مهدی لیموچی می‌گوید آلومینیوم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کاملا برای دیدار با پرسپولیس آماده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، با بیان اینکه تنها تبصره چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۷۲ کیلوگرم و به دلیل عملکرد بسیار خوب دانیال سهرابی بوده است، گفت: از اینکه به اجرای عدالت و چرخه انتخابی تیم ملی پایبند بودیم خوشحالم.
رییس جمهور روسیه امروز در دیدار با اعضای شورای امنیت ملی کشورش تصریح کرد: تلاش‌های ضدروسی تاکنون هیچ نتیجه‌ای نداشته است.
آنالیز نتایج لیگ و تعداد گل های به ثمر رسیده نشان می دهد که لیگ بیست و دوم، لیگ کم گلی بوده است.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
دزفول - رئیس جمهور گفت: توقع از همه مدیران کشوری انجام کار جهادی است چون با کار عادی امکان دریافت نتیجه‌های خوب نیست
اگر هوا خوب بود نتیجه‌ای رویایی برابر پیکان ثبت می‌شد، این ادعای وینگر جوان و پرجنب و جوش تراکتوری‌هاست.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، در بازگشت به ترکیب این تیم دروازه میلان را باز کرد اما این گل هم تاثیری در حذف شاگردان اسپالتی از چمپیونزلیگ نداشت.
چلسی مزد بازی تهاجمی خود در نیمه اول را گرفت و بعد از چند موقعیت بسیار خوب سرانجام در دقیقه 43 دروازه دورتموند را باز کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت مجاهدت‌های نیروهای مومن و انقلابی «وزارت اطلاعات» و هماهنگی با «جامعه اطلاعاتی کشور» نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن نتیجه‌ای جز شکست برای آنها نداشته است.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید انتظار نتیجه‌ای خوب مقابل نفت مسجدسلیمان دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرح هایی همچون «معامله قرن» یا قراردادهای به اصطلاح سازش مانند «قرارداد ابراهیم» نتیجه‌ای به جز پایمال کردن حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین در پی نخواهد داشت.
جلیلی گفت: دشمن اذعان می‌کند که همه این گزینه‌ها به نتیجه نرسیده و در فشار اقتصادی از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، دشمنی که از موشک استفاده می‌کرد هم اکنون به سوی چاقوکشی رفته که نشان دهنده استیصال آن است.
گروگانگیر جوان که در صرافی بازداشت شده بود به تیم تحقیق گفت: خواهرم یک سال قبل در دفتر مرد تاجر کار می‌کرد، اما بعد از مدتی از شرکت او بیرون آمد. از حرف‌های خواهرم و وضعیت شرکت متوجه شده بودم که وضع مالی مرد تاجر خیلی خوب است. بعد از مدتی که از کار بیکار شدم و بدهی زیادی به بار آوردم برای رهایی از این بدهی به هر جایی فکرش را بکنید سر زدم، اما نتیجه‌ای نداد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
دروازه‌بان گل‌گهر معتقد است که تیمش با پیروزی مقابل فولاد در اهواز دست به کار بزرگی زده است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه اعلام کرد: هر نتیجه مادامیکه که با منافع روسیه در تضاد نباشد، برای مسکو قابل قبول است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه اعلام کرد: هر نتیجه مادامیکه که با منافع روسیه در تضاد نباشد، برای مسکو قابل قبول است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک فتنه جاری نتیجه‌ای جز خفت و رسوایی در پی نداشته و شکست عبرت‌آموز دیگری را بر فهرست ناکامی‌های جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی خواهد افزود.
نماینده مجلس گفت: با این رفتارها داریم مردم را از دین زده می‌کنیم. بعد می‌گوییم این‌ها همه منافق و ضدانقلاب هستند. چرا امروز بانوان چادری در جامعه احساس امنیت نمی‌کنند؟ مگر در مهد تمدن شیعه نیستیم. چه کسی مسئول این وضعیت است؟ آیا کار دشمن است. خیر ما با ندانم‌کاری این وضعیت را به وجود آورده ایم.
خداداد عزیزی معتقد است کارلوس کی‌روش امتحان خود را در ایران پس داده و بازگشت او به نیمکت تیم ملی اشتباه است.
درحالیکه گری نویل، ستاره سابق یونایتد، می‌گوید از خرید کاسمیرو توسط این باشگاه چندان راضی نیست اما ریو فردیناند معتقد است ستاره برزیلی بهترین خرید ممکن برای یونایتد بوده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خطاب به سردمداران کاخ سفید یادآور شد: باید به کاخ سفید یادآوری کرد که از کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.
وزیر امور خارجه با بیان اینکه کاربرد زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد داد تاکید کرد: کاخ سفید از به کار بردن زبان تهدید در مقابل ایران و ایرانی، نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ