سرمربی سپاهان معتقد است تیمش کیفیت بالاتری نسبت به فصل قبل دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گوشی هوشمند ردمی به نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت 144 هرتز مجهز شده است که حداکثر روشنایی برابر 2600 نیت دارد. این دستگاه از تراشه PixelWorks X7 بهره می‌برد تا کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به ستاره‌های این تیم هشدار داد که باید بالاترین کیفیت خودشان را به نمایش بگذارند.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
حضور مربیان خارجی در لیگ برتر کیفیت تیم‌ها و برخی مسابقات را بالاتر از سالیان قبل بُرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت بهسازی مراکز ورزشی در منطقه ۱۶ نسبت به مناطق شمالی بالاتر بوده است.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: حدود هزار تن کاتالیست تولید داخل به کشور های همسایه فروخته شد و که در مقایسه با کاتالیست های سیر کشور های همسایه از کیفیت بالاتری برخوردار بود.
جانشین فرمانده کل سپاه روند تولیدات سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع را به لحاظ کمی و کیفی، مطلوب و رو به رشد ارزیابی کرد و گفت : انتظار می‌‍رود تمامی بخش‌های تولیدی در وزارت دفاع نیز بتوانند در حوزه کیفی روند رو به رشد و مطلوب را ایجاد کنند.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت گوسفندی در حال توزیع مربوط به گوشت بره بوده که از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: افزایش رضایت مشتریان در زمان تحویل از ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به ۷۴.۹ درصد در نیمه آذرماه و بهبود شاخص سلامت خودرو در زمان تحویل در نیمه اول آذرماه امسال به میزان ۴۱ درصد نسبت به فروردین از دستاوردهای طرح تحول کیفیت به شمار می‌رود.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با استناد به چگونگی پیگیری لیگ برتر و برخی نتایج به دست آمده، تاکید دارد که این فصل مسابقات به نسبت ادوار گذشته از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار بود.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با استناد به چگونگی پیگیری لیگ برتر و برخی نتایج به دست آمده، تاکید دارد که این فصل مسابقات به نسبت ادوار گذشته از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار بود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: با اجرای کنکور در دو مرحله و لحاظ شدن بالاترین نمره زمینه کاهش استرس برای شرکت کنندگان به صورت بسیار بالایی فراهم شده است.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو پیرامون فرصت‌های اقتصادی عبور مستقیم تولید در صنعت خودرو گفت: تحقق هدف‌گذاری تولید کامل و رشد تیراژ در شرایط تحریم گام بزرگی به شمار می‌رود و تولید کامل و رشد تیراژ در شرایطی است که هر روز خبری از تحریم های جدید علیه کشورمان منتشر می‌شود و شرایط تامین مواد و قطعات و تولید خودرو سخت تر می‌شود و این در حالی است که بالاترین اعتبار به پروژه‌ها در سال جاری اختصاص یافته است.
Neo QLED از نقاط کوانتومی بهره می‌برد و همچنین دارای فناوری ماتریس کوانتومی است. نقاط کوانتومی کیفیت طبیعی تصویر را ارائه می‌دهند در حالی که فناوری ماتریس کوانتومی کنتراست دقیق‌تر همراه با روشنایی اوج بالاتر و سیاهی عمیق‌تر را برای بینندگان فراهم می‌کند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به این که در سال جاری شاهد ارتقای قابل توجهی در شاخص‌های کیفی تارا بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در شاخص رضایتمندی مشتریان (CSI) با کسب امتیاز ۷۰۱ در تیرماه امسال، علاوه بر بهبود هفت امتیازی نسبت به بهمن ماه سال ۱۴۰۰، ۲۷ امتیاز بالاتر از میانگین رضایت سبد محصولات صنعت به دست آمده است.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به منظور افزایش ارائه خدمات با کیفیت محصولات خود را با کیفیت بالاتر و قیمت پایین تری نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر عرضه می کند.
محمد شریفی می‌گوید نساجی با حضور حمید مطهری کیفیت بالاتری پیدا کرده و به رتبه‌های بالای جدول فکر می‌کند.
بررسی ۹۰ مطالعه منتشر شده توسط محققان در هلند، الگو‌های ثابتی را در تفاوت دختران و پسران مبتلا به دیابت نوع ۱ نشان داد. به طور کلی، دختران سطح قند خون بالاتری داشتند، بیشتر احتمال داشت اضافه وزن داشته باشند و به طور کلی کیفیت زندگی ضعیف‌تری را گزارش کردند.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
مدافع راست تیم ملی حضور فیکس در جام جهانی را نشانه گرفته و در این مسیر از بالاترین کیفیت خود طی دو دیدار تدارکاتی اخیر سود برده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که نخستین کارکرد دانش بنیان شدن اصناف، محصولات باکیفیت‌تر و کاهش قیمت است، گفت: همچنین موجب می‌شود نیرو‌های انسانی با تحصیلات تکمیلی و بالاتر به کار گرفته شوند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد
سرمربی سپاهان می‌گوید از بالا رفتن انتظارات از سپاهان اطلاع دارد و می‌خواهد تیمش را برای واقعی شدن رویای قهرمانی راهی لیگ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ