غبارروبی مضجع مطهر رضوی در سفر به مشهد مقدس توسط مقام معظم رهبری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعی از جوانان شهر کابل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با شعار «افطارمان در قدس» و با حضور در محل ساخت نماد مسجدالاقصی در پایتخت افغانستان اقدام به غباررویی و زیباسازی این نماد کردند.
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
شب گذشته هم‌زمان با حلول ماه شعبان در عربستان، گروهی از متولیان مسجدالحرام درهای خانه خدا را به منظور غبارروبی داخل کعبه باز کردند.
برنامه‌ها، نشست و جشنواره‌های هفته گردشگری اعلام شد. نواختن زنگ گردشگری، جشنواره جغوربغور، آیین غباررویی گلزار شهدا، جشنواره برداشت انار و سوگواری ائمه از جمله این برنامه هاست.
رهبر انقلاب در سفر به مشهد مقدس به‌دنبال تغییر شرایط کرونایی کشور، در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام که در روزهای پایانی ماه محرم برگزار شد، شرکت کردند.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‌‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد. رهبر معظم انقلاب در سفر به مشهد مقدس -که به دنبال تغییر شرایط کرونایی کشور انجام شد- در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام که با حضور جمعی از علما و خادمان حرم رضوی و با تلاوت کلام‌الله مجید و زیارت جامعه کبیره و ذکر مصائب اهل‌بیت علیهم‌السلام در روزهای پایانی ماه محرم برگزار شد شرکت کردند.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) با حضور حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
رهبر انقلاب در سفر به مشهد مقدس که به‌دنبال تغییر شرایط کرونایی کشور انجام شد، در مراسم غبارروبی مضجع نورانی امام رضا علیه‌السلام که در روزهای پایانی ماه محرم برگزار شد، شرکت کردند.
مضجع مطهر حضرت ثامن الحجج علی‌بن‌موسی الرضا علیه‌السلام با حضور حضرت آیت‎‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضایی آکنده از معنویت غبارروبی شد.
معاون سایپا گفت: به دنبال چابک سازی واحدهای ستادی و تقویت واحدهای تولیدی، مهندسی و کیفیت با هدف افزایش بهره وری و تولید و ... در مدت زمان ۵ ماهه، نتایج بسیار مطلوبی به دست آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ