یاسین بونو، دروازه‌بان ملی‌پوش مراکشی، از انتقال به الهلال عربستان در تابستان امسال خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یاسین بونو دروازه‌بان ملی پوش مراکشی امروز در برابر هواداران الهلال معارفه شد.
بازیکن جدید تیم فوتبال الهلال از لیگ عربستان با عنوان «فوق العاده» نام برد و گفت: در زمان مناسبی تصمیم خوبی گرفته ام و به باشگاه درستی آمده ام.
اینشتین در نامه‌اش به روزولت یادآور شده بود که: «ممکن است بتوان یک واکنش زنجیره‌ای هسته‌ای را در یک توده بزرگ اورانیوم راه‌اندازی کرد که توسط آن مقادیر زیادی نیرو و عناصر جدید مثل رادیوم تولید شود. این دستاورد که قطعا در آینده نزدیک به دست خواهد آمد، ممکن است منجر به ایجاد بمب‌های فوق‌العاده قدرتمندی شود.»
آزمایش زندان استنفورد یکی از معروف‌ترین و خطرناک‌ترین آزمایش‌های روانشناسی است که تاکنون انجام شده‌است. در این آزمایش تعدادی دانشجوی سالم از نظر روانی به صورت آزمایشی نقش‌های زندانی و زندان‌بان را پذیرفتند، اما در نهایت چه بر سر آنها آمد؟
در این مطالعه شواهد بیشتری بدست آمده که نشان می‌دهد در طول عصر یخبندان یا حتی پیش از آن انسان‌ها در مرکز برزیل زندگی می‌کردند.
مارکو رویس دیروز بهترین فرصت خود را برای بردن بوندس‌لیگا از دست داد. حالا او سرنوشتی شبیه میشاییل بالاک و لورکوزن پیدا کرده است.
میرزاآقاسی که در صحنه حکومت ایران یکه‌تازی می‌کرد در قیاس با هم‌عصران خود به قدری کم‌هوش بود، که شرح کار‌های ساده‌لوحانه‌اش گاه شگفت‌آور و باور ناکردنی می‌نماید. یکی از ده‌ها کار احمقانه صدراعظم ایران، ساختن کفش آهنی برای شتران بود که در تاریخ ایران و شاید جهان بی‌نظیر باشد.
برای بسیاری از عراقی ها، علت اصلی از دست دادن بسیاری از تاریخ کشورشان متوجه ایالات متحده است. طبق گزارش ها، در طول تهاجم، ژنرال های آمریکایی به حفاظت از آثار تاریخی عراق اهمیت نمی‌دادند.
جری بنگستون سومین بازیکن خارجی تاریخ است که یک گل مهم را برای پرسپولیس به ثمر رساند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: از درس‌های مهمی که به همراه نمرات احمد شاه قاجار و دیگر همکلاسی‌های او در کارنامه آمده است، می‌توان به تاریخ، مشق نظام، حساب هندسه، زبان روسی و فرانسه، جغرافیا، نقاشی، مشق خط، شرعیات (عربی و فارسی) و اخلاق اشاره کرد.
یکی از معروفترین داورهای آمده به ایران ساندرو پل مجارستانی است، مردی که فینال جام جهانی را سوت زده است
۲۱ فروردین از آن روزهایی است که در تاریخ ورزش کشورمان جاودانه است و چه غرورانگیز است که افتخار این روز متعلق به باشگاه استقلال است.
در اطلاعیه اداره هوانوردی فدرال آمده است که تاریخ اولیه مورد انتظار پرتاب ۲۱ فروردین است، اما تاریخ‌های پشتیبان این آزمایش ۲۲ و ۲۳ فروردین ذکر شده است. البته کمپانی ایلان ماسک، هنوز باید مجوز پرتاب را برای آزمایش این پرواز مداری خود از بوکا دریافت کند.
شواهد به دست آمده درباره این گونه‌های جدید، حاکی از آن است که پنگوئن‌های ماقبل تاریخ، قبل از اینکه باله‌های خود را به شکل پارو مورد استفاده قرار دهند، بزرگ‌تر شده بودند.
مهاجم باتجربه استقلال به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.
نماینده، ولی فقیه در فارس گفت: درگیری بشر برای مشکل اقتصادی یک پدیده تازه است یا در تاریخ سابقه دارد؟ در شهر سعدی هستیم؛ چند جای گلستان سعدی از فقر و غنا و درگیری بشریت و جامعه صحبت شده است؟ دشمن می‌گوید الان این طوری شده است، اما از نظر تاریخی از روز نخست و حضرت آدم این قصه شروع شد و لذا باید حواسمان باشد که فریبمان ندهند.
آنخل دی‌ماریا نام خود را در تاریخ آرژانتین، با حروف طلا نوشت.
مهدی بلیغ که به دنبال سود زیادی بود و از طرفی زبان عربی و انگلیسی اش عالی بود، مدتی را به گشت و گذار در مقابل مراکز رفت و آمد خارجی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و عرب‌ها اختصاص داد. بعد از مدتی هم دو توریست آمریکایی را برای اجرای نقشه اش انتخاب کرد. آرسن لوپن ایرانی فهمیده بود که این دو نفر می‌خواهند هتلی را در ایران بخرند.
حالا معمای بزرگ و سوال ما این است که چه بر سر تیم تهاجمی، زیبا و باروحیه مسابقه ولز آمد؟
قطر به نخستین میزبان تاریخ جام جهانی تبدیل شد که پس از برگزاری تنها ۲ بازی، از دور مسابقات کنار می‌رود.
این دو گروه نمونه‌ای از فسیل‌های بسیار منحصربفرد از دایناسور‌ها هستند که قدمت آن‌ها به ۱۰۰ میلیون سال قبل بر می‌گردد (دوران کرتاسه پسین). نکته جالبی که از آنالیز این فسیل‌ها بدست آمده این است که بیشتر آن‌ها دایناسور‌های تروپود (Theropod) درنده (از دسته دایناسور‌های گوشتخوار) بودند.
اولین برد تاریخ مونتسا در سری آ ایتالیا مقابل یوونتوس به‌دست آمد.
یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران تاریخ بار دیگر به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافت.
شهید فرامرزی پوی یکی دیگر از شهدای جنگ محسوب می‌شود که البته کمتر اسمی از او به میان آمده.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ