رودری گارسیا، سرمربی ناپولی، توضیح می‌دهد که چرا ویکتور اوسیمن شبیه کریستیانو رونالدو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، می‌گوید بوکایو ساکا بازیکن بسیار بهتری نسبت به محمد صلاح است.
تیلور توئلمن، بازیکن سابق آمریکا، از حمایت بی حد و اندازه و تمجیدها از لیونل مسی چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که هواداران رئال مادرید بیش از حد حساس هستند و به هر اظهارنظری اعتراض می‌کنند.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان پر حاشیه آرژانتینی، معتقد است که هیچ بازیکنی دیگر نمی‌تواند در حد و اندازه‌های لیونل مسی باشد.
کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به حمایت از لیونل مسی ستاره آرژانتینی پرداخت و اذعان کرد که مردم بیش از حد از وی توقع دارند.
باشگاه بایرن مونیخ هنوز برای جذب دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس، به نتیجه قطعی نرسیده و معتقد است که قیمت این بازیکن بیش از حد بالاست.
اگر روی عطارد فرود بیایید، اولین چیزی که توجه تان را به خود جلب می‌کند این است که این سیاره تا چه حد به خورشید نزدیک است. در حقیقت عطارد نزدیک‌ترین سیاره به توپ بزرگ آتشین منظومه شمسی است. با این حال، گرم‌ترین سیاره محسوب نمی‌شود. این عنوان به سیاره زهره تعلق دارد. ۳۶۵ روز طول می‌کشد تا زمین یک دور به دور خورشید بگردد و این زمان برای عطارد ۸۸ روز است.
شروع ناامید کننده میلان بهت و حیرت رافائل لیائو، ستاره مصدوم این تیم، از روی سکوها را به همراه داشت.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، برای جبران اشتباه بزرگ بازی با ساوتهمپتون مصمم است تا امشب مقابل ستاره های سیتی تا حد توان ایستادگی کند.
جک گریلیش یکی از خوشحال ترین ستاره های منچستر سیتی بعد از حذف بایرن مونیخ و صعود به نیمه نهایی بود.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، همچنان بسیار از ژوزه مورینیو عصبانی است و به بحث و جدال با او ادامه می‌دهد.
مربی سابق آلخاندرو گارناچو، ستاره جوان منچستریونایتد، می‌‌گوید او می‌توانست هم در تیم ملی اسپانیا و هم در تیم ملی آرژانتین بازی کند اما به دلیل شیفتگی بی و حد و حصرش به لیونل مسی آرژانتین را انتخاب کرد.
سرخیو راموس، ستاره اسپانیایی پی‌اس‌جی، از شکست مقابل بایرن مونیخ به عنوان باختی دردناک یاد کرده و می‌گوید تیمش در سطح لازم برای موفقیت در چمپیونزلیگ نیست.
ستاری در ادامه اضافه کرد: افزایش وزن بیش از حد مطلوب در دوران کودکی هم با افزایش قابل توجهی در ایجاد آسم در مرتبط است. و به نظر می رسد که کنترل وزن تحت نظر متخصص تغذیه در کودکان چاق مبتلا به آسم، به کنترل این بیماری و بهبود کیفیت زندگی کمک می کند.
زمین‌لرزه دارای بزرگی ۹٫۵ ریشتر احتمالا نزدیک حد بالای چیزی است که سیاره می‌تواند تولید کند و بزرگی ۱۰ ریشتر بسیار بعید است.
ترابی بعد از مدت‌ها نمایشی در حد ستاره اول در جمع سرخپوشان از خود به جا گذاشت و این در حالی بود که یکی از موقعیت‌های طلایی بازی را از دست داد.
آندری کراماریچ، ستاره کرواسی، که امشب دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد در پایان مسابقه گفت چنین بردی برای کرواسی یک اتفاق خاص نیست و نباید بیش از حد شادی کرد.
امروز حدود ۸ میلیارد نفر روی زمین زندگی می‌کنند، اما سیاره ما همیشه تا این حد شلوغ و پرجمعیت نبوده است. در حدود ۳۰۰۰۰۰ سال قبل، احتمالاً وقتی که انسان خردمند برای اولین‌بار پدیدار شد، کل جمعیت کره زمین بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ نفر بود.
رحمان عمو زاد ستاره کشتی ایران در رقابت های جهانی بلگراد، بیش از حد معمول دوبنده خود در سرشانه ها را لمس می کرد.
نوئل لوگرا، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به افشاگری برادر پل پوگبا و حواشی ایجاد شده برای ستاره یوونتوس واکنش نشان داد.
ستاره سابق لیورپول در صحبت‌هایی جنجالی درباره کاسمیرو، خرید جدید منچستریونایتد، می‌گوید این ستاره برزیلی هرگز فوتبالیست بزرگی نبوده و یونایتد او را بیش از حد گران خریده است.
وین رونی با اشاره به تنه زدن کیلیان امباپه به لیونل مسی از ستاره جوان PSG انتقاد کرده و می‌گوید کسی را با این حد از خود بزرگ‌بینی ندیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ