بازیکن سابق استقلال نیز به کادرفنی جواد نکونام اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال جای بازیکن مربی می‌خرد؛ هاشم هم آمد!
مدافع اسبق استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شد.
هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اگر دانشجو یا هیات علمی با بورسی که از ما گرفته به خارج از کشور رفت، ولی آنجا ماند و به ایران برنگشت، باید دو برابر بورسی که داشته به ما هزینه بپردازد. این هزینه هم به قیمت روز گرفته می‌شود یعنی اگر تغییر قیمت رخ داده، باید مطابق با قیمت روز میزان دو برابر مبلغ بورسی که دریافت کرده بوده را پس بدهد.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره‌گیری خواهم کرد.
عضو تیم تکواندو دانشجویان ایران گفت: از بدو ورود با اعضای تیم عهد بستیم که یک مدال خوش رنگ برای کشور بیاوریم به همین دلیل تمام تلاش خود را کردیم.
مجمع فوق العاده فدراسیون دوومیدانی با قبول استعفای هاشم صیامی برگزار شد.
وینگر تراکتور امیدوار است با برد این هفته مقابل نساجی کار کسب سهمیه برای تیمش به اتمام برسد.
مجمع عمومی کنفدراسیون رشته های بیلیاردی با حضور روسای ۳۷ کشور عضو و با تعیین زمان میزبانی مسابقات به میزبانی ایران برگزار شد.
اعضای مجمع فدراسیون دوچرخه سواری رسول هاشم کندی را به عنوان رئیس چهار سال آینده این فدراسیون انتخاب کردند.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری پس از برنده شدن در انتخابات این فدراسیون گفت: حضور سایر نامزدها باعث شد تنور انتخابات دوچرخه‌سواری داغ شود.
مدیر رسانه گل‌گهر اظهارات مربی این تیم پیرامون مذاکره فدراسیون با امیر قلعه‌نویی را تکذیب کرد.
هاشم بیگ‌زا‌ده، مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی را تایید کرد.
هاشم کارگر درباره زمان صدور شناسنامه‌ها در فرآیند عادی و خارج از میز خدمت، گفت: در حالت عادی افراد به دفاتر پیشخوان مراجعه می‌کنند و ثبت احوال پس از اخذ درخواست در مدت یک یا دو روز شناسنامه را صادر می‌کند، اما مسیر اخذ دریافت و ارسال شناسنامه باید توسط پست انجام شود که بسته به شهر‌های مختلف زمان خود را می‌برد.
هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به توطئه های آمریکا علیه لبنان اشاره کرد.
در بخشی از صحبت های هاشم آقاجری استاد شناخته‌شده تاریخ می خوانیم: ببینید جمهوری اسلامی در آغاز در قانون اساسی خود دچار نوعی پارادوکس بود. این پارادوکس در مسائلی مانند جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، در حاکم کردن فقه سنتی بر حقوق مدرن وجود داشت. به خودی خود نوعی ناهمزمانی را تولید می‌کرد. حالا وقتی که سیستم یک سیر بازگشت به گذشته هم پیدا می‌کند، این زمان‌پریشی و آناکرونیسم بین سیستم و زیست جهان باز هم بیش از پیش عمیق‌تر و وسیع‌تر شده است که بسیاری پدیده‌ها از جمله همین پدیده آخر یعنی گشت ارشاد یکی از محصولات آن است.
هاشم کارگر در خصوص اعتبار کارت هوشمند ملی گفت: با توجه به اینکه صدور کارت‌های هوشمند ملی به صورت فراگیر از سال ۱۳۹۳ آغاز و تاریخ اعتبار آن هفت سال در نظر گرفته شده بود اکنون تاریخ انقضا و پایان اعتبار برخی از آن‌ها فرا رسیده است.
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
قربان بردیف مطابق پیش‌بینی‌ها عمل و 11 بازیکن خود برای دیدار با پرسپولیس را معرفی کرد.
آیت الله هاشم زاده هریسی گفت: این‌که در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری برخلاف دوره‌های گذشته به دیدار رهبری نرفتند دلیل خاصی نداشت.
هاشم بیک‌زاده از حال و هوا و جو رختکن تیم ملی در زمانی که شاگرد کی‌روش بود می‌گوید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج شهادت گونه ‌سردار سید هاشم درچه‌ای را تسلیت گفت.
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک نام نویسی کرد.
هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان امروز در مراسم روز عاشورا در شهر صور در جنوب لبنان سخنرانی کرد.
وفا و نُصح در وجود حضرت عباس بن علی (ع) بود که وی را از سایر شهداء ممتاز می کند و به مقامی می رساند که به فرموده امام سجاد (ع): «اِنَّ لِلْعَبَّاسِ عِنْدَ اللَّهِ تَبَارَکَ وَ تَعَالَی مَنْزِلَةً یَغْبِطُهُ بِهَا جَمِیعُ الشُّهَدَاءِ یَوْمَ الْقِیَامَةِ برای عبّاس (ع)، نزد خداوند ـ تبارک و تعالی ـ، منزلتی است که همه شهدا در روز قیامت، به آن مقام غبطه می خورند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ