سرمربی سپاهان معتقد است بازیکنان او برابر ذوب‌آهن عملکرد خارق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:سازماندهی کودتاها از عناصر تکرارشونده سیاست‌های آمریکا و انگلیس است.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.
نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند اراضی در مالکیت خود را با اولویت سکونتگاه‌های غیررسمی که قبل از سال ۱۳۹۴ به تصرف اشخاص درآمده، به مالکان اعیانی واگذار کند.
مهاجم تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: تیم فولاد در نیمه اول فضاها را بسته بود و سازماندهی دفاعی داشت.
تنوع بالگرد‌های روسی فوق العاده است و در محیط رزمی با توجه به خبرسازی‌های انجام شده توسط سایت‌های دولتی در ایران، ممکن است بالگرد‌های کاموف-۵۲ و میل-۲۸ به عنوان پرنده‌های رزمی در سازمان‌های دفاعی ایران به خدمت گرفته شوند
سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.
سومین جلسه دادگاه عاملین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی شیراز به ریاست قاضی سید محمد ساداتی برگزار شد.
رییس کمیته تحقیق و تفحص فدراسیون روسیه امروز فاش کرد که تأییدیه اطلاعاتی را به دست آورده است که نشان می دهد سرویس‌های ویژه اوکراین حمله تروریستی را به پل کریمه سازماندهی کرده اند.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فولاد سازمان‌دهی شده دفاع می‌کند و بردن این تیم ساده نیست.
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: امروز که سازمان‌های بین المللی، رسانه‌ها، آمریکا، اروپا و مزدوران منطقه‌ای دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از نظر اقتصادی _ فرهنگی تهدید کنند بیش از هر زمان دیگری به انسجام برای دفاع از انقلاب نیاز داریم.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا قصد تشکیل کارگروهی برای تحقیق درباره ادعاهای وجود قطعات غربی در پهپادهای ساخت ایران را دارد.سی‌ان‌ان گزارش داده کاخ سفید اکنون یک گروه تحقیقاتی متشکل از سازمان‌های مختلف اعم از وزارت دفاع، وزارت خارجه، وزارت دادگستری، وزارت بازرگانی و خزانه‌داری برای تحقیق درباره این موضوع تشکیل داده است.
سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان اینکه باید کنشگری فعال در مجامع بین المللی داشته باشیم گفت: باید موقعیت و جایگاه سازمانی برای زنان طراحی می‌شد تا خودشان از خودشان دفاع کنند.
کارلوس کی‌روش با سازماندهی همه دقایق بازی با ولز توانست یک برد شیرین را در احمد بن علی جشن بگیرد.
دولت با اذعان به «سرگردانی شاغلان و خانوارهای سراسر کشور در مواجهه با شبه‌تعطیلی پنج‌شنبه»، تصمیم گرفته است با ارائه یک لایحه به مجلس، تعداد روزهای کاری هفته را از ۶ به ۵روز کاهش دهد. این برنامه، ششمین سعی دولت و مجلس از سال۹۵ برای تصویب «آخرهفته ۲روزه» به حساب می‌آید؛ اما دو موضع‌گیری روز گذشته یکی از مقامات دولتی در دفاع از نسخه۱۴۰۱ «سامان‌دهی تقویم تعطیلات»، احتمال اصابت تصمیم به هدف، در این آزمون را بالا برده است.
قربان بردیف، سرمربی تیم تراکتور می‌گوید سپاهان سازماندهی مطلوبی در دفاع و حمله دارد.
«نخبگان سیاسی در ایران باید ذهنیت خود را در رابطه با منطقه آسیای مرکزی تا حد زیادی تغییر دهند و واقعیت‌های عینی و امروزیِ این منطقه را ملاک قرار دهند. جدای از این‌ها باید در نظر داشت که عمده تحلیل‌ها در مورد عضویت ایران در سازمان شانگ‌های معطوف به موضوعات سیاسی و مخصوصا اقتصادی است. این در حالی است که اساسا سازمان شانگهای، سازمانی است که فلسفه وجودی و اولیه تاسیس آن، امنیتی و دفاعی است.»
رئیس قوه قضائیه بر سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: همه افرادی که در ارتباط با یک موضوع مشخص اقتصادی یا خدماتی در حال فعالیت هستند باید در قالب تشکیلاتی تحت عنوان تعاونی یا اتحادیه سازماندهی شوند.
سرمربی تراکتور می‌گوید این تیم پس از بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای مسابقه با فولاد آماده است.
وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع با ساماندهی که کرده است توانسته در حوزه‌های مختلف قالب نیازمندی‌های نیروهای مسلح را تامین کند.
صاحبان پنج رسانه بزرگ دنیا صهیونیست‌ها هستند که در برهه‌ای از زمان ۹۴ درصد از اخبار دنیا در این رسانه‌ها تولید می‌شد و انتشار می‌یافت. با آمدن اینترنت و ماهواره که خاستگاه آن ارتش آمریکا است، باز هم محتوای اخبار در دست آن‌ها است.
هنوز باشگاه شارلروا انتقال این بازیکن ایرانی را رسما اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد کار‌های انتقال او انجام شده و بزودی علنی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ