پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، با وجود پیروزی آرسنال مقابل ناتینگهام فارست از کای هاورتز انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صحبت‌های جنجالی جواد خیابانی مورد حمله تند یک مجری تلویزیون قرار گرفت.
ترامپ در جواب مجری که پرسید که آیا می‌دانسته که سند مربوط به ایران هم داخل آن جعبه‌های نگهداری اسناد بوده گفت: «من خبر نداشتم. اما همه چیز از حالت محرمانه خارج شده بود.»
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری تلویزیون از حرکات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در فینال جام حذفی انتقاد کرد.
انتشار تصویر باز شدن درب هواپیما در حین پرواز در صفحه اینستاگرام علی کریمی، زیر ذره‌بین مجریان تلویزیون کشورمان قرار گرفت.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
مجری یکی از برنامه‌ها شبکه سوم سیما در یک اجرای زنده به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و سوال او از علیرضا جهانبخش درباره زمستان سخت اروپا را «لودگی» خطاب کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی یک بانوی ۲۶ ساله فلسطینی را در جنوب نابلس به بهانه تلاش برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد به شهادت رساندند.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
خبرگزاری تسنیم بعد از مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش حملات تندی به مجری قدیمی برنامه ۹۰ کرده است.
ریچاردز کیز، مجری ورزشی انگلیسی، به اظهار نظر در مورد اتفاقات داوری اخیر لیگ برتر پرداخت.
والله این مردم عیال خدا هستند! اگر کاری نکنید حسابتان با کرام الکاتبین است! آقایان مجلس و دولت به چه مشغولند خدا می‌داند؛ سفره مردم شده سجاده بی مهر و تسبیح!
حمله به سیاست های جدید دولت انگلیس، تبعات فراوانی برای گری لینه‌کر داشته است.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.
حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
حمید محمدی مجری و گوینده خبر صداوسیما در پستی اینستاگرامی از علی دایی حمایت کرد.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق صداوسیما پس از پلمب مغازه‌های علی دایی حمله تندی به این اسطوره فوتبال کشورمان کرد.
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
ارتش رژیم اسرائیل از حمله با چاقو در شهرک صهیونیست نشین ارئیل واقع در کرانه باختری خبر داد که چهار نفر در این حمله زخمی شده‌اند و عامل این حمله نیز به شهادت رسید.
کیهان نوشت: این یک فرصت برای صداوسیما هست که در چنین هنگامه‌ای، با شناخت ماهیت فرصت‌طلب برخی افراد معلوم‌الحال، نسبت به گزینش و همکاری با آن‌ها تجدید نظر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ