رئیس مجلس شورای اسلامی ماده ۱۸ طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را برای رفع ابهام به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- عوارض آلایندگی به دومین شهر آلوده ایران، اصفهان که رکورددار آلودگی هوا در بین ۹ کلانشهر کشور است طی ۱۸ ماه گذشته داده نشده است و متولیان علت این تاخیر را تغییر قانون عنوان می‌کنند.‌
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
از سر تا دم، طول نرها به ۱.۵ تا ۲ متر می رسد، در حالی که طول ماده ها به ۱.۳ تا ۱.۸ متر می رسد. به عظمت آنها دم آنها افزوده می شود، یک ویژگی متمایز در میان گربه های بزرگ، این دم ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر اضافی به طول آنها می‌افزاید.
ما در مناطق ۱۹ (کوره پز خانه‌ها و اراضی باز)، ۱۸، ۲۱، ۲۲، ۱۶، ۵ و... فضا‌های بکر فراوانی داریم که شهرداری می‌خواهد با تصویب لایحه جدید ساخت و ساز در باغ ها، در آن‌ها اجازه بارگذاری - مطابق با بارگذاری طرح تفصیلی را صادر کند؛ و این یعنی فروش ته مانده ظرفیت اکولوژیکی شهر! در برنامه توسعه هفتم، دولت فعلی پیشنهاد الحاق کمیسیون ماده ۵ را مطرح کرده است، ولی این یک اشتباه استراتژیک است چرا که جابجایی دبیرخانه‌ها راهکار حل مسئله نیست.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۷۸۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۵۴ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۷ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۸۵۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۶ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۹۰۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار تومان است.
حتما شما هم از شنیدن این خبر متعجب شده‌اید. اینکه چطور یک مرغ با وجود اینکه سرش را بریده‌اند ۱۸ ماه زنده مانده است. این گزارش عجیب اما واقعی را بخوانید!
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۳ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۰۲ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۹۴۸ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
هیات وزیران در ۱۸ آبان به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به تصویب رساندند تا «تعطیلی پنج‌شنبه ها» و کاهش ساعات کاری را کلید بزنند. به این صورت که تعطیلات آخر هفته به دو روز افزایش یابد و در عین حال از ساعت کاری در حدود ۵/ ۱ ساعت در طول هفته بکاهند.
اساسنامه صندوق ملی مسکن در چهار فصل، ۱۸ ماده و ۹ تبصره از سوی معاون اول رئیس جمهور برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
با استناد به بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در صورتی که شوهر موافقت خود را برای خروج از کشور زن به صورت کتبی اعلام نکند، زن اجازه خروج از کشور نخواهد داشت و از سوی دیگر بر اساس ماده ۱۹ همین قانون نیز حتی پس از اعلام موافقت کتبی، در صورتی که شوهر به اصطلاح پشیمان شود می‌تواند از این موافقت کتبی عدول کرده و مانع خروج از کشور زن شود.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
با تصویب شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران از ابتدای مهر ماه ساعت طرح از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.
شهردار منطقه ۱۸ از آزادسازی بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغات این منطقه در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر و در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات خبر داد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ شهریور را بخوانید.
وحید اشتری در توییترش خبر داده که دادگاه کیفری حکم بدوی ۱۸ ماه حبس او را تائید کرده است.
تفاهم نامه ای 4 جانبه برای اجرای ماده ۱۸ قانون جهش تولید دانش بنیان در راستای توافق برای تزریق ۴۰ هزار میلیارد تومان خدمات مالی به زیست‌بوم نوآوری منعقد شد.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ