ری مانای، مهاجم سابق بارسلونا، در آستانه پایان نقل و انتقالات همچنان بدون تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاشی های امامزاده یحیی در شهرری حدود صد سال پیش به غارت رفته و اکنون در موزه هایی از جمله سنت پترزبورگ قرار دارند و آنچه در این بنا باقی مانده نیز رو به تخریب است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ سارق باغ‌ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت معترف شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق زورگیر با اجرای طرح مهار، در کمتر از چند ساعت خبر داد.
ری- سرهنگ «محمدقاسم طرهانی»، طی حکمی از سوی سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا به مدت سه سال به عنوان فرمانده انتظامی ری منصوب شد.
خوزه ماریا سانچس مارتینس امروز رسما به عنوان داور فینال کوپا دل ری که بین رئال مادرید و اوساسونا برگزار می شود، معرفی شد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
شاید هرگاه صحبت از یک نخبه ریاضی و یا دانشگاه هاروارد می‌شود، به یاد زنده‌یاد مریم میرزاخانی بیفتیم. میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه «استنفورد» بود. او در سال ۲۰۱۴ به دلیل کنش‌گری در زمینه «دینامیک و هندسه سطوح ریمانی و فضا‌های پیمانه‌ای آن‌ها» برنده مدال فیلدز شد که بالاترین جایزه در ریاضیات است. وی اولین زن و ایرانی برنده مدال فیلدز است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ قاتل متواری در کمتر از ۷۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در عملیات کلانتری امین آباد، خبر داد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در محور قم_تهران، خبرداد.
مالک شریعتی نماینده مجلس بخش های کوتاهی از نامه مرحوم آیت الله ری شهری به حسن روحانی رئیس جمهوری سابق را منتشر کرده است.
گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده‌ وی را داشت، دستگیر شد.
صبح امروز مراسم خاکسپاری علی نوبخت در آمل با حضور اعضای تیم فوتبال احسان ری برگزار شد.
پس از پیروزی رئال مادرید در لیگ و بارسلونا در فینال سوپرجام، زمان برگزاری سومین ال کلاسیکوی فصل در رقابتی جدید فرا رسیده است.
خوزه لوئیس مونوئرا مونتِرو، پنجشنبه شب در برنابئو، بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری بین رئال و بارسا را سوت خواهد زد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
ری- فرماندار ری از سفر رئیس جمهور به این شهرستان در روز پنجشنبه خبر داد.
در گذشته، گاهی جاروکردن و آب‌پاشی بیان‌کنندۀ معنا و مفهومی خاص نیز بوده است؛ به‌طور مثال، اگر فردی به شغل یا منصبی خاص دست می‌یافت، فراش‌هایش کوچه و سرتاسر گذر، بازارچه و جلوخان خانۀ او را جارو و آب‌پاشی می‌کردند و از این‌طریق، اهالی متوجه تغییر منصب او می‌شدند و پیشکش‌های خود را به خانۀ او می‌فرستادند.
فرماندار شهرری با اشاره به کمک موزه سیمان ری به توسعه فرهنگی منطقه گفت: با واگذاری غیرحرفه‌ای کارخانه سیمان، این مرکز صنعتی در مسیر تخریب و نابودی بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید از موزه صعنت سیمان به عنوان محلی برای آموزش و پژوهش استفاده کنیم.
عضو شورای شهر تهران گفت:کارخانه سیمان تهران هیچ کاری نمانده است که علیه مردم شهر ری انجام نداده باشد.
شهردار منطقه ۲۰ از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره‌برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ، مجموعاً در سه هکتار عرصه به سازمان نوسازی شهر تهران واگذار شد.
مرداد سال ۱۲۸۵ شمسی، مظفرالدین‌شاه قاجار به امضای فرمان مشروطیت تن می‌دهد و در اولین جلسه مجلس شورای ملی، چند ماه بعد، در ۱۴ مهرماه همان سال که در کاخ گلستان با حضور شاه قاجار تشکیل می‌شود، بر اساس متمم قانون اساسی، طهران رسما و قانونا به پایتختی ایران انتخاب می‌شود.
شهردار تهران گفت: ساخت طبقه‌ای اضافه برای رونق ساخت و ساز در منطقه ری تصویب شد و همین موضوع منجر به حل مشکل ۳۰ ساله شد.
تکیه نفرآباد (حسینیه علی اکبر) در سال ۱۰۶۰ قمری ساخته شده است. آن‌طور که روایت شده در زمان صفویه، یکی از تیره‌های ایل قشقایی به نام «نفر» از استان فارس به این ناحیه کوچ می‌کنند و ساکن این منطقه می‌شوند که با سکونت آن‌ها و آبادانی این محل، نفرآباد شکل می‌گیرد و بعد‌ها این تکیه قدیمی در آن ساخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ