دادستان تهران گفت: دادستانی به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر ورود پیدا کرده و بازپرس ویژه بدین‌منظور تعیین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهر- معاون دادستانی کل کشور از ورود دادستانی به موضوع بوی نامطبوع از تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اهر خبر داد.
مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از ورود سازمان متبوع خود به ساخت و ساز‌های جدید در پتروشیمی میانکاله و غیر قانونی بودن این ساخت و ساخت‌ها خبر داد.
معاون دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور آمادگی دارد با برگزاری نشست میان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط نسبت به رفع تعارضات موجود در حوزه معاون اقدام کند.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی یک موتورسیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان بلوچستان از ورود و بررسی دادسرای نظامی به محل حادثه تصادف فوتی دو موتور سیکلت سوار در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج خبر داد.
دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
ورود دادستانی کل کشور به ساخت و ساز‌های غیرمجاز در خوی
اصفهان- دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.
دادگستری استان فارس به اتفاقات هیئت فوتبال این استان ورود کرد.
ساوه- دادستان کل کشور با اشاره به ورود دادستانی به موضوع مسمومیت دانش آموزان قم و بروجرد گفت: احتمالاتی وجود دارد اما نمی توانیم براساس احتمالات تصمیم گیری کنیم.
دادستان کل کشور گفت: دادستانی کل کشور از لحظه نخست در مسئله مسمومیت دانش‌آموزان قم ورود کرده و با جدیت هر چه تمامتر این موضوع را پیگیری می‌کند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شکایتی از سوی پلیس و مراجع ذیربط شده است همچنین دادستانی نیز به این موضوع ورود جدی داشته است.
دادستان تهران در رابطه با علت وقوع حادثه اعلام کرد: مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش سوزی فعلا امکان اعلام دقیق علت آتش سوزی وجود ندارد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ ورود دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قمی/ شکایت از خواستگار سابق بعد از مرگ دختر جوان/ شوهرم آلمانی شد!/ محاکمه سارقی که با قمه گوشی می‌دزدید/ جنایت به سبک سینمایی!/ تهدید همسر برای همدستی در سـرقت
ورود دادستانی به پرونده مسمومیت دانش آموزان قمی
دادستان عمومی و انقلاب ایذه در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر جلوگیری از ورود مادر کیان پیرفلک به محل کارش گفت: دادستانی شهرستان در مورد ادامه کار خانم مولایی مادر کیان پیرفلک هیچگونه ورودی نداشته و اظهار نظری نکرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: دادستانی کل کشور به عنوان حافظ حقوق مردم باید از نظر حقوق شهروندی وارد موضوع آلودگی هوا شود و مردم باید علت هوای آلوده را بدانند.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
در پی انتشار خبری پیرامون وقوع عارضه جسمی برای خانم مهسا امینی در یکی از مراکز پلیس، علی صالحی دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.
انتشار فیلم خشک شدن چند اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) سبب جریمه ۱۱۷ میلیارد تومانی مالک متخلف و تشکیل پرونده قضایی برای این موضوع با ورود دادستانی شد.
معاون دادستان کل کشور گفت: در مقطعی ۷۰ درصد خودروها ناقص تولید می شد اما در حال حاضر برابر اعلام خودروسازان این تعداد زیر ۲۰ درصد است.
بعد از پخش شدن ویدئوی درخت‌های خشکیده خیابان ولیعصر (عج) و ورود شورای شهر و شهرداری تهران و سپس دادستانی به این موضوع، حالا شهروندان ویدئو‌های دیگری از خشکاندن درختان در نقاط دیگر تهران و حتی کشور منتشر می‌کنند.
معاون قضائی دادستان کل کشور از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست به طور جدی از واردات پارچه رومبلی و پارچه رویه آن که تولید داخلی آنها کفاف نیاز داخل کشور را می‌دهد جلوگیری شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ