سبحان خاقانی با آمادگی کامل در تمرینات استقلال به دنبال حضور فیکس در هفته اول است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درخواست عربستان از یوفا برای صدور مجوز حضور این کشور در لیگ قهرمانان اروپا در این قاره سر و صدای زیادی به پا کرده است.
دروازه بان استقلال با وجود آینده نامعلومی که پیش روی او است، اما به تمرینات خود ادامه می دهد.
عیسی آل‌کثیر در اولین بازی طلایی پوشان اصفهانی در فصل جدید حضور خواهد داشت.
شهریار مغانلو در آخرین بازی تدارکاتی طلایی‌پوشان اصفهانی یکبار دیگر برای این تیم پا به توپ شد.
پائولو دیبالا که شایعات متعددی درباره آینده‌اش مطرح شده بی‌توجه به این شایعات برای تماشای گراندپری سیلوراستون به انگلیس سفر کرد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اشتراک برق ۱۵ نهاد عمومی شامل سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند قطع کرد.
آیت الله علوی بروجردی در پایان گفت: در قم احساس خطر می‌کنیم. نباید بی‌توجه بنشینیم تا امروز به فردا برسد. این روزمرگی می‌گذرد، اما آن آثاری که باقی می‌ماند و ماندگار می‌شود و این مسایل برای ما بسیار سخت است.
ادامه جنگ بیانیه و اتهام در لیگ بی‌توجه به تهدید فدراسیون
هافبک توانمند بی‌توجه به حواشی ایجاد شده بعد از دیدار با پرسپولیس می‌گوید در لیگ برتر نیز با تمام توان مقابل این تیم به میدان می‌روند.
مهدی تارتار بی‌توجه به شایعات سرمربیگری در تیم امید، تمرینات ذوب‌آهن را هدایت می‌کند.
سرمربی تیم پرسپولیس بی‌توجه به شایعات عجیب فضای مجازی تیمش را آماده بازی استقلال می‌کند.
نحوۀ برخورد امام با اصحاب جمل، خوارج و به‌خصوص زمامداری معاویه نیز هیچ‌کدام از سرِ ایده‌آلیسم اخلاقی انتزاعی و بی‌توجه به عواقب و نتایج کار و یا رئالیسم بی‌رحمانۀ معطوف به حفظ و بسط قدرت شخصی نبوده و همگی جلوه‌ای از یک استراتژی روشنِ تیزنگرانۀ متکی بر تعامل بی‌وقفه و عقلانی بین اصول اخلاق و نسبیت آن در امور جزئی را به‌نمایش می‌گذارد.
معاون سرپرست جمهوری خلق دونتسک می‌گوید که اوکراین به‌رغم تلفات سنگین در باخموت، همچنان به اعزام نیروی ذخیره به این شهر ادامه می‌دهد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.
بی‌توجه به مرگ مهسا و بسیاری از زنان و مردان جوانی که طی این چهار ماه جان باختند. هنرمندان زنی که روسری از سر برداشتند احضار و بازداشت می‌شوند و چه بسا برای آن‌ها احکام سنگین عجیب و غریبی صادر می‌شود که هر ناظر بی‌طرف و منصفی را حیر‌ت‌زده می‌کند.
مدافع خبرساز تیم فوتبال پیکان بدون توجه به حواشی کار خود را در تمرینات خودروسازان جلو می‌برد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: متأسفانه تا حدودی وزارت اقتصاد به اجرای قانون تسهیل مجوز‌های کسب‌وکار بی‌توجه بوده است و شاید ضعف در نظارت مجلس موجب این بی‌توجهی شده باشد.
مهاجم بوشهری استقلال بعد از خط خوردن از لیست تیم ملی در تمرینات استقلال حضور یافته است.
مشاور رهبر انقلاب گفت: این فتنه‌ها تمام می‌شود، اما بازهم ممکن است سراغمان بیاید. پس نباید بی‌توجه باشیم. ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و انقلاب اسلامی آمده است که مشکلات مردم را حل کند.
با وجود شایعات مطرح شده درباره سرمربیگری مجتبی حسینی در تیم امید، او با انگیزه کار خود در پیکان را جلو می‌برد.
به‌تازگی ویدئوی ناراحت‌کننده‌ای در شبکه‌های‌اجتماعی پربازدید شده که در آن، راننده در اقدامی خطرآفرین دختر بچه‌اش را روی صندوق عقب خودروی در حال حرکت گذاشته و به هشدار‌های اطرافیان بی‌توجه است.
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ