکرد این تیم پرداخت.
گل دوم میلان مقابل لچه شباهت زیادی به گل روسونری مقابل ناپولی در دیدار رفت چمپیونزلیگ داشت که نقش اول آن بازهم رافائل لیائو بود.
عباس آخوندی نوشت: 44 سال پس از انقلاب چشم باز می‌کنیم و می‌بینیم که نخبگان گروه گروه در حال ترک ایران هستند. ولی به این نمی‌اندیشیم که تبعیض‌های رسمی‌شده روح و روان جوانان را رنج می‌دهد.
تیم استقلال با دو بار بازگشت در شهرآورد امیدها موفق شد در آستانه کسب جام قهرمانی قرار بگیرد.
در روزی که ریکاردو ساپینتو به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی با مس کرمان روی نیمکت حضور نداشت، دستورات تاکتیکی وی به نیمکت انتقال پیدا می کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محوریت مردم در پیروزی انقلاب محور و اصل بوده است، گفت: قرار ما این بود که مسئولیت خودمان را به خوبی انجام بدهیم و مردم به خصوص پابرهنگان، محرومین و اقشار ضعیف را فراموش نکنیم؛ همچنین از بسیاری ترک فعل ها و ناترازی ها و نابسامانی ها گلایه و یادآوری می‌کردند که «قرارمان این نبود».
روح برزیلی در کالبد شیطان؛ یونایتد صعود کرد
جیمز وارد پراوس ، به دلیل مهارت و دقت خود در زدن ضربات آزاد مشهور است.
شلیک سینا اسدبیگی یکی از بهترین گلهای این فصل فوتبال ایران را رقم زد.
آرژانتین سرانجام پس از سه دهه ناکامی توانست شب گذشته با درخشش لئو مسی و امیلیانو مارتینز، سنگربان خود به قهرمانی برسد.
لئو مسی با دریافت نامه‌ای احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.
پس از آنکه مجمع فدراسیون بوکس حسین ثوری را از ریاست این فدراسیون برکنار کرد، وزارت ورزش سیدروح الله حسینی را برای سرپرستی انتخاب کرد.
تیم فوتبال سپاهان دومین روز تمرینی را در مجموعه باغ فردوس پشت سر گذاشت.
رئیس هیأت امنای کمیته امداد گفت: زکات برای مسلمین یک وظیفه محسوب می‌شود و پرداخت آن پاک کننده روح و حیات انسان است.
توافق هسته‌ای همراه با افتخار اوباما با ایران که توسط دونالد ترامپ لغو شد در میانه تمدید و فروپاشی قطعی معلق است و به یک معما تبدیل شده است.
کاپیتان مجارستان با زدن یک سوپرگل به آلمان هم سه امتیاز را برای تیمش گرفت و هم برای جایزه پوشکاش نامزد شد.
جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.
مارکو فان‌باستن، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است اگر یوهان کرویُف زنده بود، به بارسلونا اجازه بدرفتاری با فرانکی دی‌یونگ را نمی داد.
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن اشاره به اینکه تغییرات در دولت عین تقویت دولت است، گفت: به نظرم دو یا سه وزیر دیگر پیشگام شده و با استعفای خود کاری کنند که زحمت دولت و مجلس کمتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ