استقلال خوزستان به زودی شاهد معارفه مدیرعامل جدید خود در لیگ برتر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
یافته‌های یک تحقیق که در دانشگاه عمر حالیص دمیر نیغده در ترکیه انجام شده است نشان می‌دهد زوج‌های متاهلی که به طور منظم درگیر نگاه کردن به موبایل‌هایشان هستند، نسبت به زوج‌هایی که این کار را نمی‌کنند، رضایت کمتری از ازدواج خود دارند.
سرمربی مس کرمان نسبت به شرایط تیمش در اردوی تهران و عملکرد بازیکنان رضایت کامل دارد.
قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به حواشی نخستین تمرین این تیم واکنش نشان داد.
اسلامی اظهار کرد: در بحث برجام، آژانس انرژی اتمی طرف مذاکره نیست. گروسی از همکاری با ایران ابراز رضایت کرده و نسبت به بازگشت برجام اظهار امیدواری کرده است. نکته مهم این است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طرف مذاکره ما در برجام نیست.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی درباره «بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ الْمُشْتاقینَ» در دعای روز نهم ماه مبارک رمضان می‌گوید: این دعا‌ها را درباره من مستجاب کن، به حق دوستی خودت‌ای آرزوی مشتاقان. این‌طور می‌گوییم، چون خدا نسبت به ما دوستی دارد و خدا صدبرابر محبت والدین به اولاد، ما را دوست دارد.
با روشن شدن کذب بودن این اتهام، آقای قالیباف نسبت به آقای میرسلیم که به نظر می‌رسید بر اساس اطلاعات نادرست اظهار نظر کرده بود، اعلام رضایت کرد؛ بنابراین گزارش، مصطفی میرسلیم چندی پیش ادعایی را درباره پرداخت رشوه ۶۵ میلیارد تومانی شهرداری تهران برای خارج کردن طرح تحقیق و تفحص از این نهاد از دستورکار مجلس دهم را مطرح کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برخلاف همیشه نسبت به قضاوت داوران در لیگ برتر و به ویژه عباس راکی در مصاف شاگردانش برابر هوادار با رفتاری توجه‌برانگیز اعتراض کرد.
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.
سرمربی کره ای تیم ملی تیروکمان بعد از چهارماه حضور در راس این تیم هنوز از وضعیت کمانداران رضایت کامل ندارد، وی حتی نسبت به جدیدترین رکوردهای گرفته شده از زهرا نعمتی هم انتقاد دارد.
رئیس دستگاه قضا، نیروی انتظامی را از مهم‌ترین ضابطین قوه قضاییه عنوان کرد که مانند دادسراها در خط مقدم مراجعات مردمی قرار دارند و در همین رابطه تصریح کرد: مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه‌ نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش بسزایی دارد.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
پدر شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهید بارها در جاهایی که مشغول به کار بود به دلیل آنکه بی احترامی نسبت به نظام و ارزش‌ها از سوی دیگر افراد انجام می‌شد کار خود را رها کرد افزود: یک بار به او گفتم کار جای خودش و بسیج هم جای خودش و باید یکی را انتخاب کنید که گفت من کارم را رها می‌کنم.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
رابرت لواندوفسکی با وجود شکست تیم ملی لهستان مقابل آرژانتین، نسبت به این نتیجه ابراز رضایت کرد.
با وجود غیبت شماری از استعدادها، جشنواره فیلم کوتاه به عنوان دریچه شناسایی فیلمسازان توانمند آینده از امروز می‌تواند محل ارزیابی نسبی فعالان این عرصه و کشف چهره‌های توانمندی باشد که در سال‌های آینده احتمالاً فیلم‌های بلندشان را خواهیم دید.
دامپزشک باغ وحش ارم درباره آخرین وضعیت بچه فیل متولد شده در باغ وحش ارم (مایسا) گفت: این بچه فیل درحال حاضر شرایط مناسبی دارد. چندی پیش هم یک کارشناس آلمانی به باغ وحش آمد که با باغ وحش ارم ارتباط دائمی دارد و هر دوسال یک بار برای بررسی وضعیت فیل‌ها به ایران سفر می‌کند و در آخرین بازدید از فیل‌ها نسبت به وضعیت و جایگاه «مایسا» اعلام رضایت کرد.
مدافع باتجربه استقلال جزو معدود بازیکنانی است که نسبت به تعطیلی لیگ برتر رضایت دارد.
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از خودروهای تحویلی فروردین ۱۴۰۱ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، امتیاز رضایت مشتریان (CSI) از سبد محصولات ایران‌خودرو با امتیاز ۶۸۳ دارای روند بهبود هفت نمره‌ای نسبت به خودروهای تحویلی اسفندماه بوده است.
محمدنبی رضایی در مسابقه کانوی یکنفره ۵۰۰۰ متر مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان صاحب مدال با ارزش طلا شد.
محمدنبی رضایی در فینال A کانوی یک نفره 1000 متر مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان جهان در جایگاه پنجم قرار گرفت.
سخنگوی صنعت برق گفت: علیرغم خنک شدن نسبی هوا در برخی نقاط کشور، اما مناطق شمالی و جنوب کشور هنوز گرمای پایدار دارند و مصرف برق بالاست که از مردم تقاضا می‌شود از صرفه‌جویی در مصرف غفلت نکنند و در ساعت‌های اوج مصرف که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است نهایت رعایت مخصوصا در استفاده از وسایل سرمایشی را داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ