در این ویدئوی دیدنی می توانید نحوه تهیه ساندویچ بادمجان توسط یک مادربزرگ چینی روستایی را مشاهده کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
این ویدئو که در یک رستوران مشهور ازبکستانی ضبط شده است، فرایند تهیه بریانی گوسفند مشهور ازبکی در تنور را نشان می دهد.
این ویدئو که در یک آبمیوه فروشی زیبا در خیابان های سئول ضبط شده است، فرایند آبمیوه گیری بسیار تمیز و سالم توسط دو فروشنده خیابانی کره ای را نشان می دهد.
لاسی یک دسر سنتی محبوب در خیابان‌های هند است که با ماست تهیه می‌شود. البته همیشه علاوه بر ماست، آب، ادویه، ترشی جات و گاهی اوقات میوه نیز با آن ترکیب می‌شود. این ویدئو که در خیابان‌های هند فیلمبرداری فیلمبرداری شده است نحوه تهیه لاسی توسط یک فروشنده مشهور خیابانی را نشان می‌دهد.
کباب کوبیده لوله ای که یکی از غذاهای پرطرفدار خیابانی در ترکیه است، در یک فرایند جالب و ساده تهیه می شود که در این ویدئو خواهید دید.
سفیر استرالیا در تهران در گرمای این روز‌ها دست به کار شده و در آشپزخانه سفارت آب‌دوغ خیار درست کرده است. فیلم طرز تهیه آب‌دوغ خیار را در ادامه ببینید.
فلافل یکی از غذا‌های معروف عربی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در ویدئوی زیر طرز تهیه فلافل خانگی آموزش داده شده است.
این ویدئو نحوه تهیه بریانی گوسفند شکم پر به روش هندی را در یکی از روستاهای این کشور به نمایش می گذارد.
در این ویدئو ابتدا برش زدن یک شترمرغ غول پیکر را خواهید دید. در ادامه نیز نحوه تهیه استیک به روش تایلندی را مشاهده خواهید کرد.
ولی‌اله جعفری گفت: مصوبه اخیر سازمان بورس در رابطه با الزام شرکت‌ها به تهیه ویدئو و آرشیو آن از مجامع، دو تفاوت عمده با مصوبات قبلی دارد.
سالاد ماکارونی از آن سالاد‌های پرطرفداری است که هرکس بنا به سلیقه خود، یک دستورپخت خاص برایش دارد، اما تنوع رنگی این سالاد به کمک سبزیجات، هم جذابیت خاصی برای بچه‌ها دارد و هم مواد مغذی بیشتری به بدن می‌رساند؛ این شما و این دستوری از سالاد رنگارنگ ماکارونی.
صدا و سیمای استان فارس برای تهیه گزارشی از سرمازدگی باغ‌های انگور میمند اقدام می‌کند که با خنده‌های این باغدار مواجه می‌شود.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
طرز تهیه کوکو سیب زمینی را با کمی تفاوت در آن مشاهده کنید.
نشاسته و ماست را خوب ترکیب می‌کنیم. خمیر سفتی به دست می‌آید. بعد کره و شربت و آرد و زعفران را اضافه کرده و با همزن برقی می‌زنیم تا یکنواخت شود و به غلظتی که در کلیپ نشان دادم برسد. در ظرف را می‌گذاریم و اجازه می‌دهیم یک شب یا حداقل ۸ ساعت استراحت کند. بعد از استراحت چند ثانیه با همزن می‌زنیم تا مایه زولبیا رقیق و صاف و یکنواخت شود. مایه آماده را در قیف یکبار مصرف ریخته و به صورتی که در کلیپ نشان دادم در روغن سرخ کرده و در شربت گرم رو به داغ قرار داده و در صافی شربت اضافه را می‌گیریم.
لیمو عمانی برای طعم دادن به بسیاری از غذا‌های ایرانی کاربرد دارد.
گفتگو با هواداران خانمی که بدون تهیه بلیط قصد ورود به داخل ورزشگاه را دارند.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
براساس تحقیقات و بررسی‌های اولیه میدانی محیط‌بانان اداره محیط‌زیست دماوند تهیه فیلم را با توجه به آشنایی با زیستگاه‌ها از سطح شهرستان تأیید نکردند.
روغن یکی از پایه‌های اصلی برای تهیه غذا است که درصورت استفاده مداوم از روغن‌های ناسالم سلامتی انسان به خطر خواهد افتاد.
طرز تهیه شنیسل مرغ در یک برنامه تلویزیونی آموزش داده شد.
به گفته مدیر عامل آبفای تهران برای تهیه آب شرب تهران شرایط بسیار سخت است اگر هر نفر ۵۰ لیتر کاهش مصرف آب داشته باشد شرایط بهتر می‌شود.
حسن الشهرانی هنگام تهیه گزارش درباره بازی تونس و استرالیا نتوانست تعادل خود را حفظ کند و بیهوش شد.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ