مدافع چپ آلومینیوم معتقد است مستحق پیروزی برابر پرسپولیس بودند و تیم حریف از تک موقعیتش استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هر یک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: ما با شهدا معاصر بودیم و جهاد و ایثار و شهادت و گره‌گشایی‌ها و ایستادگی آنان در مقابل قدرتها را دیدیم اما نسل جوان، این موضوع را با وضوح وبِداهتی که ما متوجه شدیم، نمی‌بیند، بنابراین هریک از علما، روشنفکران، دانشگاهیان و صاحبان مناصب دولتی، باید به تناسب جایگاه خود نقش‌آفرینی کنند.
نمایش خوب اتحاد کلبا مانع از شکست این تیم مقابل شارجه پرستاره نشد.
بر اساس گزارش‌ها در اسپانیا صبر بارسلونا از مقاومت آنسو فاتی و فران تورس مقابل جدایی از باشگاه به پایان رسیده و لاپورتا به هیچ وجه حاضر به حفظ آنها نیست.
قهرمان وزن اول کشتی آزاد جام تختی تاکید کرد چون مبارزه فینال بود او محتاطانه مبارزه کرد و همین باعث نزدیک شدن کشتی‌اش با میلاد والی‌زاده شد اما در مبارزه بعدی حتما بهتر مبارزه خواهد کرد.
وینگر نارنجی‌پوشان امیدوار است تیمش با گرفتن حداکثر امتیازات مقابل پرسپولیس کار بقا را قطعی کند.
ما حتما در لیگ می‌مانیم، حریف اصلی ما مس کرمان است که بازی‌های سختی مقابل پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان را پیش رو دارد.
سرمربی بارسلونا بعد از شکست مقابل آلمریا به شاگردانش هشدار دارد که هیچکس حق ندارد خود را از پیش قهرمان لالیگا بداند.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
سخنگوی وزارت خارجه گفت: اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشور‌های اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. لازم است یاداوری کنم که مجلس شورای ایران پیش نویس مصوبه دو فوریتی خودش را اماده کرده و حتما اقدام قانونی انجام خواهد داد. بهتر است اروپا به پای خودش شلیک نکند.
بحث و هیاهو درباره نحوه به ثمر رسیدن گل اول یونایتد مقابل سیتی همچنان ادامه دارد.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، بعد از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی انتقادها از تیمش به خاطر بازی دفاعی مقابل سیتی را رد کرد و گفت اورتون لایق این یک امتیاز بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی گفتیم باید بیانیه‌ای صادر شود و اگر کسی هم ورود نکند من مرتضی محمودوند به عنوان خدمتگزار مردم قطعا در مقابل چین موضوع تایوان را مطرح میکنم که به حق هم است.
دنزل دومفرایس، مدافع جوان تیم ملی هلند، در مورد کارت قرمزش در بازی جنجالی مقابل تیم ملی آرژانتین صحبت کرده است.
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آرایش جبهه انقلاب باید درخصوص فضای مجازی از انفعال خارج شود و حتما موضع انقلابی پیدا کند و در این خصوص قرارگاهی تشکیل شود، گفت: باید بدانیم که در دهه پنجم انقلاب به تعداد تلفن‌های همراه، بدون هیچ مجوزی رسانه داریم و این یک ظرفیت است.
قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه از راه‌انداختن صحنه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده است که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان بوده است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
سردار آزمون طی دو بازی نخست ایران در جام جهانی اگر کمی خوش‌شانس بود حتما نامش به لیست گلزنان اضافه می شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی 5-1 تیمش مقابل سلتیک و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
مربی آلومینیوم اراک معتقد است تقابل جذابی برابر استقلال خواهند داشت و به دنبال کسب نتیجه هستند.
نشریه آلمانی کیکر به تغییرات ناموفق سرمربی لورکوزن در دیدار مقابل کلوب بروژ انتقاد کرد و گفت سیوانه باید هر چه سریعتر ترکیب اصلی خود را بشناسد.
امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت در هفته های آینده بهتر خواهد شد.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم‌های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
مدافع باتجربه آلومینیوم از تبعیضی که بین استقلال و پرسپولیس و تیم های شهرستانی می‌گذارند، دلخور است.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید هدف این تیم در لیگ بیست و دوم کسب بالاترین رتبه در‌ جدول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ