مقام های ایران تحت فشار برای حذف یارانه گران قیمتی هستند که قیمت بنزین در ایران را تا 0.03 دلار در لیتر پایین نگه داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
صف‌های طولانی در مقابل جایگاه‌های سوخت، صرفا دلیل اقتصادی یا فنی ندارد. این صف‌های طولانی می‌توانند با خود پیامد‌های فرهنگی و اجتماعی قابل توجهی به همراه داشته باشند.
تقابل پرسپولیسی های پرتعداد کادرفنی ملوان مقابل استقلال یکی از اتفاقات جالب بازی پنجشنبه شب بود.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
هواداران والنسیا شب گذشته در اتفاقی عجیب یکی از هواداران استون ویلا را با بازیکن این تیم اشتباه گرفتند.
قرارداد مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امضا شده و مشکلی برای همکاری او وجود نخواهد داشت.
هواداران لوکوموتیو لایپزیش برای خرید بلیت دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت ساعاتی طولانی در صف ماندند.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز، پیش از تمرین تیم با اهدای گل، یاد و خاطره دو تن از هواداران طلایی‌دل و فعالان رسانه‌ای سپاهان را گرامی داشت.
رئیس دستگاه قضا گفت: در اغتشاشات پارسال دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌های داخلی، کشور را به هم بریزد، اما مردم و مسئولان هوشیار بودند و توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.
ورامین- رئیس قوه قضائیه با بیان این که دشمن در نیمه دوم سال گذشته قصد برهم زدن آرامش کشور را داشت، گفت: صف اغتشاشگران از صف جوانان و نوجوانان جدا می شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهمیت رسانه و جهاد تببین در صدر اسلام تاکنون گفت: زنان در صف اول جنگ رسانه‌ای دشمنان قرار دارند.
صف مشتریان عربی برای هافبک تیم ملی ایران
در معاملات امروز بازار سرمایه صنعت خودرو با افزایش تقاضا مواجه شده و به وضعیت صف خرید رسید.
راست‌ترین نقطه از اولین صف نشسته‌ام. یاد شعر معروف می افتم: «ای نشسته صف اول! به عدالت برخیز…» نگاهی به صف اول می‌اندازم. همه کارگرانی هستند که سال‌هاست در اول صف مطالبه عدالت نشسته‌اند.
وزیر خارجه آلمان قرار است در همین روزها به چین سفر کند.سفر وزیر خارجه آلمان به چین کمتر از دو هفته پس از سفر «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه به پکن انجام می‌شود.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: کیفیت خدمات معاینه فنی و دقت و صحت انجام کار در مراکز معاینه فنی شهر تهران ممتاز و برجسته است.
ژوزه مورایس برخورد گرمی با ساکت الهامی پیش از بازی سپاهان و هوادار داشت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم با اغتشاشگران متفاوت هستند، گفت: مردم در کنار انتقاد، صف خود را از دشمن جدا کرده‌اند.
به دلیل تورم و افزایش قیمت حامل‌های انرژی از نظر اقتصادی شهروندان پاریسی روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد ؛ و برای گرفتن غذای رایگان ساعت‌ها در صف می‌ایستند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
عناصری که در قضایای اخیر مرتکب قتل و جرح دیگران شدند، با خود سلاح به همراه داشتند، اموال مردم را به آتش کشیدند، در نظم اجتماعی اختلال ایجاد کردند، مانع از کسب و کار مردم شدند، خوف ایجاد کردند و آرامش مردم را به هم زدند، هر چه زودتر شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان می‌گوید مشکل در توقف عرضه سوخت در چند جایگاه بوده که به علت افزایش مصرف در آن‌ها حادث شده و پس از گزارش مسئولان محلی با فوریت، برنامه‌ریزی و بارگیری انجام شده است.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: تعداد بسیاری از طرح‌ها و لوایح شورای عالی استان‌ها در مجلس باقی مانده که باید ساماندهی شود.
اغلب سینماگران اعم از کارگردان‌ها و بازیگران، سراغ همکاری با وی او دی‌ها رفته‌اند و با این کوچ، سریال سازی بیش از سال ۱۳۹۹ رونق گرفته است. ظاهراً دستمزد‌هایی که در این بخش پرداخت می‌شود نیز بیش از دستمزد‌های سینمایی است و به همین دلیل، اهالی سینما بدون توجه به ارزش‌های هنری اغلب این سریال‌های نازل، با آن‌ها همکاری می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ