یک پایگاه خبری عراقی به باج خواهی آمریکایی‌ها از عراق برای اجرای قرارداد تسلیحاتی امضا شده میان بغداد و واشنگتن اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا از کشورهای سازمان ملل متحد خواست تا از روسیه بخواهند که از باج‌گیری و اخاذی از دریای سیاه دست بردارد!
سخنگوی دولت عراق توضیحاتی را پیرامون مسائل مرزی میان این کشور و کویت ارائه کرد و هدف از شایعه‌پراکنی‌ها در این‌باره را باج‌گیری و اعمال فشار سیاسی توصیف کرد.
مدیر برنامه‌های سابق مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، اتهام‌های بزرگی علیه این باشگاه و مدیرانش مطرح کرد.
دادستان سوئد خواستار ۵ سال حبس و استرداد یک متهم به باج‌ گیری به نفع گروهک تروریستی پ ک ک به ترکیه پس از طی مجازاتش در زندان شد.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان در سال پیش رو نیز راهبردها و سیاست‌های اجرایی سه مؤلفه کارکردی توسعه، تجهیز و تأمین زیرساخت‌های بندری و دریایی را با جدیت دنبال خواهد کرد.
تشدید اختلاف‌ها، تضعیف انسجام‌ها، باج‌گیری دیگر کشورها و بروز مشکلات اقتصادی از جمله پیامدهای هجوم مهاجران و پناهجویان به کشورهای اتحادیه اروپا است.
در جاده‌ای در تایلند فیلها وسط جاده می ایستند و از کامیون هایی که بار آنها نیشکر است، باج می گیرند.
مقامات سعودی گفته‌اند که نمی‌توانند روابط عادی با اسرائیل ایجاد کنند؛ گامی که شامل تعاملات رسمی دیپلماتیک و احتمالا توافق‌نامه‌های تجاری و سفر نیز می‌شود. آن‌ها می‌گویند تنها در شرایطی این روابط عادی می‌شود که از قبل کشور فلسطین ایجاد شده باشد.
اهواز - در جریان بارگیری ریلی ۱۹۸ دستگاه واگن حامل کالاهای اساسی در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ضمن حمل و ارسال ۱۰ هزار و ۷۰۹ تن در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در این زمینه به ثبت رسید.
اهواز - سرپرست معاونت بندری اداره کل بنادر خوزستان گفت: در جریان تخلیه و بارگیری ۴۰ میلیون تن انواع کالا در ۱۱ ماهه سال جاری در بندر امام خمینی (ره)، شاخص‌های عملیاتی بندر بهبود یافت.
رئیس جمعیت هلال احمر از بارگیری محموله ٢٤٠ تنی بسته غذایی به خوی خبر داد.
با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آنها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.
یک منبع آگاه گفت: برای نخستین‌بار در چهار سال گذشته شرکت شورون آمریکا در حال ارسال دو نفتکش برای بارگیری نفت در ونزوئلا است.
موبایل‌قاپ حرفه‌ای پس از هک کردن گوشی طعمه‌هایش، از آن‌ها اخاذی می‌کرد. او زمانی که برای باجگیری به سر قرار با آخرین طعمه‌اش رفت، تصور نمی‌کرد که در آنجا مأموران پلیس منتظرش باشند.
فدراسیون فوتبال آلمان با انتقادی بی‌سابقه از فیفا اعلام کرد هدف باج‌گیری این سازمان جهانی قرار گرفته است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند دستگاه سایدلودر را برای بارگیری و تخلیه مواد حفاری شده در داخل تونل ها و معادن زیرزمینی و انتقال آن به واگن ها یا نقاله را به تولید برسانند.
آمریکا از استرالیا خواست تا معاهده‌ منع جنگ‌افزارهای هسته‌ای را امضا نکند زیرا چنین توافقی میان ابرقدرت‌های جهان «تفرقه» می‌اندازد.
اپل پس از کاهش قابل توجه تولید در یکی از کارخانه‌های چین به دلیل شیوع کووید ۱۹ پیش بینی می‌کند تعداد محموله مدل‌های رده بالاتر آیفون ۱۴ کاهش یابد.
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
پوتین در تاریخ ۲۱ سپتامبر در یک سخنرانی برای روسها گفت، غرب شروع به استفاده از "باجگیری هسته‌ای" علیه مسکو کرده و در همین سخنرانی طرح بسیج بخشی از نیروهای ذخیره ارتش روسیه برای کمک به عملیات نظامی روسیه در اوکراین را اعلام کرد.
رئیس جمهور اوکراین گفت که روسیه باید استفاده از انرژی به عنوان یک اهرم باجگیری را متوقف نماید و تعیین سقف برای قیمت گاز روسیه ضرورت دارد.
آمریکا تصمیم دارد از ماه آینده بارگیری محموله های نیمه رسانا به چین را که برای  توسعه هوش مصنوعی و تراشه سازی به کار می رود محدودتر کند. همچنین قرار است این محدودیت ها به قانون تبدیل شوند.
معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند شهرداری تهران از بارگیری و اعزام سرویس بهداشتی‌های پرتابل به مرزهای چذابه، شلمچه و مهران خبر داد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی، برای رها شدن از دردسر باج‌گیری برادرش و دوستان قدیمی‌اش 100 هزار یورو به آنها پرداخت کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ