هافبک ژاپنی فولاد پس از دریافت حدود نیمی از مبلغ قرارداد امسالش، قراردادش با قرمزهای اهوازی را فسخ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
استقلال خوزستان بدون مدیرعامل لیگ را شروع کرده و هنوز وضعیت این پست در این باشگاه مشخص نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت در اولین دیدار لیگ جدید گفت: بازیکنانم بدون چشمداشت پیروز شدند و باید سرتاپای آنها را طلا گرفت.
آغاز فصل جدید لیگ فوتبال ایران؛ بدون تماشاگر ، بدون وی‌ای‌آر ، بدون حضور زنان / همه وعده‌های پوچ تاج
در برنامه جدید سازمان لیگ از هفته اول تا چهارم هیچ دیداری در روز جمعه برگزار نخواهد شد.
باشگاه استقلال فرم بودجه فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود را به سازمان لیگ ارسال کرد.
دور جدید تمرینات پیکان برای بازی‌های لیگ بیست و سوم از روز شنبه استارت می‌خورد.
برنامه دیدارهای پنج هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر فوتبال در حالی مشخص شده که محل برگزاری دو دیدار هفته نخست هنوز اعلام نشده است.
قانون جدید نقل و انتقالاتی صدای مربیان لیگ برتری را در آورده است و در این شرایط بسیاری از بازیکنان لیگ برتری یا بدون تیم می‌مانند یا به لیگ دسته یک سرازیر خواهند شد.
تمرینات تیم فوتبال پیکان برای شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر از شنبه آغاز می شود.
بازتاب ناکامی جدید پی اس جی در لیگ قهرمانان در رسانه های دنیا گسترده بود و از تیترهایی بی رحمانه علیه پاریسی ها استفاده کردند.
فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از روز پنجشنبه با شیوه و تعداد شرکت کنندگان متفاوت از دو فصل قبل آغاز می شود اما در غایب مدعیان و نامداران.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدار‌های هفته اول محروم هستند و بازی‌ها بدون حضور آن‌ها برگزار خواهد شد!
فصل جدید رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که براساس تصمیم فدراسیون والیبال تماشاگران از تماشای دیدارهای هفته اول محروم هستند و بازیها بدون حضور آنها برگزار خواهد شد!
استقلال ملاثانی روز گذشته در هفته چهارم لیگ یک در خانه در برابر تیم صدرنشین (شمس آذر) با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در حالی برگزار خواهد شد که برخلاف خیلی از ادوار گذشته قانون «سهمیه ملی» برای تیم‌ها و تکمیل ترکیب‌شان اعمال نخواهد شد.
آقای گل فصل گذشته لیگ برتر که هنوز در فصل جدید گل نزده، امشب یک پنالتی حساس برای مس از دست داد.
با افشای مجموع ارقام قرارداد پرسپولیس و استقلال مشخص شد که این دو تیم با هزینه 600 میلیاردی پای به فصل جدید لیگ برتر خواهند گذاشت.
استقلال که کل فصل گذشته را بدون شکست پشت سر گذاشته و قهرمانی تاریخی را رقم زده بود، در نخستین بازی لیگ جدید، در خانه به سپاهان باخت. تیم ساپینتو با کمترین تغییر در ترکیب نسبت به پارسال، همان ضعف‌های گلزنی فصل قبل را داشت.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
فصل جدید رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در حالی قرعه کشی می شود که در نحوه صعود تیم ها به لیگ برتر اتفاق تازه ای رخ نداده است.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
کافی است نگاهی به سایت‌های خریدوفروش و اجاره بیندازید، آن‌وقت دست‌تان می‌آید که حدفاصل چهارراه ولیعصر تا انقلاب و از آن‌طرف ویلا و شریعتی بیشترین پانسیون‌های تهران را در خودش جا داده است.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ