عباس آخوندی نوشت: 44 سال پس از انقلاب چشم باز می‌کنیم و می‌بینیم که نخبگان گروه گروه در حال ترک ایران هستند. ولی به این نمی‌اندیشیم که تبعیض‌های رسمی‌شده روح و روان جوانان را رنج می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز نیز شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن در کرانه باختری را ادامه دادند.
تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان ساکن کرانه باختری با حمایت مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به منطقه کفر الدیک یورش بردند.
متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی توجهی پدر ومادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آنها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید سعی کرده با تعویض‌هایش ریسک کند تا شاید بتواند از باخت برابر نیوکسل فرار کند.
تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با برتری مقابل ویتنام به مرحله بعدی رقابت‌های جوانان آسیا صعود کرد.
معاون باشگاه استقلال اعلام کرد موعود بنیادی‌فر با تجربه بین‌المللی خود پنالتی را اعلام کرده است.
در نبرد حساس بین یحیی گل‌محمدی و پاکو خمس، در نهایت سرمربی پرسپولیس دست بالاتر را داشت.
رئیس اداره سوم غرب اروپا ضمن سیاسی‌کارانه دانستن تحریم‌های جدید انگلیس افزود: کشوری که شدیدترین تبعیض‌ها و اجحاف‌ها را در حق مهاجران و مسلمانان روا داشته و پناهجویان را بر خلاف قوانین بین‌المللی بالاجبار به رواندا منتقل می‌کند، در جایگاهی نیست که در مورد حقوق بشر سخن بگوید.
با وجود غیبت در کنار زمین به دلیل محرومیت اما ساپینتو روی سکوهای آزادی پر جنب و جوش بود.
مدافع آلومینیوم تا لحظه آخر مسابقه در کنار مهاجم برزیلی گل‌گهر بود.
دربی نود و نهم در حالی به پایان رسید که استقلال برای شکستن طلسم ۵ ساله فقط به مقاومت ۵ دقیقه‌ای احتیاج داشت.
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال، در یک مصاحبه درباره فینال جام جهانی قطر صحبت کرده و می‌گوید ورود لائوتارو مارتینز و پائولو دیبالا به زمین به نفع آرژانتین تمام شد.
سرمربی باتجربه فرانسه با تغییرات استثنایی‌ خود در نیمه دوم ورق را برگرداند.
تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان تجهیزات پزشکی، از تبعیض‌ها در روند صدور مجوز‌ها، گلایه دارند و معتقدند سیاست‌ها نیازمند اصلاحات اساسی است. احتمال دارد که بحران کمبود دارو در حوزه تجهیزات پزشکی هم تکرار شود.
سه تعویض همزمان گرت ساوت‌گیت در دقیقه 71 بازی جان دوباره‌ای به سه‌شیرها داد تا نتیجه را برای خودشان دلچسب‌تر و برای ایران دردناک‌تر کنند.
بازیکنان تعویضی رحمتی، تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین مسابقه، زیباترین گل هفته را ساختند.
سامان توکلی، متخصص روان‌پزشک، به مسئله تقلیل یک امر اجتماعی به موضوع فردی روان‌شناسی در جامعه اشاره می‌کند و می‌گوید: رابطه بین سلامت روان و عوامل کلان اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی رابطه پیچیده‌ای است؛ اما در واقع، چیزی که نیاز به توجه جدی دارد و لازم است همه جامعه و به‌ویژه سیاست‌گذاران و مسئولان هر کشوری به آن توجه داشته باشند، این است که نابهنجاری‌های اجتماعی-اقتصادی به سلامت روان آحاد جامعه صدماتی جدی می‌زند. فقر، بی‌کاری، شکاف اقتصادی و انواع تبعیض‌ها از‌جمله عواملی هستند که بر سلامت روان جامعه تأثیر منفی دارند.
نمایند مردم شیروان در مجلس گفت: انتظار داریم رئیس‌جمهور لایحه‌ ساماندهی کارکنان دولت را به مجلس بفرستد و مجلس نیز از آن حمایت‌ می‌کند؛ با این کار یک بار برای همیشه تبعیض‌ها برچیده می‌شود.
به انتخاب مجریان شبکه ابوظبی الریاضیة، فرهاد مجیدی به عنوان بهترین مربی هفته امارات انتخاب شد.
روزنامه البیان به تعویض های طلایی فرهاد مجیدی از جمله حبیب الفردان اشاره کرده و او را ستاره میدان لقب داده است.
مجیدی تعویض‌های خودش را دلیل دومین برد دانست
رئیس قوه قضاییه در خصوص مهاجرت پرستاران گفت: باید با سلسله اقدامات و راهکارهایی در راستای حمایت از پرستاران، جلوی این قضیه گرفته شود و در این جهت، دولت سیزدهم نیز درصدد رفع تبعیض‌ها است.
نماد بانکی در بازار پایه فرابورس طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال به دلیل مشکوک بودن معاملات تعلیق شد. تعلیق این نماد تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ