اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که فیفا پایان زمان دریافت لوایح را اعلام کرده است.
یورگن لوکادیا با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «زمان ثابت خواهد کرد چه کسی بازنده است».
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
سیامک نعمتی که در دقایق پایانی دربی به زمین فرستاده شد از شم گلزنی خوبی برخوردار است.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
مهاجم هلندی پرسپولیس در زمان دریافت مجوز خروج از تهران، به مدیران تیم قول داد امشب به تهران بازگردد.
بلیت برگشت این بازیکن صادر شده و قرار است یورگن لوکادیا جمعه به تهران بازگردد تا با شروع تمرینات سرخ‌پوشان از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر شود.
این بازیکن که به همراه خانواده اش ایران را ترک کرده جمعه هفته جاری به تهران برمی‌گردد و به احتمال زیاد از روز شنبه آینده در تمرینات گروهی تیم شرکت می‌کند.
در تمام صحنه‌ها یک مدافع ملوان کاملا نزدیک به لوکادیا حرکت می‌کند و اجازه تصاحب توپ توسط او و چرخش را به این مهاجم توانمند نمی‌دهد تا لوکادیا با کمترین میزان فضا در زمین ملوان گرفتار شود.
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس زمان اعلام پنالتی به سود این تیم اجازه دادند لوکادیا بدون رقیب پشت ضربه بایستد.
ن تنها چند روز است که از زمان پرداخت مطالبات لوکادیا گذشته، اما حساب‌های باشگاه بسته است. با این حال مدیریت تدابیر لازم را برای پرداخت این مطالبات اندیشیده است
یورگن لوکادیا پس از پایان تعطیلات سر وقت به تمرینات برگشته تا برای آقای گلی در لیگ ایران تلاش کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.
پایان رافت اعتقاد دارد که باتوجه به گذشت چند هفته از شروع لیگ برتر، مهاجم مدنظر پرسپولیس باید شرایط بازی و حضور در ترکیب را داشته باشد.
ترکیب اصلی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم برای بازی با هفته سوم لیگ برتر مشخص شد.
لوکادیا در زمان امضای قرارداد با پرسپولیس حدود ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده داشت و امروز در کمتر از یک هفته پس از اعلام رسمی انتقالش ۵۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد.
لوکادیا قرار است ساعت ۱۹ همزمان با شروع نخستین بازی فصل پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان وارد تهران شود تا در هتل، اقامت کوتاه مدتی داشته باشد.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ