رئیس باشگاه چاوز: با جذب عبدی دنبال بقا در لیگ پرتغالیم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما پول را بر اساس ضوابط قبول می‌کنیم. ابتدا پول باید به حساب پرسپولیس بیاید و بعد خرج شود. اینکه خارج از ضوابط پول بدهد قبول نمی‌کنیم.
نوانکو کانو، ستاره سابق تیم ملی نیجریه و باشگاه آرسنال، به عنوان رئیس جدید باشگاه انیمبا انتخاب شد.
دل نیدو جونیور، رئیس باشگاه سویا، اعلام کرد که این باشگاه قصد خرید سرخیو راموس را ندارد.
یکی از مدیران سابق باشگاه الاهلی عربستان از عدم جذب ستارگان بزرگ فوتبال توسط این باشگاه انتقاد کرد.
ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، ماندن یا رفتنش از این تیم را منوط به تصمیم رئیس باشگاه دانست.
درخشش فوق العاده مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو، باعث شد تا هواداران الهلال از مدیریت باشگاه درخواست کنند تا برای جذب این مهاجم ایرانی اقدام کند.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ اعتماد خود را نسبت به الیور کان از دست داده است.
باشگاه النصر شایعات اخیر درباره اظهارات رئیس باشگاه در موضوع انتقال کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد. ادعا شده بود که رئیس النصر گفته احساس می‌کند در انتقال رونالدو فریب خورده است.
حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در یک برنامه زنده تلویزیونی در رابطه با اسناد مالی باشگاه استقلال افشاگری کرد.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه، لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آمانسیو آمارو، اسطوره و رئیس افتخاری این باشگاه، درگذشت.
رئیس باشگاه اِمن هلند اظهار امیدواری کرد یورگن لوکادیا مهاجم سابق پرسپولیس را به خدمت بگیرد.
رئیس باشگاه الهلال عربستان برای انجام مذاکره نهایی با لیونل مسی ستاره آرژانتینی به پاریس سفر کرد تا پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی را به مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بدهد.
پیروزی عجیب و هیجان انگیز تیم فوتبال اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ امارات، بازتاب زیادی در این کشور داشت.
استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از پیروزی امشب نراتزوری در لیگ قهرمانان و صعود به مراحل حذفی گفت بر خلاف شایعات قصدی برای فروش این باشگاه ندارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان گفتگو کرد.
مدیرعامل باشگاه استقلال، برای دفاع از حقوق تضییع شده این باشگاه در خصوص داوری در مسابقات این فصل لیگ برتر، به ملاقات رئیس فدراسیون فوتبال می‌رود.
ساندرو راسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، امروز از اتهام فرار مالیاتی تبرئه شد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از سرمربی این تیم، یولیان ناگلزمان، حمایت کرد تا نشان دهد باواریایی‌ها فعلا تصمیمی برای اخراج سرمربی‌شان ندارند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اتفاق آراء، حسین شهریاری را به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب کرد.
پیتر فیشر، رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت، تاکید کرد که تیمش هیچ ترسی از روبر شدن با سادیو مانه، ستاره جدید بایرن مونیخ ندارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۷۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۵۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ