وکیل نخست‌وزیر سابق پاکستان از مقامات این کشور خواست به‌شرایط نامساعد موکل وی در زندان رسیدگی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمران خان، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، ارتش و نهادهای امنیتی آن کشور را متهم به تخریب حزبش کرده است.
نخست‌وزیر سابق پاکستان بر مذاکره فوری برای حل بحران این کشور تاکید کرد.
عمران خان عصر امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیتر خود نوشت که «پلیس خانه‌ام را محاصره کرده و آماده دستگیری من است».
نخست وزیر سابق پاکستان هم اکنون از محاصره خانه خود از سوی پلیس این کشور خبر داد.
درست زمانی که تصور نمی‌شد پاکستان بتواند بیش از این در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرو برود، به نظر می‌رسد رهبران نظامی و غیرنظامی‌اش توانسته‌اند یک بحران دیگر هم ساخته و پرداخته کنند. استفاده از نیرو‌های نظامی برای بازداشت عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، در محدوده جغرافیایی دادگاه عالی اسلام‌آباد بازتابی است از ناتوانی رهبران سیاسی پاکستان برای ارائه راهبردی منسجم جهت مقابله با گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی این کشور.
نهادهای سیاسی پاکستان، با یک وضعیت بغرنج روبرو هستند و دولت ائتلافی، تمایل دارد نشان دهد که زمینه برای برگزاری انتخابات مساعد نیست.
دیوان عالی پاکستان برای حضور نخست‌وزیر سابق این کشور در دادگاه مهلت یک ساعتی تعیین کرد.
یک نفر از هوادران حزب تحریک انصاف پاکستان در اعتراضات امروز علیه بازداشت «عمران خان» رهبر این حزب کشته شد.
یک نفر از هوادران حزب تحریک انصاف پاکستان در اعتراضات امروز علیه بازداشت «عمران خان» رهبر این حزب کشته شد.
براساس اعلام شبکه تلویزیونی محلی پاکستان، نخست وزیر سابق این کشور بازداشت شده است.
براساس اعلام شبکه تلویزیونی محلی پاکستان، نخست وزیر سابق این کشور بازداشت شده است.
یک خادم ملت باید ۵۰ درصد از ارزش هدیه‌ای را که می‌خواهد نزد خود نگه دارد، پرداخت کند. من از درآمد آن برای تعمیر آسفالت خیابان روبه‌روی خانه‌ام استفاده کردم که در شرایط بسیار نامناسبی بود. باید از دو نفر از سران دولت پیشین، نواز شریف و آصف‌علی‌زرداری نگرانی داشته باشید که در واقع چنین هدایایی را دزدیدند.
عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان در سخنرانی در شهر لاهور گفت، ارتش پاکستان تلاش می‌کند سوابق حرفه سیاسی او را تخریب کند و مداخله‌اش باعث شده که این کشور در آستانه فاجعه اقتصادی قرار بگیرد.
همزمان با تلاش پلیس برای دستگیری عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان؛ او یک پیام ویدئویی صادر کرد.
رسانه‌های پاکستانی از احتمال بازداشت نخست‌وزیر پیشین این کشور خبر می‌دهند.
نخست وزیر سابق پاکستان تلاش ها برای تغییر رژیم در این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
«در مورد ماجرای ترور عمران خان و اینکه چه افراد و جریان‌هایی در پسِ آن بوده اند یک نکته از اهمیت فراوانی برخوردار است و آن این است که اکنون بخش‌های قابل توجهی از افکار عمومی پاکستان به نوعی این باور را دارند که عملیات ترورِ عمران خان به دست عوامل حکومت مستقر این کشور انجام شده است. هر چیزی هم که رسانه‌ها و سیاستمداران بگویند، واقعیت این است که مردم، ارتش و حکومت پاکستان را عامل این مساله می‌دانند (حتی اگر این موضوع واقعیت نداشته باشد). مساله‌ای که تقویت موضع عمران خان در چهارچوب معادلات سیاسی کشورش را به همراه خواهد داشت.»
سخنگوی حزب تحریک انصاف پاکستان گفته است که عمران خان ۲ تا ۳ روز دیگر به صحنه سیاسی این کشور برمی گردد.
حزب تحریک انصاف پاکستان یک روز پس از سوءقصد به جان نخست وزیر پیشین این کشور، در بیاینه‌ای از عوامل پشت پرده این ترور پرده برداشت.
حامیان نخست وزیر سابق پاکستان، یک روز پس از سوء قصد به وی، تظاهرات اعتراضی برپا خواهند کرد.
محسن شاهنواز رانج‌ها رهبر حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز درست یک روز پس از آنکه در مقابل دفتر کمیسیون انتخابات این کشور در اسلام آباد مورد حمله قرار گرفت، علیه عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان شکایتی تنظیم کرد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که دادگاهی در پاکستان ابراز تاسف عمیق عمران خان را بابت اهانت به یک قاضی زن نپذیرفت.
تلویزیون‌های پاکستان در حالی از نشر زنده سخنرانی‌های عمران خان منع می‌شوند که چندی پیش نشرات یک رسانه نزدیک به این سیاست‌مدار پاکستانی نیز از سوی حکومت پاکستان متوقف شد.
پاکستانی‌ها دو قطبی شده‌اند بین حامیان عمران خان و پیروان احزاب سیاسی سنتی پاکستان، بین اسلام گرایان و حامیان دموکراسی غربی و بین طرفداران ارتش و مخالفان آن. مخالفان عمران خان او را به عنوان یک پوپولیست خطرناک معرفی می‌کنند که از پیروی از هنجار‌های دموکراتیک خودداری می‌ورزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ