کمیته انضباطی فدراسیون از دروازه بان تیم پرسپولیس دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی حسینی پس از پیروزی آلومینیوم از عملکرد بازبکنانش دفاع کرد و معتقد بود اشتباهات فردی با گذشت زمان حل خواهد شد.
حسین حسینی پس از تمدید قرارداد به صورت کلی درباره دلایلی صحبت کرد که تمرکز او را در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم به هم زده است.
حسین حسینی که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر اخبار و شایعات زیادی درباره آینده او وجود داشت، قراردادش را به مدت 2 سال دیگر با استقلال تمدید کرد.
سرمربی فولاد می گوید اگر امروز آن اتفاقات پس از دیدار با استقلال رخ می داد، علیه فرهاد مجیدی صحبتی را مطرح نمی کرد.
سرپرست فدراسیون راگبی پس از دریافت حکمش از وزیر ورزش و جوانان گفت: راه‌اندازی اولین استادیوم راگبی در ایران بزرگ‌ترین آرزوی من است که سعی دارم سال آینده این امر تحقق پیدا کند.
کایسری اسپور با یک بازیکن ایرانی دیدار مقابل کاراگومروک را آغاز می‌کند.
در روزهای اخیر و پس از فسخ قرارداد آرات حسینی با سپاهان، شایعات مختلفی در خصوص مشکلات جسمانی او منتشر شده است. پس از این حواشی پدر او با انتشار یک استوری در این خصوص توضیح داد.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
مدافع پیکان از بازی های سخت این تیم در آینده صحبت می کند و امیدوار است یکی پس از دیگری رقیبان را از پیش رو بردارند.
محمدرضا حسینی پس از اعلام خطای پنالتی توسط بنیادی‌فر، غیرقابل کنترل‌تر از سایر بازیکنان گل‌گهر بود.
تیم‌های دهم و سیزدهم جدول رده‎بندی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که احتمال جابجایی رتبه آنها پس از بازی وجود دارد.
دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور پس از یک مسابقه دوباره همراه هم در ترکیب این تیم قرار گرفته‌اند.
سید جلال حسینی پس از سال‌ها بازی در سطح اول فوتبال ایران در این فصل لباس کادرفنی پرسپولیس را بر تن داشت.
علیرضا بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی و مصدومیت از ناحیه بینی در ابتدای دیدار ایران و انگلیس با سیدحسین حسینی تعویض شد. تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود از در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار گرفت، ولی شروع بدی داشت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد.
با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم، شاهرخ بیانی دلیل شکست هوادار را تفاوت دو تیم در تجربه و تصمیم‌های لحظه آخری دانست.
مردم عزادار حسینی پس از طی کیلومترها پیاده‎‌روی در روز اربعین به کربلا رسیدند تا در این مراسم شرکت کنند.
خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغایت 29 شهریور ماه در طرح اربعین حسینی (ع)، خدمات امدادی به تمامی خودروهای تولیدی خود را در مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی ارائه می دهد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر پیکان و از دست دادن دو امتیاز این دیدار گفت: قوی ظاهر شدیم اما نیاز به تقویت داریم تا بتوانیم برابر چنین تیم هایی به پیروزی برسیم.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم‌زمان با همایش پیاده‌روی اربعین حسینی، طرح «با تو تا حرم» را از ۱۶ تا ۲۷ شهریورماه در نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی اجرا می‌کند.
به نظر می رسد که در آخرین روز بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، شاهد یک انتقال مهم از استقلال به تراکتور باشیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ