حمید بوحمدان، هافبک خوزستانی گل‌گهر، از هفته آینده می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سینا شاه‌عباسی با دریافت دو کارت زرد در ۸ دقیقه از زمین مسابقه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اخراج شد.
فکری می‌گوید اولین بازی خانگی لیگ برتری شمس آذر در قزوین می‌تواند کار را برای هوادار سخت کند.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
حتی دل درد‌های کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در جلسه 90 دقیقه با رضا درویش به اختلاف نظر شکل گرفته پایان داد و به کار در این تیم ادامه خواهد داد.
وقتی می‌توانید با گوشت بدن فرد تازه‌درگذشته حیوانات را سیر کنید، چرا خودتان آن را بخورید؟ چنین فکری همان رسم بوداییان تبت یا «تدفین آسمانی» است؛ سنت خردکردن بدن مرده به تکه‌های کوچک و سپردن باقی کار به حیوانات و مشخصاً پرندگان.
ممکن است شما جزو آن دسته از خانم‌ها باشید که بسیار پر مشغله هستید. برخی مواقع از سر کار بازگشته خسته و کوفته‌اید و زمانی نیز برای درست کردن غذا ندارید و چاره کار در درست کردن غذای فوری است.
نساجی با 26 امتیاز از 30 بازی و با عنوان سیزدهمی در فصل جاری به کار خود پایان داد و می تواند در فصل آتی هم برای حضور در بازی های لیگ برتر برنامه ریزی کند.
مکتب فکری دیگری می‌گوید: برای اینکه در خرید کلاه مرتکب خطا نشده باشید، اصلاً نیازی نیست که از گواهی باخبر باشید. درحالی‌که می‌توانید زیرچشمی نگاهی به برگۀ گواهی بیندازید، مجبور نیستید که چنین کاری انجام دهید تا بتوانید کلاه را بخرید. گواهی نقش مدرکی را بازی می‌کند که می‌گوید فردی متخصص امضا را اصیل تشخیص داده، و تا زمانی که مدرک چنین تشخیصی وجود دارد، می‌توانید بدون نگرانی کلاه را بخرید. زمانی که اصالت تأیید شد، شرایط برای شما آماده است که خریدی مسئولانه انجام دهید. مگر کار متخصصینِ تشخیص اصالت همین نیست؟
تیم ملی والیبال ایران ایران حریفان خود را در انتخابی المپیک شناخت.
رئیس جمهور سوریه در نشست هیات وزیران این کشور که به طور فوق العاده با دستور کار زلزله شدید بامداد امروز برگزار شد، دستور انجام هفت اقدام فوری را صادر کرد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه معضل خاک‌های آلوده به مازوت در قمیشلو درگیرودار اختلافات کارشناسی باقی مانده، گفت: پاکسازی منطقه در دستور کار فوری محیط‌زیست است.‌
حسین مرعشی گفت: به آقای خاتمی در سیاست ۱۵ می‌دهم؛ حداقل جناح خودش را خوب حفظ کرد. آقای هاشمی، چون خیلی متکی به خودش بود، کار تیمی نمی‌کرد یعنی من که خیلی به آقای هاشمی هم به لحاظ فکری، هم به لحاظ خانوادگی و هم به لحاظ سیاسی نزدیک بودم؛ حتی ما نمی‌دانستیم ایشان یک برگی را که دارد بازی می‌کند برگ بعدی‌اش چیست و چه‌کار می‌خواهد بکند. ولی آقای خاتمی کار جمعی می‌کرد و من نمره بیشتری به او می‌دهم.
روزنامه کیهان نوشت: همه ارکان نظام باید برای مقابله با این هجمه پای کار بیایند. کاهش نرخ ارز با تصمیمات فوری سران قوا و نظارت آن‌ها امری شدنی است و نظام اسلامی نشان داده می‌تواند از پس این مشکلات بربیاید.
اداره باشگاه نفت مسجد سلیمان به دست گروهی افتاد که پیش از این در استقلال ملاثانی کار می‌کردند.
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از اول دی سال جاری بازنشسته محسوب می‌شود.
کار علیرضا فغانی در جام جهانی 2022 تمام شد و این داور می تواند قطر را ترک کند.
اصفهان- وزیر اقتصاد و دارایی از رسیدگی فوری به درخواست تفویض اختیارات تمام بانک‌های دولتی استان‌ها خبرداد وگفت: این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های کشور مطرح و با قید دو فوریت ابلاغ می‌شود.
فیروز کریمی از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان درخواست جذب هافبک طراح و بازیساز داشته است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین سرپناه مناسب برای زلزله‌زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال، تاکید کرد کار تیمش در بازی با برنت فورد آسان نخواهد بود.
بالاخره آرزوی هوادران فوتبال به واقعیت پیوست و بعد از فروش سهام دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس ، گشایش نماد استقلال بعد از توقف در دستور کار قرار گرفت.
وزیر کشور تاکید کرد: باید کمک های فوری به آسیب دیدگان در اولویت برنامه کاری دستگاهها قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ