با جدایی ریکی پویج از بارسلونا که در روزهای آینده قطعی خواهد شد، شماره شش بارسلونا به گاوی تعلق خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر حمل و نقل لبنان از آغاز روند حفاری در میدان گازی موسوم به بلوک شماره ۹ در آب‌های سرزمینی لبنان در راستای استخراج گاز خبر داد.
هافبک 19 ساله بارسلونا می‌تواند دوباره با شماره 6 در ترکیب این تیم قرار گیرد.
کارشناس حیات وحش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه گاهی چهره مار تا حدودی به تشخیص سمی بودن آن کمک می‌کند، یادآور شد: در بیشتر موارد مار‌های با سر مثلثی و مردمک عمودی سمی بوده و مار‌های با مردمک گرد و سر معمولی کمتر سمی هستند، اما موارد استثنا هم وجود دارد مانند" کبری خوزستان" که اگرچه شبیه مار‌های غیرسمی است، اما از سمی‌ترین مار‌های ایران به شمار می‌رود.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: جلوگیری از خاموشی منازل، افزایش تولید خودرو، فروش نفت و میعانات گازی و گسترش روابط با سایر کشورها از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته به شمار می رود.
با صدور حکم دادگاهی در اسپانیا، لالیگا بالاخره نام گاوی را به عنوان بازیکن بارسلونا با پیراهن شماره 6 ثبت کرد.
گروهی از هواداران در جریان جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا به گاوی، ستاره جوان بارسلونا، فحاشی کردند.
گاوی، بازیکن ملی پوش اسپانیا می‌گوید اهمیتی به معرفی بازیکن جدید رئال مادرید ندارد.
استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۶۳۸ با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.
پرسپولیس هفته آینده باید ۲۰۰ هزار یورو به بوژیدار رادوشویچ پرداخت کند.
گاوی، ستاره جوان بارسا، به سرمربی این تیم اطلاع داد با وجود ابراز علاقه چلسی به جذب او و مشکلی که در ثبت قراردادش وجود دارد هیچ تمایلی برای ترک بلوگرانا ندارد.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس امید دارد تا با درخشش در مقابل استقلال بتواند گامی بلند در مسیر رسیدن به دستکش طلایی لیگ بیست‌ودوم بردارد.
گاوی، ستاره جوان بارسلونا، از این به بعد بار دیگر با شماره 30 این تیم به میدان خواهد رفت.
گاوی در جریان بازی با اتلتیکو برای دفاع توپ بازیکن حریف دست به اقدامی شجاعانه و منحصر به‌ فرد زد.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
قاضی دادگاه شماره 10 بارسلونا امروز حکم داد که لالیگا باید قرارداد گاوی را ثبت کند و این ستاره 18 ساله از این پس بازیکن تیم اول باشگاه خواهد بود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتکا بودجه به درآمدهای مالیاتی به جای درآمدهای نفتی یک فاکتور مثبت در اصلاح نظام بودجه‌ریزی به شمار می‌رود.
گاوی، ستاره جوان بارسلونا، عنوان بهترین بازیکن فینال سوپرجام اسپانیا را به خود اختصاص داد.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
باز هم آلودگی هوا آنقدر گلوی تهران و کلانشهر‌ها را فشرده که مردم نفس‌شان به شماره بیفتد و آی. سی. یو‌ها و سی. سی. یو‌ها پر باشد از بیماران تنفسی. آلودگی هوا سالیان سال است که دامن خود را در شهر‌ها می‌گستراند و مسئولان به‌جز غیرحضوری کردن مدارس و دانشگاه‌ها و دعوت مردم به دعا اقدام موثر دیگری انجام نداده‌اند.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گاهی اوقات به صورت انگشت شمار در رستوران‌ها تخلفاتی از قبیل خرید و فروش گوشت حیوانات حیات وحش صورت می‌گیرد و نمی‌توان آن را انکار کرد، اما بعضی از این اخبار مانند سرو گوشت گراز به صورت وسیع در رستوران‌ها شایعه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در ۸ سال دولت قبل شاهد مسائلی بودیم که گاهی موجب تحقیر کشور ما می‌شد اما دولت سیزدهم حافظ عزت ملی بوده است و این رویکردی ارزشمند به شمار می‌رود.
دکتر کی پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.
دکتر کی‌پور، سندروم خشکی چشم را مشکل نیمی از جمعیت رده‌های سنی گوناگون دانست و گفت: خارش، قرمزی، التهاب مزمن سطح چشم و جراحی لیزیک از بارزترین علائم خشکی چشم به شمار می‌رود که گاهی به تاری دید منجر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ