بردیا سعادت به خط خوردن از تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه خیبر خرم آباد با انتشار خبری اعلام کرد که دور جدید تمرینات این تیم زیر نظر رضا مهاجری فردا کلید می خورد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
فنلاند به محرومیت از میزبانی مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال کشتی به دلیل عدم تمایل برای پذیرش ورزشکاران روسی واکنش نشان داد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان قهرمانی مقتدرانه‌ی ایران در مسابقات والیبال زیر ۱۶ سال آسیا را تبریک گفت.
آچربی تاکید کرد هیچکس حق ندارد تعهد او به تیمی که پیراهنش را به تن کرده، زیر سوال ببرد. او آماده می‌شود با ایتالیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها به میدان برود.
محمدمهاجری به محروم کردن نماینده افشاکننده خبر شاسی بلند‌ها واکنش کنایه آمیزی نشان داد.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات دربی 101 واکنش نشان داد.
دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اطلاعیه ای را به شرح زیر صادر کرد.
میخچه شامل لایه‌های سفت و سخت شده‌ای از پوست می‌شود که به واسطه واکنش پوست فرد به اصطکاک و فشار شکل می‌گیرد. چنانچه علائم زیر را در نوک و یا کناره‌های انگشتان خود مشاهده کنید، ممکن است دچار میخچه پا شده باشید.
احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز به نحوه‌ی مدیریت امور در کشور واکنش نشان داده است.
باشگاه تراکتور تبریز خبر از پیگیری تمرینات این تیم زیر نظر سرمربی اسپانیایی خود داد.
قهرمان کشتی جهان در واکنش به موضوعات مطرح شده از سوی تیم بانک شهر در مورد کشتی نگرفتن او در مرحله پایانی لیگ برتر تاکید کرد که توافق آنها از ابتدا روی دو کشتی بوده و این تیم به توافقش عمل نکرده است.
سرهنگ لودویک با تلاش در زیر سئوال بردن موفقیت تازه ایران مدعی شد که در این زمینه شک و تردید وجود دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان پس از مشخص شدن حریفان در مرحله نهایی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا به نکاتی اشاره کرد.
محمدعلی ابطحی به اظهارات وزیر ارشاد درباره ممنوع الکاری هنرمندان در برنامه جهان آرا واکنش نشان داد.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر
احمد زیدآبادی به اظهارات دبیرکل موتلفه واکنش نشان داد و نوشت: آقای بادامچیان! شما شما نظام را زیر سوال می‌بری یا میرحسین را؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ