اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت ۶ نفر در انفجار گاز باغملک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باغملک - دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: در پی انفجار گاز در روستای لالب این شهرستان نیز اقدامات قضائی و انتظامی انجام و اجساد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.
براساس اعلام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای لالب باغملک منجر به وقوع یک حادثه ناگوار شد. در این انفجار ۶ نفر با سن‌های ۸، ۲۲، ۱۲، ۶۰، ۲۵و ۵۰ سال کشته شدند.
بهارستان- انفجار گاز در یک منزل مسکونی در گلستان سبب ورود خسارت مالی و مصدومیت یک نفر شد.
گاز پخت و پز باعث انفجاری مهیب در یک رستوران کباب‌پزی در شمال غربی چین شد که در جریان جشن‌های ملی، ۳۱ نفر کشته و هفت نفر زخمی شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انفجار گاز خانگی در فلکه رودکی تبریز خبر داد.
بهارستان- انفجار یک کپسول گاز در شهر گلستان در غرب تهران سبب مصدومیت دو نفر شد.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
انفجار سیلندرهای گاز پخت و پز در زیرزمین یک آپارتمان ۴ طبقه در شمال مصر باعث فروریختن ساختمان شد و حداقل ۶ کشته و ۲۷ مصدوم برجا گذاشت.
انفجار مهیب گاز در میدان طبرسی مشهد
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انفجار گاز در سه واحد مسکونی در شهرستان خرمشهر خبر داد.
بر اثر زلزله ۷.۷ ریشتری ، یک خط لوله گاز در نزدیکی شهر قهرمان مرعش در جنوب ترکیه منفجر شد.
مشهد ـ مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: نشت گاز شهری منجر به وقوع انفجار و تخریب دیوار یک مسجد در بلوار هدایت مشهد شد.
انفجار گاز در شیراز ۴ عضو یک خانواده را به کام مرگ برد
منابع خبری از انفجار خط لوله گاز رابط بین لیتوانی و لتونی خبر دادند.
انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک
یک روزنامه در افغانستان در گزارشی نوشت: انفجار شامگاه شنبه یک تانکر گاز در شمال کابل، یک اقدام تروریستی از پیش طراحی شده بوده است.
در پی وقوع انفجار در خط لوله گازی در یکی از مناطق روسیه، چند تن کشته و زخمی شدند.
رباط کریم- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رباط‌کریم از انفجار ساختمان یک صندوق قرض‌الحسنه در این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید.
یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
انفجار یک تانکر حمل گاز در عراق به کشته و زخمی شدن شهروندان عراقی منجر شد.
شامگاه امشب انفجار بزرگی در ساختمانی در منطقه کادیکوی استانبول به وقوع پیوست؛ بر اساس این گزارش، نشت گاز باعث وقوع انفجار شده است و نیروهای امداد و نجات و آتش‌نشانی به مکان حادثه اعزام شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ