یک جت جنگنده در حین اجرای یک نمایش هوایی در ایالت میشیگان پس از انجام چندین مانور سقوط کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شب گذشته در نمایشگاه هوایی «میشیگان» یک فروند میگ ۲۳ ساخت شوروی هنگام اجرای حرکات نمایشی سقوط کرد و خلبان و سرنشین توانستند با خروج اضطراری خود را نجات بدهند. گفته می‌شود این هواپیما روی یک پارکینگ سقوط کرده و به چند دستگاه خودرو آسیب زده اما کسی مجروح یا کشته نشده.
فرود تماشایی جنگنده F18 ارتش ایالات متحده بر روی ناو هواپیمابر را از نمای داخل کابین خلبان ببینید. منبع: خبرآنلاین
از آنجایی که Su-۳۵ یک هواپیمای رادارگریز نیست، F-۳۵ تقریباً مطمئن است که آن را رهگیری می کند. با این حال، آیا Su-۳۵ می تواند F-۳۵ را با استفاده از رادار خود شناسایی کند؟
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
۲ فروند جنگنده اف- ۱۶ آمریکا در فرودگاه شیموجیشیما در ژاپن مجبور به فرود اضطراری شدند.
بی ۲۱ ریدر بمب‌افکن پنهان‌کاری است که توانایی حمل سلاح هسته‌ای و مهمات متعارف را دارد و با برد بالا و توانایی حمل حجم بالای سلاح در رده تجهیزات نظامی استراتژیک طبقه‌بندی می‌شود.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
جنگنده‌های سوخو-۲۷ ساخت اتحاد جماهیر شوروی و بعد فدراسیون روسیه، هستند. این ماشین پرنده طی سال‌های اخیر تغییرات زیادی پیدا کرده است: از جمله مدرن‌ترین این نوع جنگنده‌ها، هواپیمای سوخو-۳۵ نسل ۴++ است.
کرملین در ارتباط با حادثه برخورد جت جنگنده این کشور با یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز دریای سیاه گفت: هیچ تماسی در سطح بالا درباره برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی وجود نداشته است.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
رسانه ها از برخورد یک جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
چرا ارتش ایالات متحده برای مقابله با اشیاء ناشناس پرنده شامل بالن‌های جاسوسی چینی، جنگنده اف ۲۲ رپتور را انتخاب کرده است؟
سفیر آمریکا در بحرین ضمن موضع گیری خصمانه علیه ایران، از حضور بیش از ۸ هزار نظامی آمریکایی در بحرین خبر داد.
منابع عبری اعلام کردند که ۶ فروند جنگنده اف ۱۶ آمریکایی برای مشارکت در تمرینات نظامی با نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، در اراضی اشغالی به زمین نشستند.
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
رژیم صهیونیستی امروز از زمین‌گیر شدن ۱۱ فروند جنگنده آمریکایی اف- ۳۵ در اراضی اشغالی خبر داد.
یک فروند جنگنده اف‌۳۵ در نزدیکی پایگاه هوایی واقع در «فورت ورث» از شهرهای ایالت تگزاس سقوط کرد. خلبان این جنگنده توانسته ایجکت کند و زنده مانده است.
رسانه های ترکیه ای اعلام کردند که جنگنده های این کشور مقر نیروهای آمریکایی را در حسکه سوریه بمباران کردند.
سفیر آمریکا در منامه از خرید جنگنده های اف ۱۶ از سوی بحرین خبر داد؛ اما به شمار آنها اشاره‌ای نکرد.
هر سه کشتی‌گیر امروز ایران در ۳ وزن پایانی کشتی آزاد جهان با برتری‌هایی که بعضا بسیار نزدیک و نفسگیر بود، راهی مرحله نیمه نهایی شدند. محمدیان باید حریف سرشناس آمریکایی را ببرد و عموزاد هم مقابل علی‌اف از آذربایجان ...
وزیر دفاع هند می گوید دهلی نو نگران دستیابی اسلام آباد به تسلیحات نظامی پیشرفته ساخت آمریکا است.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، روابط ترکیه و روسیه را مانعی جدی در مسیر دستیابی آنکارا به جنگنده های آمریکایی ارزیابی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ