در این مقاله قرار است محصولاتی را با هم مرور کنیم که اساسا قبولِ وجود داشتن آن‌ها سخت است و تصور اینکه این محصولات برای چه مصرف کننده‌ای تولید شده از آن هم سخت‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
سومین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریورماه در سالن توفیق جهانبخت تهران برگزار می‌شود.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
در راستای اجرای مصوبات سفر مورخ ۱۷ فروردین سال جاری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه به استان البرز مبنی بر انتقال زندان رجائی شهر، با توجه به انجام مقدمات از سوی سازمان زندان‌های کشور و هماهنگی‌های صورت گرفته در این استان، تمامی زندانیان ندامتگاه رجائی‌شهر به ندامتگاه قزلحصار منتقل شدند و این زندان تعطیل شد.
مهران مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.
تصویر این هفته‌ی تلسکوپ فضایی هابل متشکل از دو تصویربرداری مختلف است که با هم ادغام شده‌اند. این ستاره که BD+۱۷ ۲۲۱۷ نام دارد بر روی پس زمینه‌ای از کهکشان نامنظم Arp ۲۶۳ می‌درخشد.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
تمرین تیم ملی بسکتبال زنان صبح چهارشنبه (۱۷ خرداد ۱۴۰۲) با حضور «النی کاپوجیانی» سرمربی یونانی؛ بمنظور آمادگی برای مسابقات سطح دوم کاپ آسیا در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به چین سفر کرده است صبج پنج شنبه ( ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ) با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود دیدار و گفت و گو کرد.
«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه که به ترکیه سفر کرده است؛ عصر جهارشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) از مناطق زلزله‌زده ترکیه و اردوگاه اسکان موقت جمهوری اسلامی ایران در شهر آدیامان بازدید کرد.
برای خودشان دم و دستگاه و دفتر و دستکی راه انداخته اند؛ آن‌ها که «گنده لات» هستند تعدادی نوچه دارند. نوچه‌ها هم نوپا‌ها را دور خود جمع کرده اند؛ جوانانی در بازه سنی ۱۸ تا ۲۲ سال که در سر سودای دیده شدن دارند و می‌خواهند سری در سر‌ها در بیاورند آن هم با شاخ و شانه‌کشیدن و شرارت و درگیری و شکستن شیشه و تخریب در و دیوار و اموال مردم!
مراسم رزمایش پلیس بزرگراه و افتتاحیه مرکز پاسخگویی پلیس راهور صبح امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشوردر شهرک آزمایش برگزار شد.
دومین دوره مسابقات فیتنس چلنج بانوان، قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت یادواره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان و دهه مبارکه فجر به میزبانی شهرستان خرم آباد با حضور۱۲۰ ورزشکار از ۱۷ استان در ۴ رده سنی برگزارشد.
تصاویری از جهان‌پهلوان تختی که برای نخستین‌بار رسانه‌ای شده است. امروز ۱۷ دی‌ماه سالروز درگذشت این پهلوان نامی و مردمی ایران است.
ساندرزر به مناسبت پرتاب تاریخی آپولو ۱۷، هشت تصویر با وضوح درخورتوجه از کتاب خود را به‌اشتراک گذاشت.
دیدار مادران روس با ولادیمیر پوتین در اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری روسیه برگزار شد. در تصاویر این دیدار دیده می‌شود که ۱۷ نفر از مادران روس، برخی با روسری‌های سیاه به رسم عزاداری، با پوتین بر سر یک میز نشسته‌اند.
نشست بصیرتی پیرامون اعتراضات اخیر عصر سه شنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز جمعی از مردم کرج برگزار شد.
اعتراضات در تونس پس از مرگ مالک السلیمی جوان ۱۷ ساله شعله ور شد، فردی که به گفته مردم، در پی مجروح شدن به دست نیرو‌های امنیتی فوت کرد. مالک حدود یک ماه در یکی از بیمارستان‌های پایتخت در کما بود.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شد و دلدادگان حسینی با پیمودن مسیر ۱۷ کیلومتری، تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری پیاده روی می‌کنند. در این مراسم معنوی میهمانانی از کشور اسپانیا حضور داشتند.
نخستین تمرین تیم ملی با حضور نفرات دعوت شده از ساعت ۱۷ امروز آغاز خواهد شد.
در حمله موشکی ارتش روسیه به شهر خارکف ۲۴ شهروند غیرنظامی اوکراینی کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ