حمیده اسماعیل نژاد ضمن شکستن رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر مدال طلای مسابقات بین المللی ارزروم ترکیه را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه ظهر امروز انجام می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان این که گزارش وضعیت جسمانی خود را به رئیس جمهور ارائه کرده است، استعفایش را تایید کرد و گفت: در این مورد منتظر تصمیم رئیس جمهور هستم.
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان با گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرد.
این یک تصویر کمیاب از یک مسابقه عجیب در تاریخ فوتبال ایران است.
حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی فوتبال به جمع گزینه های سرمربیگری پیکان اضافه شده است.
حمیده اسماعیل‌نژاد با شکست فرزانه فصیحی در یک رقابت تن به تن، قهرمانی رقابت‌های دو صد متر جایزه بزرگ تهران را از ان خود کرد.
مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ بانوان در حالی در تهران برگزار شد که حمیده اسماعیل نژاد گوی سبقت را از فصیحی المپین کشورمان ربود و قهرمانی دوهای سرعت شد.
حمید استیلی امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت و با ملی پوشان دیدار کرد.
حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت و با ملی پوشان دیدار کرد.
حمیده اسماعیل نژاد ضمن شکستن رکورد ملی دوی ۱۰۰ متر مدال طلای مسابقات بین المللی ارزروم ترکیه را از آن خود کرد.
در جریان برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی ارزروم ترکیه که از سه‌شنبه، نهم خرداد، آغاز شده است، حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده دوی ۱۰۰ متر رکورد ملی ایران را شکست و قهرمان شد.
حمیده اسماعیل نژاد رکورد ملی ماده ۱۰۰متر بانوان را شکست و قهرمان رقابت‌های بین المللی ارزروم ترکیه شد.
حمید رسایی نوشت: طبق شنیده‌ها، تورم نقطه به نقطه خوراکی‌ها نیز در حدود ۹۰ درصد جهش داشته است.
چالش بانو برای مردان کشتی‌گیر: «در یک مسابقه مرا شکست بدهید٬ من با شما ازدواج خواهم کرد»
حمید رسایی: باید اعدام حامیان جنایات که با برنامه درخواست مداخله بیگانگان در امور کشور دارند را از قوه قضاییه مطالبه کنیم.
در ۷ روز گذشته یک اتفاق بیش از هر رخداد دیگری کانون توجهات را به سوی جلب کرد. شبانگاه جمعه هفته قبل، مردی جوان در دفاع از دو دختر جوان که مورد تعرض اراذل و اوباش در شهر سبزوار قرار گرفته بودند، بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. این شخص حمید رضا الداغی نام داشت
چند روز پیش بود که هلیکوپتر حامل وزیر ورزش و همراهانش در حال فرود در شهر بافت دچار سانحه شد و همین اتفاق تلخ باعث فوت اسماعیل احمدی و مجروح شدن چندین نفر از جمله حمید سجادی وزیر ورزش شده است. اما هلیکوپتر Mi-۱۷ که آقای وزیر سوار بر آن بود، چه هلیکوپتری است؟ ساخت کدام کشور است؟ چه قابلیت‌هایی دارد و درچه مواردی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد؟
حمیده ایرانمنش با اشاره به رنکینگ تاریخی تیم ملی ایران در جهان از کمیته ملی المپیک درخواست کرد که با اعزام تیم پینگ‌پنگ زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو موافقت کنند.
حمیده ایرانمنش با اشاره به رنکینگ تاریخی تیم ملی ایران در جهان از کمیته ملی المپیک درخواست کرد که با اعزام تیم پینگ‌پنگ زنان به بازی‌های آسیایی هانگژو موافقت کنند.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
حمیده ایرانمنش در مورد کسب مدال انفرادی ندا شهسواری در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسی انتظار کسب مدال در بخش انفرادی را نداشت چون سرمایه‌گذاری روی بخش تیمی بود.
در سالن غذاخوری و پس از صرف صبحانه، ناگهان ساکت الهامی و تعدادی از دستیارانش به سوی حمید مطهری سرمربی و اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی رفته و به زد و خورد پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ