رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید که با تجربه‌ها با برتری مقابل رقبای جوان خود به ترکیب اصلی راه یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدي خدابخشي با دو پيروزي مقابل پورشيب به عنوان نفر برتر وزن ۸۴- کیلوگرم جهت حضور در بازي هاي آسيايي هانگژو ۲۰۲۲ انتخاب شد.
پس از کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان، سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در کشور مالزی آتوسا گلشادنژاد دختر کاراته کای بیستونی در وزن ۶۱ کیلوگرم با غلبه بر حریف اماراتی به قهرمانی آسیا دست یافت. تیم ملی کاراته بانوان در نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که روز‌های ابتدایی مرداد در مالزی برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا توسط آتوسا گلشادنژاد، یک مدال نقره توسط کومیته تیمی و دو مدال برنز توسط فاطمه سعادتی و سارا بهمنیار شده بود.
مربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه این تیم عملکرد خوبی در مالزی داشت، گفت: اگر برخی مشکلات نبود، می‌توانسنیم عنون قهرمانی را در بالاترین سطج قاره کهن کسب کنیم.
مربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه این تیم عملکرد خوبی در مالزی داشت، گفت: اگر برخی مشکلات نبود، می‌توانسنیم عنون قهرمانی را در بالاترین سطج قاره کهن کسب کنیم.
در پایان رقابتها کاراته قهرمانی آسیا تیم ملی ایران با کسب 3 طلا، دو نقره و 5 برنز روی سکوی سوم قاره کهن رسید.
رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در حالی از روز جمعه به میزبانی مالزی آغاز می شود که تیم ملی ایران اسب خود را برای بازگشت به سکوی قهرمانی و جبران دو عنوان چهارمی سالهای اخیر زین کرده است.
تیم ملی کاراته روسیه برای برپای اردوی ۹ روزه وارد تهران شد.
ملی‌پوشان کاراته روسیه برای برگزاری اردویی 9 روزه با کاراته‌کاهای ایرانی عصر روز گذشته وارد تهران شدند.
رئیس فدراسیون کاراته ظرفیت‌های کاراته ایران را بزرگ و گسترده خواند و گفت: در این راستا در تلاش برای تشکیل تیم ملی "ب" کاراته هستیم.
دبیر سازمان تیم های ملی کاراته گفت: استفاده از دو ترکیب جداگانه برای مسابقات قهرمانی آسیا در کومیته تیمی و انفرادی تصمیم هوشمندانه‌ای بود که می‌تواند برای آینده کاراته ایران بسیار مفید باشد.
سرمربی پرافتخار تیم ملی کاراته گفت: تیم ملی کاراته ایران با انسجام، همدلی و همفکری می تواند دوباره با درخشش روی سکوی قهرمانی آسیا بنشیند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در حالی با معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید که با تجربه‌ها با برتری مقابل رقبای جوان خود به ترکیب اصلی راه یافتند.
در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
سرمربی تیم ملی کاراته گفت: سه رویداد مهم در سال ۱۴۰۲ پیش روی کاراته ایران قرار دارد، ولی در شرایط فعلی تمرکز ما روی مسابقات قهرمانی آسیاست.
آخرین مرحله از رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته به منظور معرفی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، ۳۰ خردادماه برگزار خواهد شد.
در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا، نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هر دو گروه بانوان و آقایان معرفی شدند.
پس از برگزاری دو روز رقابت‌های انتخابی، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته مشخص شدند.‌
کاپیتان اسبق تیم ملی کاراته گفت: زمانی که به انتهای جاده سلامتی اکباتان رسیدم، امیر علی‌اکبری و دو نفر از دوستان او با سلاح سرد به من حمله کردند. متأسفانه در آن درگیری بینی و دندان من شکست و حتی یکی از اهالی همان ساختمان‌ها در آن درگیری امیر علی‌اکبری را شناسایی کرده بود و جزو شهود ما در دادگاه بود.
در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم ملی کاراته مردان، گیلان با کسب یک طلا و دو نقره عنوان قهرمانی را به دست آورد.
ترکیب تیم ملی کاراته بانوان ایران در حالی برای حضور در دو رویداد مهم پیش رو از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده که در مورد حضور برخی ملی پوشان ابهاماتی وجود دارد.
تیم ملی تکواندو ایران در رقابتهای آزاد روسیه و مسابقات قهرمانی آسیا در تاشکند به میدان می رود.
پرونده تیم ملی کاراته ایران در چهارمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی با دو نقره و برنز در باکو بسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ